Niepełnosprawni wzrokowo

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CO POLACY MYŚLĄ O DEMOKRACJI NA BIAŁORUSI?
Advertisements

Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
1 przygotowany dla Badanie preferencji piśmienniczych Polaków.
Wykład nr 8: Zakleszczenia
Macierzowa reprezentacja sieci
6. Układy kształtujące funkcje odcinkami prostoliniowymi
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
sześcian, prostopadłościan, graniastosłup i ostrosłup
Grafika komputerowa Wykład 7 Krzywe na płaszczyźnie
Przedstawicielstwo KE 10 lipiec Gdyby w najbliższą niedzielę jeszcze raz miało się odbyć głosowanie (referendum) w sprawie przystąpienia Polski.
CO POLACY MY Ś L Ą O DEMOKRACJI NA BIA Ł ORUSI? Warszawa, marzec 2007 Przygotowanie: Paweł Ogrodziński, Mariusz Toniszewski,
Badanie opinii i postaw członków Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN na temat aktualnej sytuacji w Polsce Wrzesień 2007 RAPORT PRZYGOTOWANY DLA.
PUBLIC RELATIONS ? ? ? Badania opinii publicznej w Polsce na zlecenie PRoto przeprowadzone przez GfK Polonia XI.2005 r.
Raport z badania Capibus
Omówienie kwestii związanych z próbą badawczą Spotkanie robocze z pracownikami PUP odpowiedzialnymi za realizację badania pracodawców Toruń, 26 marca 2012.
Antoni Omondi Postsocjalistyczna transformacja z perspektywy nowej ekonomii instytucjonalnej.
Warunki w triangulacji
Obliczenia macierzowe cz.2
Rozwiązywanie układów
Sztuczna Inteligencja Reprezentacja wiedzy II Systemy produkcyjne Włodzisław Duch Katedra Informatyki Stosowanej UMK Google: W. Duch.
Redukcja sieci Petriego
Pola trójkątów i czworokątów
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
WIELOWROTNIKI.
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Autor badań: Marta Mrowińska
MEDIA O NAS Puls Biznesu Rzeczpospolita, Puls Biznesu PRASA O NAS.
Kampania wizerunkowa Polski przed
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Partnerstwo dla społeczeństwa informacyjnego – przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminach Powiatu Zwoleńskiego Celem głównym projektu jest przeciwdziałanie.
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Emocje automatyczne i refleksyjne zmieniają nasze postrzeganie
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
G r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom Research
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Opinie na temat relacjonowania przez TVP wydarzeń na Ukrainie.
Bryły obrotowe Walec Stożek Kula Przekroje
Elastyczność.
Różnorodna prezentacja kandydatów na przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego, a następnie oddanie głosu przez wszystkich uczniów szkoły, zapewnią demokratyczny.
Tyczenie przez przeszkody.
Pokochaj olej rzepakowy Podsumowanie wyników programu Warszawa, 10 czerwca 2014 r.
Opracowała : Kinga Awgul STRUKTURA EGZMINU MATURALNEGO USTNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO OD 2012 ROKU.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
LoL próba.
NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ = NORMALNOŚĆ !!!
sześcian, prostopadłościan, graniastosłup i ostrosłup
„Mój (NIE) pełnosprawny brat”
Osoba niepełnosprawna
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
15 minutowa Prezentacja kartka dzięki której zarobisz tysiące złotych.
Komunikacja i informacja dostępna dla osób z niepełnosprawnością
Spis Treści  1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych, rodziny, przyjaciół skorzystał bezpośrednio z funduszy europejskich? 1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych,
NIEPEŁNOSAPRAWNOŚCIĄ
Konkurencja doskonała
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
Prąd wokół świata! Zobacz jak działa prąd.
NIE TYLKO WYBORY JAK MŁODZIEŻ MOŻE WPŁYNĄĆ NA RZECZYWISTOŚĆ I AKTYWNIE UCZESTNICZYĆ W DEMOKRACJI?
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Maria WILKIN Stacjonarnie czy przez Internet? Indywidualizacja wyboru formy kształcenia.
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Ryc. 1 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70%
Postępy w realizacji Strategii komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
Tytuł podtytuł. Próba.
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

Niepełnosprawni wzrokowo GfK Polonia Niepełnosprawni wzrokowo Omnibus, próba Polaków w wieku 15+, listopad 2012

P1. Skąd dowiaduje się Pan/i o osobach niepełnosprawnych wzrokowo? Telewizja Internet Prasa Mam bezpośredni kontakt z osobami niewidomymi Kampanie społeczne (plakaty, billboardy) Inne Nie mam wiedzy na temat osób niepełnosprawnych wzrokowo trudno powiedzieć Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 2

P2. Czy informacje, które posiada Pan/i na temat kwestii niepełnosprawności wzrokowej wpłynęły na Pana/i postrzeganie osób z tą niepełnosprawnością? N=591 Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 3

P3. Osoby niepełnosprawne wzrokowo … Część I Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 4

P3. Osoby niepełnosprawne wzrokowo … Część II Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 5

P4. Pies przewodnik potrafi … Część I Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 6

P4. Pies przewodnik potrafi … Część II Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 7

Dziękuję za uwagę