Moja szkoła w liczbach i procentach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
NASZA SZKOŁA W LICZBACH
Sale W szkole jest 17 sal: chemiczna, biologiczna, plastyczna, polonistyczna, językowe, informatyczna, sekretariat, matematyczna, geograficzna, biblioteka.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół w Słobódce
opiekun grupy projektowej katarzyna krzymińska
Gimnazjum. Czy lubisz czytać? Ile książek czytasz w ciągu roku?
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
„NASZA SZKOŁA W LICZBACH”
Szkoła w Przybówce liczy 138 uczniów
NIE TAKA MATMA STRASZNA
,,Pasje gimnazjalistów”
Stypendysta: Mateusz Bierkat Prezentacja jest zrealizowana w ramach projektu stypendialnego. Opiekun: Martyna Szlaza Rok szkolny: 2011/2012.
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy ul. Leszczyńskiego Lublin tel.: (81)
Wizje życia młodych ludzi w Polsce Projekt Echa Europy jest realizowany w ramach Programu Młodzież w działaniu Akcja 2 - Wolontariatu Europejskiego i współfinansowany.
Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W MĘTOWIE W LICZBACH.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Cel projektu Zbadanie ile osób w klasach I i III posiada cechy dominujące, a ile recesywne.
Projekt edukacyjny z matematyki
Nasza Szkoła w Liczbach
Projekt przygotowany przez Radę Rodziców przy Przedszkolu nr 102 we Wrocławiu: Ale w szkole jest wesoło, kolorowo i sportowo....
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 w Poznaniu
„Czerpanie z papieru” MATEMATYKA NA FAKTACH
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
Nasza Szkoła w Liczbach
Nasza szkoła w liczbach i procentach
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
“Szkoła w procentach”.
„Zbieranie i opracowywanie danych statystycznych”
Analiza wyników ankiety o hałasie.
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Badania statystyczne.
Opiekun projektu : Pani Barbara Szczucińska. Początki gimnazjum  W wyniku reformy oświatowej w 1999 roku został utworzony Zespół Szkół Ogólnokształcących.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
System edukacji w Polsce
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
PRACA DŁUGOTERMINOWA MOJA KLASA W LICZBACH.
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Zapisywanie treści zadań za pomocą wyrażeń algebraicznych. Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
Projekt na lekcji matematyki „Od drzewa do makulatury w liczbach i wykresach”
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
Ul. Czajkowskiego Łódź GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka
Dziwne pytania, czyli pytania Fermiego dotyczące naszej szkoły.
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
Zapis prezentacji:

Moja szkoła w liczbach i procentach. Liczby odgrywają wielką rolę w życiu człowieka. W naszej prezentacji pragniemy przedstawić liczby, które odzwierciedlają obraz naszej szkoły i jej uczniów.

Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Dydni.

Gimnazjum powstało w 1999 roku Gimnazjum powstało w 1999 roku. Wówczas do obwodu szkoły należało 8 miejscowości i 3 miejscowości do oddziału zamiejscowego w Końskiem. Do roku 2010 gimnazjum funkcjonowało jako samodzielna placówka a od 2011 roku tworzymy Zespół Szkół w Dydni. Pierwszą dyrektorką naszej szkoły była Pani Zofia Morajko, od 2006 roku funkcję tę pełni Pani Iwona Pocałuń. W 2010 roku świętowaliśmy uroczystość nadania naszemu gimnazjum imienia Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Liczba uczniów i jej zmiany

Liczba uczniów w poszczególnych latach szkolnych. W większości roczników liczba dziewcząt jest nieznacznie większa od liczby chłopców

Uczniowie na przestrzeni lat. Począwszy od 2002 roku liczba uczniów naszego gimnazjum ciągle spada. Najwięcej było ich w latach 2001/2002 oraz 2002/2003 – 322 gimnazjalistów.

W bieżącym roku szkolnym do naszej szkoły uczęszcza 159 uczniów w tym 76 chłopców i 85 dziewcząt. To jest o około 51 % mniej niż w pierwszych trzech latach gimnazjum.

Chłopcy i dziewczęta w roku szkolnym 2012/2013

Uczniowie według miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2012/2013

Ankieta A oto jej wyniki: W naszej szkole przeprowadziliśmy ankietę. Skierowana ona była do wszystkich uczniów, którzy odpowiadali na różne pytania A oto jej wyniki:

Najpopularniejsze imiona żeńskie w naszej szkole. Najbardziej popularnym imieniem wśród dziewczyn jest Ewelina.

Najpopularniejsze imiona męskie w naszej szkole. Wśród chłopców najczęściej występujące imię to Piotr.

Czy lubisz swoją klasę? Zdecydowana większość uczniów lubi klasę do której uczęszcza.

chłopcy dziewczyny Czy lubisz swoją klasę?

Ile masz rodzeństwa? Najwięcej procent uczniów ma 1 lub 2 rodzeństwa.

Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole? Dziewczyny Ulubionym przedmiotem dziewcząt jest WF, na drugim miejscu uplasował się język polski.

Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole? Chłopcy Nie wymaga komentarza!

Które wyrażenie najbardziej cię przeraża? Najbardziej przerażającą sytuacją dla gimnazjalistów jest brak połączenia z Internetem, dopiero po tym wojna i zadanie domowe…

Jednak… Zdecydowana większość dziewczyn wskazała wojnę jako najbardziej przerażające wyrażenie.

Ale… Chłopców najbardziej przeraża brak połączenia z Internetem oraz zadanie domowe.

