Dane INFORMACYJNE Nazwa Szkoły Zespół Szkół w Mosinie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Brzezinach ID grupy: 98/72
Advertisements

Przygotowała Sylwia Zych
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Gimnazjum i Liceum im. Michała Kosmowskiego w Trzemesznie. ID grupy: 97_59_MF_G1 Opiekun: Aurelia Tycka-
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE Gimnazjum Nr 43 w Szczecinie ID grupy: 98/38_MF_G2
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
1.
„Zbiory, relacje, funkcje”
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Polanowie im. Noblistów Polskich ID grupy: 98/49_MF_G1 Kompetencja: Fizyka i matematyka Temat.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Powtórzenie PPT 2011.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Problemy rynku pracy..
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Program operacyjny Kapitał Ludzki Człowiek- najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr 5 w Szczecinku i Zespół Szkół w Opalenicy ID grupy: 97/41_mf_g2 i 97/71_mf_g1 Kompetencja:
DANE INFORMACYJNE 97_10_MF_G1 i 97_93_MF_G1 Kompetencja:
1.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 w Poznaniu
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Dane Informacyjne Nazwa szkoły:
Nasza SZKOŁA w liczbach i procentach.
Kalendarz 2020.
Zapis prezentacji:

Dane INFORMACYJNE Nazwa Szkoły Zespół Szkół w Mosinie Zespół Szkół Miejskich Nr 1 w Wałczu ID grupy 98/67_MF_G2 98/82_MF_G2 kompetencja Matematyczno-fizyczna Temat projektowy Opis statystyczny naszej klasy Semestr Rok szkolny II semestr 2010/2011

Czym jest statystyka Statystyka to nauka, której przedmiotem zainteresowania są metody pozyskiwania i prezenta- cji, a przede wszystkim analizy danych opisujących zjawiska.* * - http://pl.wikipedia.org/wiki/Statystyka

Historia statystyki 2000 p.n.e - pierwsze badania statystyczne, kiedy przeprowadzano spisy ludności i zasobów państw w Egipcie i Chinach. 1662 – początki statystyki jako dyscypliny naukowej, kiedy to ukazała się książka, oparta na londyńskich biuletynach śmiertelności, J. Graunta „Naturalne i polityczne obserwacje poczynione nad biuletynami śmiertelności" 1834 - statystyka formalnie uznana za naukę, kiedy to włączono ją jako sekcje do Brytyjskiego Towarzystwa Postępu Nauki i utworzono w roku 1834 Królewskie Towarzystwo Statystyczne. * * - http://www.statystyka.webatu.com/historia.html

Współczesna statystyka Współczesna statystyka złożona jest z dwóch działów: Statystyka matematyczna Statystyka opisowa Statystyka matematyczna (wnioskowanie statystyczne) pozwala określić prawidłowości i scharakteryzować populację generalną za pomocą zredukowanej liczby danych przy zastosowaniu rachunku prawdo-podobieństwa. Statystyka opisowa zajmuje się gromadzeniem, opracowaniem i prezentacją danych o obserwo-wanej zbiorowości. Opisuje zbiorowość przy wykorzystaniu narzędzi statystycznych.

Cel analizy statystycznej Celem analizy statystycznej jest pozyskanie jak największej wiedzy z danych. Aby zbiór danych był dobrą bazą do analizy statystycznej należy: - zaplanować badanie, - podsumować zbiór danych z obserwacji, podkreślając tendencje, ale rezygnując ze szczegółów, - uzgodnić, jaką wiedzę o badanym zjawisku mają dostarczyć dane.

Planowanie badania Temat realizowany był w ramach współpracy dwóch grup projektowych. Postanowiliśmy dowiedzieć się jak najwięcej różnych rzeczy o sobie. Jedną z metod zebrania różnego typu informacji jest ankieta. Okazało się, że przygotowanie pytań do ankiety, to wbrew pozorom wcale niełatwe zadanie. Wpadliśmy na pomysł, by do przeprowadzenia badania wykorzystać Internet!

Planowanie badania c.d. Poszukiwania nie trwały długo. Serwis: www.ankieter.pl okazał się tym, czego potrzebujemy. Przygotowana ankietę można zobaczyć na stronie: http://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/4311/

Ankieter.pl Serwis www.ankieter.pl jest doskonałym narzędziem do tworzenia ankiet. Są tam szablony, w które wystarczy wpisać pytania, wybiera się rodzaj pytania (czy odpowiedź może być tylko jedna, czy kilka do wyboru) i dodaje się pytania do ankiety. Gotową ankietę można opublikować w internecie i udostępnić do wypełnienia.

