W dniach 28-29.09.2007 nasza klasa wraz z klasą 1e i opiekunami uczestniczyła w wycieczce integracyjnej do Lanckorony. Celem było przełamanie pierwszych.

Wymiana doświadczeń w zakładzie pracy.

Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują,
Bezpieczne Wakacje.
Program Socrates Comenius COMENIUS - komponent programu SOCRATES - stanowi wyzwanie dla 350 tysięcy szkół w Europie i 69 milionów uczniów. Wspiera inicjatywy.
Zimowisko, 2010 Oaza Dzieci Maryi. Gościliśmy w Ośrodku Rekolekcyjno-Wczasowym im. Jana Pawła II w Zakrzowie, k. Kalwarii Zebrzydowskiej.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
Szkoła liderów Prezentację wykonały : Adrianna Wittbrodt i Monika (Ewa) Piotras 2a.
Młodzież Chrobrego w Szwecji –
Nasz Staż w Niemczech w ramach programu Leonardo da Vinci w dniach od 9 do 29października 2011r.
WYCIECZKA SZKOCJA- ANGLIA
Projekt partnerski w ramach programu Comenius 2010 – 2012 TIS.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY KLASA I C T – WYCHOWAWCA: TERESA BEDNARZ.
KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC JIRKOV 2011 My tam byliśmy !
Wymiana polsko-angielska
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Automobilklub Ś l ą ski Delegatura w Wodzis ł awiu Ś l ą skim.
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Portugal – Açores, Pico Island Po raz kolejny dzięki współpracy z Comenius uczestniczyliśmy w zagranicznej wyprawie, sponsorowanej przez.
Moja mała ojczyzna ZIEMIA WADOWICKA
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
TANEW.
Dnia 29 maja z lotniska w Pyrzowicach odleciał samolot do Francji z opiekunami i uczestnikami wymiany Sokrates Comenius… pani Monika Lewandowska pani.
Sukcesy sportowe uczniów Gimnazjum Sportowego nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Rybniku Rok szkolny 2012/2013.
Staż w Plymouth.
W dniach luty przedstawiciele Młodzieżowej Rady naszej gminy uczestniczyli w warsztatach w miejscowości Toporzyska. Natalia Maj, Agnieszka Pietras,
ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE Przedszkole w Ruchu.
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
Wycieczka do kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pawłowicach Śląskich. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras Wrzesień 2014.
Planujemy wycieczkę trzydniową
„PETROLOGIA i MINERALOGIA I”
WYCIECZKA PRZEDSZKOLAKÓW W GÓRY
W SPOMNIENIA Z OFII Z AJĄC Z S ZKOŁY P ODSTAWOWEJ.
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
W dniach roku grupa 52 uczniów ze Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej z 4 opiekunami uczestniczyła w 4- dniowych wyjazdowych warsztatach.
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
Sport zawsze dobry dla zdrowia ! Możliwości sportowe na Mierzei Wiślanej.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
Bezpieczne wakacje Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
Jestem stąd... Martyna Michta klasa III
Pomorze Zachodnie-Berlin 2017
Terminy zajęć dodatkowych
PASCH-Jugendkurs lato 2016
WYCIECZKA REGIONALNA KLAS 6 DO POZNANIA
Daniel Pasternak Projekt Erasmus+.
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Warsztaty etnograficzne „ Sowa mądra głowa”

W dniach nasza klasa wraz z klasą 1e i opiekunami uczestniczyła w wycieczce integracyjnej do Lanckorony. Celem było przełamanie pierwszych lodów i poznanie naszych nowych koleżanek i kolegów, z którymi spędzimy najbliższe 3 lata. Wyjazd obejmował zarówno zwiedzanie Lanckorony i okolic, jak również ćwiczenia integracyjne prowadzone przez pedagoga.

Lanckorona Lanckorona to położona malowniczo miejscowość na południowo-wschodnich zboczach Lanckorońskiej Góry, nieopodal Kalwarii Zebrzydowskiej. Dziś przyciąga turystów i malarzy, ciesząc oko starodawną zabudową rynku i atmosferą sennego miasteczka z XIX-wiecznego sztychu.

Lanckorona

Nasza integracja Gdy dotarliśmy do Lanckorony i zakwaterowaliśmy się w naszym schronisku wybraliśmy się na wycieczkę do położonej w pobliżu Kalwarii Zebrzydowskiej.

Droga była długa… …i kolorowa…

Na miejscu trochę odpoczęliśmy… …pochodziliśmy po okolicy… …posiedzieliśmy na ławeczkach… …integrując się przy tym…

…potem wróciliśmy do schroniska… …w niezbyt suchym stanie… …lecz w dobrym humorze…

…wieczorem się integrowaliśmy… Grając w bierki… x) Tańcząc… x) Lub po prostu rozmawiając… x)

…także z klasą 1e… x)

Następnego dnia mieliśmy zajęcia z psychologiem… Zobaczyliśmy również ruiny zamku…

Spędziliśmy miło czas na ryneczku w Lanckoronie…

Chłopcy grali w piłkę nożną…