Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Advertisements

Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr2 Gimnazjum nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce. ID grupy: 96/78_MP_G2 Opiekun: Lija Grosz. Kompetencja:
DANE INFORMACYJNE Gimnazjum Nr 43 w Szczecinie ID grupy: 98/38_MF_G2
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
1.
Nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum im. Książąt Pomorza Zachodniego w Trzebiatowie ID grupy: 98/46_MF_G1 Kompetencja: Zajęcia projektowe, komp. Mat.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Polanowie im. Noblistów Polskich ID grupy: 98/49_MF_G1 Kompetencja: Fizyka i matematyka Temat.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ID grupy: Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Gimnazjum im. Mieszka I w Cedyni ID grupy: 98_10_G1 Kompetencja: Matematyczno - fizyczna Temat projektowy: Ciekawa optyka Semestr/rok.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Drawsku Pomorskim ID grupy: 98/11_P_G1 Kompetencja: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Temat projektowy:
DANE SZKOŁY Nazwa szkoły:
Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Poznaniu ID grupy: 98/62_MF_G2 Opiekun Aneta Waszkowiak Kompetencja: matematyczno- fizyczna.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ID grupy: 96/20 MP GR 2
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Problemy rynku pracy..
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
1.
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Nazwa szkoły: Gimnazjum im
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: PUBLICZNE GIMNAZJUM w CZŁOPIE
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
1.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie ID grupy: 97_75_p_G2
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Spis treści 1. Dane informacyjne 2. Co to jest gęstość substancji? 3. Przyrządy do mierzenia gęstości 4. Układ SI 5. Zadanie z gęstością 6. Zdjęcia z wycieczki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane Informacyjne Nazwa szkoły:
Prezentacja uczniowskiej grupy projektowej
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał.
Zapis prezentacji:

Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT !!! jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA

Nazwa szkoły: Gimnazjum Nr 22 w Szczecinie ID grupy: 98/1_P_G1 Kompetencja: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Temat projektowy: Branding,czyli świadome tworzenie marki Semestr/rok szkolny: CZWARTY/2011/2012

CEL PREZENTACJI Przestawienie zagadnienia brandingu i związanych z nim działań. Przedstawienie propozycji nowej marki produktów dla młodzieży stworzonej i oferowanej przez młodych twórców, czyli uczniów trzeciej klasy gimnazjum biorących udział w projekcie finansowanym z środków unijnych pod nazwą Z matematyką, fizyką i przedsiębiorczością zdobywamy świat. Zapoznanie z planowanymi działaniami reklamowymi i działaniami związanymi z dystrybucją.

PLAN PREZENTACJI 1. Definicja brandingu 2. Wprowadzenie do badania rynku 3. Wyniki przeprowadzonych badań 4. Wnioski i decyzje 5. Planowane koszty produkcji 6. Kanały dystrybucji 7. Działania reklamowe 8. Podsumowanie

BRANDING Budowanie świadomości marki (ang. branding) - technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej marki. Aby sprzedać skutecznie swoje produkty czy usługi przekaz reklamowy musi być spójny oraz skierowany do konkretnej grupy docelowej. 1ang.marketingowamarki 1

BADANIE RYNKU Badanie rynku przeprowadzono na próbie 100 uczniów Gimnazjum nr 22 w Szczecinie. Badanie miało formę ankiety, którą przeprowadzono za pomocą interaktywnych pilotów (pytania były wyświetlane na tablicy, uczniowie wybierali odpowiedź poprzez naciśnięcie odpowiedniego klawisza i przesyłali do komputera, dlatego wyniki ankiety były znane bardzo szybko). A oto analiza wyników odpowiedzi na najważniejsze pytania:

BADANIE RYNKU

BADANIA RYNKU

BADANIE RYNKU

WNIOSKI I DECYZJE Na podstawie przeprowadzonych badań została podjęta decyzja o wprowadzeniu na rynek nowej marki odzieży dla młodzieży o nazwie PINK & BLACK

WNIOSKI I DECYZJE Założono, że oferowana odzież nie może być droga, ponieważ odbiorcami są młodzi ludzie, najczęściej uczniowie gimnazjum, nie posiadający stałych dochodów. Potencjalni klienci zdobywają środki na swoje wydatki poprzez: kieszonkowe od rodziców, prace sezonowe, dorywcze (np. roznoszenie ulotek)

WNIOSKI I DECYZJE Logo firmy będzie nadrukowywane na wszystkich oferowanych produktach takich jak: t - shirty, bluzy, chusty, etui na sprzęt audio, bransoletki. Ponieważ koszt nadruku logo w postaci całej nazwy marki PINK & BLACK okazał się dość kosztowny, została podjęta decyzja, że logo musi być zmienione. Dokładnie, musi być skrócone, ponieważ nadruk liczony jest od każdego znaku.

WNIOSKI I DECYZJE Propozycja nowego logo została przyjęta jednogłośnie.

WNIOSKI I DECYZJE T- shirty, bluzy i inna odzież będzie zakupowana w hurtowni. Będą zakupowane tylko białe egzemplarze. Następnie będą one ręcznie farbowane w kolorach czarnym i różowym. Następnie oddawane będą odpowiedniej firmie w celu nadruku logo.

PLANOWANE KOSZTY PRODUKCJI Nazwa produktu Cena hurtowa (zł.) Koszt wykonania nadruku (zł.) Koszt farbowania (zł.) Koszty całkowite (zł.) Marża zysku (zł.) Cena zbytu (zł.) t - shirt5,003,002,0010,002,0012,00 bluza15,003,00 21,003,0024,00 chusta3,00 1,507,501,509,00

KANAŁY DYSTRYBUCJI 1. Sprzedaż bezpośrednia przez przedstawicieli handlowych (sami uczniowie) 2. Sprzedaż internetowa poprzez jeden z portali handlowych istniejących na rynku w Internecie

DZIAŁANIA REKLAMOWE Zaplanowano kampanię reklamową, która będzie przeprowadzona w okresie o do (termin wybrany ze względu na fakt występowania w datach tylko cyfr 0,1,2).

DZIAŁANIA REKLAMOWE Planowane działania: 1. Pokaz prezentacji naszych działań 2. Konkurs na zaprojektowanie dowolnego gadżetu w barwach i z logo nowej marki PINK & BLACK 3. Konkurs na hasło reklamowe 4. Wykonanie i wywieszenie na terenie szkoły plakatów reklamujących nowa markę PINK & BLACK

PODSUMOWANIE Tworzenie marki to żmudny proces, który wymaga dokładnych przygotowań. Najważniejsze jest badanie rynku oraz świadomości i potrzeb potencjalnych klientów. Kolejnym elementem jest dobrze przygotowana i zaplanowana kampania reklamowa, która utrwali wśród klientów markę. To od niej zależy cykl życia produktu, jego przedłużenie.

Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT !!! jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA