CSR- instrumentalne wykorzystanie czy uczciwa gra ? Wasiak Agnieszka
Ewolucja organizacji maszyna forma społeczna
Organizacja i jej otoczenie
Cechy nowoczesnej organizacji Charakter społeczny Dąży do osiągnięcia długookresowych celów Kształtuje otoczenie za pomocą public relations
PR w służbie CSR PR PlanowanieWdrażaniaAnalizowanie Aktywizowanie interesariuszy ReagowanieKomunikowanie
Instrumentalne wykorzystanie PR Nieadekwatne koszty publicity Nastawienie na krótkotrwały efekt Brak systematyczności
Deklaratywna znajomość CSR
Wniosek 1. EDUKACJA SPOŁECZEŃSTWA
Co robić ?
Wniosek 2. CSR WEWNĘTRZNY
Percepcja motywów
Wniosek 3. EDUKACJA FIRM
Ocena firmy społecznie odpowiedzialnej
Postrzeganie korzyści dla firm
Postrzeganie korzyści dla społeczeństwa
Postrzeganie osobistych korzyści
Wniosek 4. DZIAŁAĆ I UŚWIADAMIAĆ
Motywy związane z CSR na tle innych
Podsumowanie PR w służbie CSR: nie tylko realizacja programów ale również EDUKACJA zarówno społeczeństwa jak i firm
Dziękuję za uwagę Agnieszka Wasiak Wyższa Szkoła Promocji i Wirtualna Polska