Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Advertisements

Aktualizacja: listopad 2003 Potencjał rynkowy – Śniadanie prasowe 7 stycznia 2003 Potencjał rynkowy branży telekomunikacyjnej na świecie Śniadanie prasowe.
Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Media Breakfast January 18th 2006.
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Warszawa, 12 lipca 2006 r. AC-X Rewolucja na rynku usług dla ISP i portali.
Telefonia IP Autor: Artur Nowak. Nim zaczniemy... Ilu osób spośród Państwa spotkało się z określeniem telefonia IP, VoIP itp. ?
RAPORT.
Jak motywować uczniów do nauki?
FM GROUP MOBILE.
Inkubator przedsiębiorczości - - miejscem Twojego biznesu
Bilet na pociąg z komórki Warszawa, 27 września 2011.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
CC Group Rola i znaczenie relacji inwestorskich dla spółek giełdowych
XXI Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP Warszawa, maja 2011r.
Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna e-Region Krystyna Nowak
Jakość dostępu, szybkość łącza oraz konkurencja na rynku usług internetowych w Polsce Diagnoza internetu 2009 Warszawa, 24 marca 2009 r.
Konsumpcja informacji
Voice over Internet Protocol – historia, technologia i zastosowania
1. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
ŚWIATOWE DNI INNOWACJI W WIELKOPOLSCE 8–12 września 2008 r. Przyszłość cyfrowa... Witold Hołubowicz Zakład Informatyki Stosowanej.
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Przyszłość technik satelitarnych w Polsce
© Audytel S.A Profil firmy – usługi, referencje, studia przypadków 1 Po co nam szerokie pasmo… … a po co operatorom LTE? Tomasz Kulisiewicz Analityk.
BUDOWA TELEFONU KOMURKOWEGO
Produkcja skojarzona w systemie elektroenergetycznym
Informacje o Firmie - GP Industry Support
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
WOLONTARIAT.
Aktywne poszukiwanie pracy
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
SurfSafe Polskie usługi bezpieczeństwa treści internetowych klasy operatorskiej Grzegorz Wróbel, Michał Przytulski.
Jak zaplanować rozwój firmy? TeleMobile case study.
- Dostawca usług i rozwiązań telekomunikacyjnych
ePolska Zakopane 2001 Społeczeństwo informacyjne: -Szybka, powszechna i relatywnie tania telekomunikacja. -Komunikacja z wykorzystaniem sieci teleinformatycznych.
czyli jak poradzić sobie bez listonosza.
Zestaw usług przetargowych Wersja 2.0. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, uruchomiliśmy zestaw usług, wspomagających naszych klientów w organizacji.
Informacje o firmie HEXA Telecom
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Historia telefonów komórkowych
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
2013 Global Report- Polska w porównaniu ze światem
Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości
Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta Consumer Lab 2009.
Historia telefonów komórkowych
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Prezentacja 2004 POLSKA.
Sieci komputerowe.
Internetowego Biura Rachunkowego
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Marcin Galwas dyrektor sprzedaży Ericsson sp.
Czym jest Internet Security for Android? To program oparty na nowoczesnych technologiach, zabezpieczających dowolne urządzenie z systemem Android™ przed.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Slide title 44 pt Text and bullet level 1 minimum 24 pt Bullets level 2-5 minimum 20 pt Characters for Embedded font: !"#$%&'()*+,-./ :;
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie WYDZIAŁ INFORMATYKI STOSOWANEJ VPN TYPU KLIENT-SERWER, KONFIGURACJA NA MICROSOFT ISA 2006.
Slide title 70 pt CAPITALS Slide subtitle minimum 30 pt Ericsson ConsumerLab | Polska Trendy w postrzeganiu nowych technologii.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
System lokalizacji GPS
NESCAFE Budzik w iPhone
Telefonia internetowa programy P2P
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zapis prezentacji:

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95)

Slide title In CAPITALS 50 pt Slide subtitle 32 pt Klient końcowy pod lupą czyli strategiczne obserwacje firmy Ericsson Krzysztof Burzyński

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) Tematy... Maszyna czasu Ericsson Czy strategie są zgadywane ? Spojrzenie w przyszłość

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) lat doświadczeń na rynku telekomunikacyjnym dzięki Larsowi Magnusowi Ericsson Maszyna czasu Ericsson

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) 1906 Hilda Ericsson wynalazłą telefonię mobilną Maszyna czasu Ericsson

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) lat od uruchomienia telefonii mobilnej MTA w Szwecji Maszyna czasu Ericsson...a dalej już było łatwiej

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) lat telefonii GSM w Polsce Maszyna czasu Ericsson

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) 2001 Komórki były bardzo atrakcyjne, ale to tylko telefony. Internet budził duże zainteresowanie, ale stanowił odmienny świat, odizolowaną wyspę. W nikłym stopniu był zintegrowany z codziennym życiem. Maszyna czasu Ericsson Rynek telekomunikacyjny 5 lat temu

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) 2006 Miliard nowych użytkowników, ale niewiele nowych funkcjonalności. Internet jest u szczytu popularności – codziennie przybywa nowych użytkowników i innowacyjnych usług. Prognozy dotyczące rozkwitu rynku IT zaraz się spełnią. Maszyna czasu Ericsson Rynek telekomunikacyjny obecnie

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) Nie lubię dzwonków polifonicznych towarzyszących połączeniom przychodzącym - wszyscy je mają. Kobieta, 24 lata Masz go zawsze przy sobie. Zamiast ciągłego powracania do biurka, możesz coś przesyłać i dowolnie się przemieszczać. Surfuj i pracuj! Kobieta, 26 lat Znudzony? Nigdy! Wszystko czym jestem w stanie zabić czas najczęściej pobieram gry i przeszukuję sieć. Mężczyzna, 19 lat Mój telefon jest dla mnie wszystkim; to moja gwarancja bezpieczeństwa. Mówi mi gdy się zgubię, 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu utrzymuje mnie w kontakcie z moją skrzynką e mail gdziekolwiek jestem oraz łączy mnie z każdym miejscem jakie akurat potrzebuję. Mężczyzna, 34 lata Czy strategie są zgadywane? Samotny? Nigdy! Ja i mój telefon! Wygoda! 2006 Opinie użytkowników

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) Czy strategie są zgadywane? Przyszłość rynku w rękach użytkownika...

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) 2011 Dostęp szerokopasmowy jest warunkiem koniecznym do spełnienia potrzeb użytkowników. Internet jest koniecznością i podstawą do wykonania wielu ważnych codziennych czynności, tak jak dzisiaj elektryczność. Ericsson: spojrzenie w przyszłość Rynek telekomunikacyjny za 5 lat

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95) Ericsson zweryfikował teoretyczne plany biorąc polskiego konsumenta pod lupę Ericsson: spojrzenie w przyszłość

Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets level pt Polskiego konsumenta telefonicznego portret współczesny Źródło: Ericsson Consumer Lab (95)