Czy ściągasz na klasówkach, sprawdzianach lub kartkówkach? Z ankiet wynika, że aż 67% uczniów przyznało się do ściągania w szkole. Najwięcej „ściągających” uczniów jest w klasie III c, a najmniej w klasie III b.

Najbardziej lubiany instrument muzyczny. Wśród dziewczyn Wśród chłopców Ulubionym instrumentem dla dziewczyn jest gitara oraz perkusja i fortepian, chłopcy w większości wybrali gitarę i perkusję.

Jakiej muzyki najchętniej słuchasz? Ulubionym rodzajem muzyki wśród młodzieży jest POP/R&B, RAP oraz REGGAE. RAPU najchętniej słucha klasa II b, REGGAE – II a, a POP/R&B króluje w klasie I b.

Jaki masz numer buta? dziewczyny chłopcy Większość dziewcząt nosi rozmiar 38-39, najwięcej uczennic o numerach 40-41 jest w drugich klasach. Najmniejsze stopy mają chłopcy z klas I, największe chłopcy z klas II. Liczba uczniów noszących buty w rozmiarach 40-41 oraz 42-43 jest prawie taka sama.

dziewczyny chłopcy Ile masz wzrostu? W naszej szkole najwięcej dziewcząt mierzy powyżej 160 cm, z czego najwyższe dziewczyny są w klasach trzecich. Podobnie jest z chłopcami.

Ile czasu poświęcasz dziennie na naukę? Ponad połowa uczniów nie uczy się lub poświęca na naukę mniej niż 1 godzinę dziennie. Najwięcej uczy się klasa III c, najmniej klasa III a. Taka sytuacja najbardziej martwi pewnie naszych nauczycieli.

Twój kolor oczu. chłopcy dziewczyny Przeważającymi kolorami oczu naszych uczniów są niebieski i brązowy – 75% dziewcząt i 76% chłopców.

Jaki masz kolor oczu? Większość gimnazjalistów ma niebieskie oczy, ale niebieskookich dziewcząt jest mniej niż niebieskookich chłopców. Z kolei chłopców o brązowych oczach jest znacznie mniej niż dziewcząt.

Czy zależy ci na ocenach? chłopcy dziewczyny Myśleliśmy, że odpowiedzi „nie” nie będzie a jednak…

Jaki język ci się podoba? Upodobania językowe chłopców i dziewcząt są podobne. Większości podoba się język angielski oraz w drugiej kolejności język francuski.

Którą ręką piszesz? Aż 92% gimnazjalistów jest praworęczna.

REAL MADRYT czy FC BARCELONA? Większość uczniów naszego gimnazjum kibicuje drużynie REAL Madryt.

Twój ulubiony kolor? Jak widać na diagramie ulubionym kolorem jest niebieski. Kolor ten najczęściej wskazywały dziewczyny. Wśród chłopców dominował kolor czarny.

Czy jesz zupy w szkole?

Czy lubisz zupy w szkole? Większość uczniów lubi zupy na stołówce w zależności od rodzaju, ale aż 31% deklaruje że zupy w szkole im nie smakują.

Ulubione miejsce w szkole? Nasi uczniowie najbardziej lubią spędzać czas na korytarzu, ale jest grupka chłopców, dla których ulubionym miejscem jest gabinet dyrektora. Ciekawe dlaczego…

Liczby w naszej szkole. Codziennie dużo czasu spędzamy w szkole, wchodzimy do różnych pomieszczeń, Otwieramy okna, schodzimy po schodach. Ale nikt nie zastanawiał się ile tych rzeczy jest. POSTANOWILIŚMY TO SPRAWDZIĆ!

Otóż w naszej szkole jest : 722 okien, 105 drzwi, 94 pomieszczenia i 174 schodów w całym budynku W klasach znajduje się 196 ławek i 311 krzesełek W naszej bibliotece jest 5725 książek

Czy wiesz, że: Średnie zużycie papieru toaletowego w naszej szkole wynosi rocznie ok.1692 szt. czyli 84,6 km W ciągu roku zużywamy ok. 360 szt. papierowych ręczników Rocznie w szkole zużywa się ok. 300 litrów płynu do zmywania i czyszczenia

Czy wiesz, że: Średnia ilość zlewek zupy to ok. 6800 talerzy czyli 1700 litrów rocznie Do wyłożenia podłóg w korytarzach i łazienkach gimnazjum użyto ponad 2300 płytek  

Czy wiesz, że: Codziennie uczeń gimnazjum pokonuje ponad 400 m przechodząc do klas w których odbywają się lekcje. Łatwo obliczyć, że w ciągu 10 miesięcy nauki przejdzie on 68 km W szkole zużywamy 170 ryz papieru A4 rocznie czyli 85000 kartek. Na wyprodukowanie takiej ilości papieru potrzeba ok. 7 drzew. Tlen wyprodukowany przez te drzewa wystarczyłby dla 70 osób

A teraz jeszcze kilka problemów badawczych. Potraktowaliśmy naszą halę sportową jako basen. Zmieści się w niej aż ………………….litrów. Jak to obliczyliśmy? V = …….x …….. x ……… ……….. m3 = ……… litrów. Byliśmy również ciekawi ile przeciętnych uczniów naszej szkoły wejdzie do jednej klasy. Postanowiliśmy to sprawdzić. Zmierzyliśmy naszą klasę, a później kilku uczniów. Po wszystkich niezbędnych obliczeniach, obliczyliśmy, że do klasy nr 203 wejdzie 314 osób! A ponieważ byliśmy zdziwieni takiego wyniku ustawiliśmy się pod ścianą na długość i szerokość i faktycznie mnożąc to ze sobą wychodził nam bardzo podobny wynik.

Kilka ciekawostek matematycznych