Wyniki Wybierz swoją płeć Ankietę wypełniło 17 osób. Wyniki przedstawiają się następująco: Wybierz swoją płeć kobieta(47,1%) mężczyzna(52,9%)

Jaki jest twój znak zodiaku? baran(11.8%) byk(23.5%) bliźnięta(0%) rak(5.9%) lew(0%) panna(11.8%) wago(11.8%) skorpion(5.9%) strzelec(0%) koziorożec(11.8%) wodnik(17.6%) ryby(0%)

W którym miesiącu się urodziłeś/aś? styczeń(11.8%) luty(17.6%) marzec(11.8%) kwiecień(0%) maj(23.5%) czerwiec(0%) lipiec(5.9%) sierpień(0%) wrzesień (11.8%) październik(17.6%) listopad(0%) grudzień(0%)

Jaka jest twoja ulubiona pora roku? wiosna(11.8%) lato(82.4%) jesień(0%) zima(0%) nie mam ulubionej pory roku(5.9%) Jakiego koloru masz oczy? niebieskie(41.2%) zielone(11.8%) ciemnobrązowe(29.4%) piwne(11.8%) inne(5.9%)

Jakiego koloru masz włosy? Jak długie masz włosy? Jestem łysy(0%) Mam krótkie włosy(35.3%) Mam włosy średniej długości(23.5%) Mam długie włosy(41.2%) Jakiego koloru masz włosy? czarne(5.9%) blond(17.6%) brązowe(76.5%) inne(0%)

Jakiego jesteś wzrostu? 100cm. - 125cm.(0%) 126cm. - 150cm.(0%) 151cm. - 175cm.(70.6%) ponad 176cm(29.4%) Ile masz rodzeństwa? jestem jedynakiem(11.8%) mam brata/siostrę(64.7%) mam dwoje rodzeństwa (11.8%) mam więcej niż dwoje rodzeństwa(11.8%)

Jakie masz zwierzątko? pies(35.7%) kot(25%) chomik(3.6%) rybki(14.3%) papuga(3.6%) inne(17.9%)

Z jakiego portalu społecznościowego korzystasz? nasza klasa(37.1%) facebook(25.7%) fotka(0%) grono(0%) myspace(2.9%) friends(0%) photoblog(2.9%) inne(31.4%)

Opracowanie wyników Serwis www.ankieter.pl po raz kolejny przyszedł nam z pomocą. Po zalogowaniu mamy gotowe wyniki do pobrania w formacie csv, lub xls. Dodatkowo system przedstawia dane w postaci wykresów i przelicza wartości na procenty. Do wyboru mamy 4 typy wykresów: kołowy 3d, kołowy, liniowy poziomo i liniowy pionowo.

Opracowanie wyników Pomimo gotowych wykresów nauczyliśmy się importować dane z pliku csv do programu Microsoft Excel i przedstawiać je na wykresie, np.: czarne-1 blond-3 brązowe-13 inne-0

Obliczanie jaka to liczba Wiemy, że ankietę wypełniło 17 osób. Kobiet było 47,1%, a mężczyzn 52,9%. ILE ZATEM KOBIET WYPEŁNIŁO ANKIETĘ??? Jak obliczyć ile to osób? W takim przypadku stosujemy proporcję: 17 osób --- 100 % (16 osób to 100%) X osób --- 76,5 % (76% to szukana liczba osób) 47,1% * 17 X = ---------------- = 8 (8 kobiet wypełniło ankietę) 100% W identyczny sposób możemy obliczyć pozostałe interesujące nas liczby.

Obliczanie jaki to procent Do obliczania jaki procent całości stanowi dana liczba możemy zastosować ponownie proporcję. JAKA BYŁA FREKWENCJA BADANIA??? Każda z grup liczy po 10 osób, zatem: 20 osób --- 100 % (20 osób to 100% ) 17 osób --- X % (17 osób wypełniło ankietę) 17 * 100% X = ---------------- = 85% (frekwencja wyniosła 85%) 20

Podsumowanie i wnioski zaplanowaliśmy metodę zdobycia informacji o naszych grupach w postaci ankiety wykorzystaliśmy internet do przeprowadzenia badania ankietowego przedstawiliśmy wyniki badania w postaci tabel i wykresów przeliczaliśmy liczby na procenty całości obliczaliśmy jaki procent stanowi dana liczba dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy nas: - prawie ¼ z nas to byki! - wszystkie byki urodziły się w maju! - uwielbiamy lato! - prawie połowa z nas ma niebieskie oczy - większość z nas ma brązowe włosy: krótkie bądź długie - wzrost prawie ¾ z nas mieści się w przedziale 151-175cm - co dziesiąty z nas jest jedynakiem - pies to najlepszy przyjaciel człowieka - nikt z nas nie chce przyznać się do konta na fotka.pl