Niepełnosprawni wzrokowo GfK Polonia Niepełnosprawni wzrokowo Omnibus, próba Polaków w wieku 15+, listopad 2012
P1. Skąd dowiaduje się Pan/i o osobach niepełnosprawnych wzrokowo? Telewizja Internet Prasa Mam bezpośredni kontakt z osobami niewidomymi Kampanie społeczne (plakaty, billboardy) Inne Nie mam wiedzy na temat osób niepełnosprawnych wzrokowo trudno powiedzieć Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 2
P2. Czy informacje, które posiada Pan/i na temat kwestii niepełnosprawności wzrokowej wpłynęły na Pana/i postrzeganie osób z tą niepełnosprawnością? N=591 Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 3
P3. Osoby niepełnosprawne wzrokowo … Część I Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 4
P3. Osoby niepełnosprawne wzrokowo … Część II Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 5
P4. Pies przewodnik potrafi … Część I Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 6
P4. Pies przewodnik potrafi … Część II Sales: 2011 sales as in Strategic Dialogue Number of staff: 2011 figure as in Strategic Dialogue (FTE) Market share: 2011 figure as in Strategic Dialogue Growth rate: growth rate 2011/2010 7
Dziękuję za uwagę