Starożytni Matematycy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.
Advertisements

Demokracja w szkole.
K O M A T I Konkurs Matematyczny Szkół Gimnazjalnych
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
Analiza wyników ankiety
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Jaki jest wpływ palenia papierosów na zdrowie człowieka ?
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
W klasach gimnazj alnych przeprowadziliśmy ankietę związaną z telefonem komórkowym. Ankieta zawierała 15 różnych pytań dotyczących użytku telefonu w życiu.
„PRZYRODA NIE ZNA NAGRODY NI KARY, ZNA TYLKO KONSEKWENCJE”
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Analiza wyników z testu sprawdzającego wiedzę ze znajomości lektury „Anaruk chłopiec z Grenlandii” Klasy 3a i 3b Rok 2012/2013.
Jeden nie da rady, ale z gromadą będą musieli się liczyć Janusz Korczak.
Udział uczniów w konkursach.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
„Uczniowie czytają książki o zwierzętach”
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
ODBLASKOWA SZKOŁA.
Happy Halloween. „Ciemno wszędzie, głucho wszędzie
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
IVD. Debata klasowa odbyła się na Lekcji przyrody w dniu 21 listopada.
Dnia r. -,,środa” - Bartek i Mariusz Poszliśmy do szkoły podstawowej przy ul. Szkolnej 11. Zapukaliśmy do sekretariatu, otworzyła nam Pani.
Zadanie TIK – lekcja pt. Nasza klasowa netykieta
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
“Szkoła w procentach”.
WYKONANIE: Julia Książek Wiktoria Jelonek Dominik Porowski Krzysztof Kąkol Jakub Wojciechowski Opiekun: Beta Szewc.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Czym jest dla ucznia drugie śniadanie
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
SZKOŁA DEMOKRACJI SZKOŁA SAMORZĄDNOŚCI SZKOŁA PODSTAWOWA klasy IV – VI Kuźnica Czarnkowska.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Ankieta została przeprowadzona w klasach licealnych. Klasom 1 i 2 zostało zadane 5 pytań, natomiast klasie 3 9 pytań. Łącznie było 182 ankiet. Oto wyniki.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE. Promocja zdrowia jest procesem społecznym, w którym wszyscy powinniśmy brać udział, procesem daleko wykraczającym poza zadania.
Wizyta sześciolatków z Przedszkola nr 140 W październiku 2014 roku nasza szkoła gościła grupę „Motylków” z Przedszkola nr 140. Maluchy zostały serdecznie.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
Nasza działalność jako Szkoły z Klasą. Cel naszego spotkania: 1. Założenia projektu „W ramach kolejnej odsłony akcji, Szkoły z Klasą 2.0, skupiamy się.
PROJEKT EDUKACYJNY „Co można zrobić i w jaki sposób zachęcić uczniów do czynnego uprawiania sportu?”
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Projekt edukacyjny w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0 Jem kolorowo, odżywiam się zdrowo.
Od września w naszej szkole realizowany jest program „Szkoła z klasą”.
Nasza szkoła w procentach
XI Konkurs Matematyka i Ekonomia
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Przyszłością edukacji
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Zapis prezentacji:

Starożytni Matematycy Prezentacja klasy I B opiekun: Agata Frączek

SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Nasza przygoda ze „Szkołą z klasą” rozpoczęła się jeszcze w październiku, kiedy to na lekcji wychowawczej po długiej debacie na temat użytkowania technologii informatycznej przez gimnazjalistów, stworzyliśmy klasowy kodeks 2.0. Do stycznia 2012 roku wykonywaliśmy zadania z zastosowaniem narzędzi TIK.

W drugim semestrze musieliśmy wykonać projekt W drugim semestrze musieliśmy wykonać projekt. Na początku szukaliśmy pomysłu. Wspólnie z naszą panią wychowawczynią zdecydowaliśmy się na projekt matematyczno-historyczny „Ile wiemy o słynnych starożytnych matematykach?” Zaczęliśmy nasz pomysł powoli wprowadzać w życie codzienne. Najpierw wybraliśmy osoby, które spróbują wprowadzić ten temat. Oto nasza piątka:

Filip Wojciechowski Krzysztof Książek Maria Kicińska Natalia Antos Julia Dudzik

Na początku opracowaliśmy ankietę dla naszych kolegów i koleżanek z klasy. Drogą mailową wysłaliśmy do nich pytania. Kiedy otrzymaliśmy wszystkie odpowiedzi, przeanalizowaliśmy wyniki i przygotowaliśmy w Excelu wykresy.

Poprawną odpowiedź podało 52 % osób, czyli ponad połowa Poprawną odpowiedź podało 52 % osób, czyli ponad połowa. Pozostali wskazali Arystotelesa.

Poprawną odpowiedź podało76% uczniów, czyli ponad ¾.

Poprawną odpowiedź zaznaczyło tylko 24% uczniów.

Na to pytanie odpowiedzi były podzielone Na to pytanie odpowiedzi były podzielone. Niestety tylko 36% uczniów odpowiedziało poprawnie.

Poprawną odpowiedź udzieliło tylko 32% uczniów, aż 68% wskazało błędną odpowiedź.

Poprawną odpowiedź udzieliło 72% uczniów, czyli prawie ¾.

W tym pytaniu, żaden uczeń nie zaznaczył dwóch poprawnych odpowiedzi, ale aż 92% uczniów podało jedną z dwóch poprawnych.

Aż 64% gimnazjalistów udzieliło poprawnej odpowiedzi.

Chętni uczniowie przygotowali prezentacje o wybranym przez siebie matematyku. Natalia Antos –Euklides Julia Dudzik –Archimedes Krzysztof Książek – Talesie z Miletu Filip Wojciechowski – Pitagoras Maria Kicińska –starożytna matematyka Na przygodę ze starożytnymi matematykami zaprosiliśmy swoich rówieśników.

Oto kilka zdjęć z pokazu prezentacji:

Po prezentacjach, przeprowadziliśmy konkurs „Starożytni Matematycy” Po prezentacjach, przeprowadziliśmy konkurs „Starożytni Matematycy”. Wszyscy uczniowie brali czynny udział w konkursie, dlatego trudno było wybrać jednego zwycięzcę. Wszystkim podobała się forma lekcji jaką przygotowaliśmy.

Oto kilka zdjęć z konkursu :

Na sam koniec „przygody„ z matematyką wszyscy uczniowie serdecznie podziękowali całej naszej piątce za przygotowanie super prezentacji i konkursu .

Dziękujemy za uwagę