Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OPIS ZAJĘĆ DODATKOWYCH Z CHEMII W RAMACH PROJEKTU „RÓWNYM KROKIEM W PRZYSZŁOŚĆ”
Advertisements

Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Rodzic jako doradca zawodowy
Wolontariat – o co w tym wszystkim chodzi?
„MÓJ WSTĘPNY PLAN ROZWOJU”
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Samokontrola Umiejętność samodzielnego porównania: stanu faktycznego z tym co jest wymagane lub uznane za wartościowe, uzyskanych efektów pracy z kryteriami.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
PRZYKŁADY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
PROGRAM PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ DLA GIMNAZJÓW
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
Fotografia naszym życiem
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Zadanie konkursowe nr 4 „Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka,
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
DEBATA Po co nam samorząd?. Według nas: Działalność na rzecz szkoły i uczniów Reprezentowanie głosów uczniów.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
V Edycja Praskich Spotkań z Karierą Odkryj swój talent Pod patronatem Burmistrza Dzielnicy Praga Południe Tomasza Kucharskiego 2 XII 2013 Centrum Kształcenia.
Racjonalnie korzystam z energii dla dobra mojego
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 5 SPOTKANIE
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Ocenianie kształtujące w edukacji matematycznej i przyrodniczej
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych „Szczęście to jest to.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 6 SPOTKANIE.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ Program zajęć dla uczniów szkoły podstawowej 2 spotkanie „Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
W NIOSKI. Debatujący wraz z uczniami jednogłośnie stwierdzili, że debaty tego typu są bardzo potrzebne. Zamierzamy wprowadzić cyklicznie odbywające się.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 2 Moja.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 4 WARTOŚCI.
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zakopanem Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Sierockie, r.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW BĘBŁA przeprowadzonego w ramach projektu „SAMORZĄD Z INICJATYWĄ” Bębło, 22 Maja 2012r. Małgorzata Głuszak.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ROBICIE PROJEKT!!! A ja Wam pomogę. Kiedy Wasza mama musi przygotować kolację, czy przejęcie, albo upiec ciasto też realizuje projekt. PROJEKT, A CO TO.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Projekt edukacyjny „GDY CHCESZ ZDROWYM BYĆ, CZYSTYM POWIETRZEM MUSISZ ŻYĆ” Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
GMINNY PROGRAM REWITALIZACJI GMINY UŚCIE GORLICKIE na lata
czwarte spotkanie Zespołu
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
Program eTwinning Planowanie projektów
Przykłady dobrych praktyk
Zapis prezentacji:

Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! „Bardziej niż cokolwiek innego – przygotowanie się jest sekretem do sukcesu” Henry Ford – amerykański przemysłowiec, założyciel Ford Motor Company Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 1 SPOTKANIE

Jak rozumiesz termin „robić coś z głową”? Burza mózgów

Przyszłość Ćwiczenie jaka byście nie chcieli, aby była Wasza przyszłość ? Uczniowie zapisują w parach (3-5 minut) Metoda odwróconego celu

Przyszłość Nauczyciel zapisuje na tablicy przeciwieństwa, tego co uczniowie zapisali w parach Np. Nudna (tak zapisali uczniowie) (Nauczyciel zapisuje na tablicy) ciekawa Nauczyciel: skoro już wiecie, jaka nie chcecie, aby była wasza przyszłość, odpowiedzmy sobie na pytanie: jaka chcecie, aby była wasza przyszłość

Planowanie Ustalenie celów Poszukiwanie rozwiązań Podejmowanie decyzji Np. co trzeba zrobić, żeby upiec ciasto? Co trzeba zrobić, żeby ciasto się udało?

Aby osiągnąć cel należy ustalić Co ma zostać zrobione? Kto ma wykonać poszczególne działania? Jak należy to zrobić? Kiedy należy to zrobić? Cel Co Kto Jak Kiedy Uczniowie podają przykłady celów, od bardzo prostych (np. pójście do kina) do złożonych (np. wybór zawodu)

Herb Mój portret W czym jestem dobry? Jak spędzam wolny czas? Jakie mam zainteresowania? Ja w przyszłości

Bardzo dziękujemy Do zobaczenia wkrótce  PREZENTACJĘ PRZYGOTOWAŁY: MAŁGORZATA POLKOWSKA, BEATA GRZELAK I RADOSŁAWA KOMPOWSKA-MAREK