GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Plan działań eEuropa+ - Wspólne działania na rzecz wdrożenia społeczeństwa informacyjnego w Europie Wskaźniki pomiaru stanu wdrażania Grażyna Omarska p.o.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla użytkowników INTERNET A SZANSE ŻYCIOWE I NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia'
Konsumpcja informacji
Lev Manovich Język nowych mediów
Agenda 1) Czym jest Bankier.pl S.A.
Wakacyjna oferta promocyjna
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
ŚWIATOWE DNI INNOWACJI W WIELKOPOLSCE 8–12 września 2008 r. Przyszłość cyfrowa... Witold Hołubowicz Zakład Informatyki Stosowanej.
Internauci w grupach wiekowych
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Doświadczalnictwo.
Wysokowydajne interfejsy do systemu PI Paweł Maćków.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Badanie Megapanel PBI/Gemius w 2005 roku - podsumowanie Marcin Pery, Warszawa,
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
PREZENTACJA PLATFORMY
Szkoła z klasą 2.0 III edycja rok szkolny 2012/2013.
Jak realizowane są badania internetu na świecie? Filip Pieczyński, Warszawa,
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla u ż ytkowników INTERNET A SZANSE Ż YCIOWE I NIERÓWNO Ś CI SPO Ł ECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia.
Internet na obszarach wiejskich szanse i możliwości Bartosz Margol Biuro Programów Wiejskich Fundusz Współpracy.
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
EDI NET - badania.
Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa,
specyfikacja techniczna
Oferta targetowania na iPhone
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
czyli jak szukać informacji w Internecie
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Bezpieczeństwo dzieci w internecie: 4 rzeczy, które może zrobić rodzic MODUŁ 6 B PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, KWIECIEŃ 2014 Przygotowano na podstawie informacji.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
CYBERPRZEMOC W INTERNECIE
INTERNET jako „ocean informacji”
Marcin Wojnowski.  To największa ogólnoświatowa sieć komputerowa. Łączy miliony ludzi na całym globie ziemskim. Dzięki internetowi stała się możliwa.
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Internet to nie tylko gry
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
Bezpieczni w e-świecie
Badania rynku mediów Optymalne dostosowanie mediów do potrzeb odbiorców Wykład VI.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Zapis prezentacji:

GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie Marcin Pery - Wiceprezes Zarządu Małgorzata Wołejko – Kierownik Badania Panelowego

Krótka historia o... badaniu telewizji 26.01.1926 r. - John Logie Baird - wynalezienie telewizji 15.03.2003 r. Frank Johanson – metoda kodowania sygnału rozpoznająca liczbę aktywnych odbiorników 31.07.2003 r. – Telemetric S.A. – telewizyjny panel 30.000 gospodarstw domowych Global eMarketing SA

Krótka historia o... badaniu telewizji czyli: marzenia nierealne... 15.03.2003 r. Frank Johanson – metoda kodowania sygnału rozpoznająca liczbę aktywnych odbiorników 31.07.2003 r. – Telemetric S.A. – telewizyjny panel 30.000 gospodarstw domowych Global eMarketing SA

Badanie polskiego Internetu - fakty GemiusTraffic mierzący rzeczywistą oglądalność witryn internetowych ponad 6.000 polskich witryn, wszystkie portale (Onet.pl, Wirtualna Polska, INTERIA.PL, Gazeta.pl) wszystkie sieci reklamowe (Ad.net, IDMnet, ARBOmedia, QNet: ponad 300 renomowanych witryn) większość witryn komercyjnych (sektor bankowo-finansowy, telekomunikacyjny, internetowy, samochodowy, medialny, ...) Global eMarketing SA

Badanie polskiego Internetu - fakty Badanie PBI i Prawdziwy Profil największe i bezprecedensowe Polskie Badanie Internetu ponad 25.000 panelistów z zainstalowanymi miernikami mierzącymi ich aktywność w Internecie monitorowanie ponad 30.000 tysięcy komputerów pełne dane społeczno-demograficzne i behawioralne Global eMarketing SA

Internet - medium inne niż wszystkie Interaktywność znamy każde kliknięcie i każdą akcję internauty Wielostrumieniowość w tym samym czasie na tym samej witrynie można wyświetlać rożne treści - każdemu użytkownikowi osobno Rozdrobnienie rynku nieskończona liczba witryn – największa trudność w każdych badaniach Global eMarketing SA

Telemetria – GemiusAudience Podobieństwa Dokładność danych Precyzja pomiaru Użycie mierników na komputerach Zastosowanie metody badania ciągłego Określanie demografii osób Global eMarketing SA

Telemetria – GemiusAudience Różnice Nieklasyczne metody budowy próby Nieklasyczna wielkość próby Wykorzystywanie danych o całej populacji Global eMarketing SA

Wyzwania stojące przed badaniem Duża zmienność panelu Rozdrobnienie rynku i ogromna liczba podmiotów medialnych Ogromna ilość zdarzeń do przetworzenia – Problemy autoselekcji Systemy komunikacji z panelistami Odpowiednia wielkość panelu Specjalistyczne procedury i rozwiązania technologiczne Kontrola wyników Global eMarketing SA

Rozdrobnienie rynku - Odpowiednia wielkość panelu Próba 1.000 osób pozwoliłaby dostarczyć wiarygodne dane tylko dla witryn o oglądalności powyżej 270.000 użytkowników miesięcznie w grupie celowej Takich witryn i serwisów jest około 3% wśród obecnie badanych (około 50 na 1.500 badanych) Próba internautów liczy ponad 30.000 panelistów Global eMarketing SA

Ogromna ilość danych do przetworzenia - technologia Ponad 5.000 elementarnych zdarzeń na sekundę Ponad 1 TB danych źródłowych miesięcznie Global eMarketing SA

Problemy autoselekcji - kontrola wyników Dane o całym Internecie z Systemu GemiusTraffic – ponad 6.000 mierzonych witryn Dobowe wzory zachowań w Internecie Całkowita liczba odsłon na danym serwisie Kontrola autoselekcji próby Global eMarketing SA

Szansa na Telemetrię w Internecie? Badanie GemiusAudience ma szansę stać się takim przełomem w badaniach Internetu, jakim było wprowadzenie Telemetrii w badaniach telewizyjnych Global eMarketing SA