CSR- instrumentalne wykorzystanie czy uczciwa gra ? Wasiak Agnieszka.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja klastra a konkurencyjność przedsiębiorstw
Advertisements

Dr Michał Kaczmarczyk Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
Współpraca międzysektorowa na rzecz csr na Śląsku Rola instytucji publicznych w upowszechnianiu CSR w regionie. Katowice, 27 czerwca 2012.
>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
ZARZĄDZANIE JAKO DYSCYPLINA NAUKOWA
Nauczyciel prawie doskonały
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Bezpieczny w Internecie
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Zdobądź przewagę nad konkurencją ! Bądź społecznie odpowiedzialny!
Konferencja Odpowiedzialny Biznes 2005, listopada 2005
Gary Stanley Becker ur „Ekonomiczna teoria zachowań ludzkich”, PWN 1990.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Nowoczesne poradnictwo zawodowe Włodzimierz Trzeciak
Zdrowie: To nie tylko brak choroby, lecz pełny dobrostan społeczny, psychiczny i biologiczny Światowa Organizacja Zdrowia.
Telepraca Korzyść nie tylko wizerunkowa Łukasz Kowalik.
w społecznym kontekście rozwoju nastolatka
NA TLE PUBLIC RELATIONS
W Zespole Szkół Ekonomicznych nr 2
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Agata Blady, Komunikado PR,
SPOŁECZNY WIZERUNEK PUBLIC RELATIONS
Zespół Szkół Technicznych
Public Relations w lokalnej firmie
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Obszary społecznej odpowiedzialności według ISO
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Kierunki promocji ZHP Adam Piwek Do kogo - jaki przekaz?
Szkolenia, Coaching, PR.
Istota konkurencji w internecie …
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Indywidualny plan resocjalizacji
PROMOCJA OFERTY PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Przykładowe role specjalistów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w działaniach antytoniowych w zakładach pracy. Patrycja Wojtaszczyk.
Kierunki podyplomowe, m.in.:  Coach i Trener  Dziennikarstwo  Effective Communication and Public Speaking  Grafika reklamowa i prasowa.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Zielone budownictwo na rynku nieruchomości komercyjnych
Corporate Social Responsibility
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Odpowiedzialny Senior PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ.
Podsumowanie trzeciego roku Ranking Pozycja w rankingu pokazuje jak radzicie sobie na tle innych zespołów w klasie. Pamiętajcie o przemyśleniu wszystkich.
Wychowanie ekologiczne
Struktura organizacyjna Ministerstwa Finansów
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Public Relations – odpowiedzialność każdego pracownika Urzędu 23 października 2014 Warszawa prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski.
„Łączy nas piłka” Innowacja pedagogiczna w zakresie edukacji wczesnoszkolnej Opracowanie: Jadwiga Kmita Małgorzata Magiera Ewelina Klimek-Kupiec Współpraca.
Prof. dr hab. Jan Szambelańczyk KONSOLIDACJA SEKTORA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO W POLSCE Cz. 2 Jabłonna
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
„II Seminarium Bezpieczna Chemia” 19 Październik 2015
„Infrastruktura zakładu opieki zdrowotnej i aparatura medyczna – jak efektywnie dokonywać pożądanych zakupów” KIELCE 20 WRZEŚNIA 2012 WITOLD PONIKŁO.
TRUSKAWKI przedstawiają Nas samych, czyli pokrótce to czym się zajmujemy i jakie są nasze plany na przyszłość.
Kluczowe aspekty realizacji projektów PPP Listopad 2011.
A.M. Zarzycka. Wpływ ogólnych wyobrażeń i opinii o kraju na ocenę produktów lub/i marek pochodzących z danego kraju Stereotyp wizerunku danego kraju A.M.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
OGRÓD KWITNIE – NUDA ZNIKNIE projekt społecznego zaangażowania firmy POL-METAL Opracowanie: Marta Bugajska Agnieszka Komorkiewicz Magdalena Zawodny Kraków,
Konferencja: Współczesne nurty badawcze w naukach o zarządzaniu Analiza skuteczności zarządzania jednostką samorządu terytorialnego na tle wyzwań stawianych.
Uniwersytet Dziecięcy Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Stalowej Woli
Konkurs „Biznes z Sercem” - Dlaczego warto
Uniwersytet Dziecięcy Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Stalowej Woli
Stowarzyszenie Klubu Polskie Forum ISO – INEM Polska, istnieje od 1996
Zespół szkół Ekonomiczno – Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach
Witajcie! Część 1 Przyczyny bólu pleców i sposoby zapobiegania
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Prezentacja biznesplanu
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

CSR- instrumentalne wykorzystanie czy uczciwa gra ? Wasiak Agnieszka

Ewolucja organizacji maszyna forma społeczna

Organizacja i jej otoczenie

Cechy nowoczesnej organizacji Charakter społeczny Dąży do osiągnięcia długookresowych celów Kształtuje otoczenie za pomocą public relations

PR w służbie CSR PR PlanowanieWdrażaniaAnalizowanie Aktywizowanie interesariuszy ReagowanieKomunikowanie

Instrumentalne wykorzystanie PR Nieadekwatne koszty publicity Nastawienie na krótkotrwały efekt Brak systematyczności

Deklaratywna znajomość CSR

Wniosek 1. EDUKACJA SPOŁECZEŃSTWA

Co robić ?

Wniosek 2. CSR WEWNĘTRZNY

Percepcja motywów

Wniosek 3. EDUKACJA FIRM

Ocena firmy społecznie odpowiedzialnej

Postrzeganie korzyści dla firm

Postrzeganie korzyści dla społeczeństwa

Postrzeganie osobistych korzyści

Wniosek 4. DZIAŁAĆ I UŚWIADAMIAĆ

Motywy związane z CSR na tle innych

Podsumowanie PR w służbie CSR: nie tylko realizacja programów ale również EDUKACJA zarówno społeczeństwa jak i firm

Dziękuję za uwagę Agnieszka Wasiak Wyższa Szkoła Promocji i Wirtualna Polska