3 let’s eat.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Advertisements

Sun altitude Made by: Patryk Cichy Patryk Cichy Mateusz Dąbrowicz Mateusz Dąbrowicz Mariusz Król Mariusz Król Mariusz Dyrda Mariusz Dyrda Group leader:
The Present Continuous
Netiquette Wiktoria Pacholik. Netiquette Netiquette is a collection of cyberspace rules. Netiquette is obligatory every internets user.
Czas Present Simple.
-Witam nazywam się Weronika Zgorzelska oraz Oliwia Kołakowska. -Witam serdecznie 1.Od kiedy pan gra w FC Barcelonie… -W FC Barcelonie gram od 13 roku.
GRAMATYKA Zastosowanie czasowników SHOULD i OUGHT TO.
Zestawienie wyników badań Researches summary. 1. Czy Twoi rodzice uprawiają jakieś sporty lub w inny aktywny sposób spędzają wolny czas poświęcając im.
ZASTOSOWANIE CZASU PAST SIMPLE:
Język angielski czasy PRESENT Continuous NACIŚNIJ SPACJĘ
Present Simple vs. Present Continuous
Język angielski czasy PRESENT SIMPLE NACIŚNIJ SPACJĘ Zdiełał piotrp 
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Present simple vs Present continuous
Międzynarodowy projekt eTwinning
Mini Słownik popularnych zwrotów
Present continuous tense
CZAS GRAMATYCZNY PRZYSZŁY PROSTY
CZAS GRAMATYCZNY TERAŹNIEJSZY PROSTY
CZAS GRAMATYCZNY PRZESZŁY PROSTY
CZAS PRESENT CONTINUOUS.
Pięć Kroków Pani Rej Urszula Rej.
Projekt edukacyjny Gimnazjum. ABOUT OUR SCHOOL W naszej szkole jest sześć kierunków nauczania: -technikum masażu - technikum administracji - zasadnicza.
Niniejszy projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej w ramach Programu Socrates-Comenius. Treści samego projektu lub materiałów.
Zasady pisania listu nieformalnego

SHOPPING- ROBIENIE ZAKUPÓW.
Project Comenius Regio Sentimental tourism in regional and civil education.
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
Czasownik BYĆ Verb ‘to be’.
Food - jedzenie [ fud ] meal - posiłek [ mil ] dish - danie [ disz ]
Czasownik BYĆ Verb ‘to be’.
“We are in love with fairy tales“ „Mes mylime pasakas“ „Kochamy baśnie”
Is a traditional Irish dish mainly consisting of mashed potatoes with cabbage. (To tradycyjne Irlandzkie danie składające się z tłuczonych ziemniaków.
Okres warunkowy typu 0,I,2 Okresy warunkowe występują w takich zdaniach, które mówią, co by się stało, gdyby, jeżeli. Np. Gdybym był bogaty, to bym kupił.
Much, many, a lot of, some,any
Polish language course – lesson 3 SERVICES 1. 1 jeden 2 dwa 3 trzy 4 cztery 5 pięć6 sześć 7 siedem 8 osiem 9 dziewięć 10 dziesieć 2.
River Vistula!.
Present Perfect.
A, an, the, - Kochamy przedimiki.
A, an, the, - .
Past Simple – czas przeszły
16 national teams take part in EURO 2012 Football Championship final tournament The final tournament starts on 8th June 2012 and finishes on 1st July.
PLANET TIMES Czasy: -„be” Present Simple - Present Simple
Short presentation of the new Museum of PRL in Ruda Śląska. 1. Quick reminder or information about Polish history. 2. What is PRL and the most typical.
S: Present Simple vs Present Continuous.
Visit Bytów. TEUTONIC CASTLE One of the four castles in Pomerania.
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
there is/are: statements 1
Development of rural tourism and agritourism Experience of the past 20 years Elżbieta Wyrwicz Department of Tourism 3rd International Conference AGROTRAVEL.
„My school – Moja szkoła” Authors: A. Krauze, L. Łompieś, K. Więciarz, J. Pałdyna, J. Rutkiewicz, K. Stefanowicz, E. Streich, K. Baran, P. Brodnicka, O.
My Family Writing. Napisz list do przyjaciela z Anglii, w którym przedstawisz swoją rodzinę. Napisz jak się nazywają i czym się zajmują. Napisz jak wyglądają.
Writing Ewa Hołubowicz 23 października 2015 Plan  Typy zadań  Cechy wspólne  Instrukcja  Ocena.
Wykrzyknienia (Exclamations) Projekt z języka angielskiego.
LET’S EAT! Przygotowała: Aleksandra Hoffmann i Marysia Grzeszyk.
Wednesday, 23rd May  Absolute untranslatability  Inherent untranslatability  Existential untranslatability  Ontic untranslatability  Sectarian.
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Klasa II moduł 22 HEALTHY TEETH PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Www,mojesilnedrzewo.pl. W dniach 15 marca – 30 kwietnia 2010.r.wytwórnia wody mineralnej Żywiec Zdrój SA wspólnie z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną.
Polish Language of the half term.
 Autorką projektu - A Year with the Bird - Rok z ptakami - jest Rita Stoskiene z Estoni.  Głównym celem projektu jest obserwacja ptaków w ich naturalnym.
Our S-COOLest world Nasz szkolny – najfajniejszy świat
Opracowanie: Katarzyna Gagan, Anna Krawczuk
FC Barcelona.
Tworzenie własnego tekstu: zaproszenie
Dell EMC Channel Technology Event
Czasy: Past continuous
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
Martius – März – March – Март
rzeczowniki policzalne i niepoliczalne przygotowała mgr Aneta Latus
Zapis prezentacji:

3 let’s eat

FOODS Yoghurt-jogurt Beef-wołowina Butter-masło Cabbage-sałata Carrots-marchewki Cherries-wiśnie Chicken-kurczak Cream-śmietana Garlic-czosnek Melon-melon Pork-wieprzowina Prawns-krewetki Salmon-łosoś Strwaberries-truskawki Tuna-tuńczyk Yoghurt-jogurt

what is your favorite food?

Daty Gdy zapisujemy datę, stosujemy liczebniki porządkowe (1st,2nd,3rd,4th,5th itd. ). Piszemy : 5 June, ale mówimy : the fifth of June. th

Miesiące-months January February March April May June JULY August September October November December

Christmas Day – Boże Narodzenie Polish Independence Day – Dzień Niepodległość Easter – Wielkanoc Mother’s Day – Dzień Matki Father’s Day – Dzień Ojca Childern’s Day – Dzień Dziecka Valentine’s Day - Walentynki

Kiedy stosujemy a,an i the ? When we use a, an, and the? Gdy mówimy o czymś po raz pierwszy,stosujemy a/an. Gdy mówimy o czymś po raz kolejny,stosujemy the. W zdaniach w liczbie mnogiej nie możemy stosować a/an.

There’s a salad sandwich and an egg sandwich.Would you like one ? Has the salad san sanwich got cucumber in it ? Yes , it has I’have the egg sandwich,the please . I’ve got crips,too. What flavour are the crips? Chicken. No,thanks.

Z rzeczownikami w liczbie pojedynczej stosujemy a/an W zdaniach twierdzących , z rzeczownikami w liczbie mnogiej, stosujemy some W zdaniach przeczących i pytających z rzeczownikami w liczbie mnogiej stosujemy any

The end WYKONAWCZYNIE: KINGA MARCZAK WERONIKA JAKUBOWSKA

http://www.ang.pl/cwiczenia/gramatyka/750