Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Marketing usług transportowych
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Perspektywy rozwoju instrumentów finansujących zakup nowych samochodów w Polsce Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu Volkswagen Bank Polska,
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
ROZWÓJ MIAST poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Realizacja w okresie styczeń 2012 – grudzień 2013 Budżet: 3,9 mln zł + VAT Perspektywa
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Zarządzanie projektami
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Działanie 111 Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie Oś 1 Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego w ramach PROW.
Odwrócony łańcuch dystrybucji
Franchising TWÓJ sposób na sukces
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska Lokalny Punkt Konsultacyjny KSI – dobre praktyki Zofia Gródek-Szostak.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Ogólnokrajowa karta miejska
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Projekt systemowy – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu M INISTERSTWO I NFRASTRUKTURY.
Twój pomysł na biznes!.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Akademia Piłkarska Korona Kielce
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
USŁUGI RYNKU PRACY.
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
Wspieramy budowanie marki
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
Zintegrowane systemy informatyczne
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472 D (Olivia Six) Gdańsk tel.: faks:
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
MÓJ ZAWÓD.
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO z dnia 25 marca 2015 roku
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EDWARDA DEMBOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników AgroKarta Partnerski Program Lojalnościowy Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników

AgroKarta Informacje podstawowe: Partnerski Program Lojalnościowy Informacje podstawowe: Operator Programu: AgroPower Sp. z o.o. Rodzaj Programu: 2-wariatnowy – rabatowy i punktowy (wariant dobierany elastycznie przez Partnera). Partnerzy Programu: działające na rynku ogólnopolskim oraz lokalnym podmioty oferujące produkty i usługi dla rolników. Struktura Partnerów: w grupie Partnerów ogólnopolskich brak podmiotów konkurujących ze sobą, w grupie Partnerów lokalnych możliwe występowanie podmiotów oferujących produkty/usługi tego samego rodzaju. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Cele Programu: Partnerski Program Lojalnościowy Cele Programu: Dotarcie z ofertą Partnerów do szerszego grona klientów niż byłoby to możliwe w ramach działań pojedynczych Partnerów. Promowanie komplementarnych produktów/usług niekonkurujących ze sobą Partnerów. Zwiększenie wolumenu sprzedaży produktów/usług poszczególnych Partnerów. Zwiększenie lojalności posiadaczy kart wobec Partnerów Programu. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Założenia minimalne: Partnerski Program Lojalnościowy Założenia minimalne: Dystrybucja AgroKart oraz promowanie Programu za pośrednictwem branżowych czasopism, sieci sprzedaży Partnerów, ODRów oraz podczas targów i imprez branżowych. Do 31.12.2011 r. – 4 ogólnopolskich i 20 lokalnych Partnerów, 50.000 rolników posiadających AgroKartę. Do 31.12.2012 r. – 10 ogólnopolskich i 100 lokalnych Partnerów, 100.000 rolników posiadających AgroKartę. Udostępnienie Partnerom efektywnych narzędzi promocji własnej marki i oferty produktowej. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Korzyści dla Partnera: Partnerski Program Lojalnościowy Korzyści dla Partnera: Dostęp do szerokiego grona potencjalnych Klientów (docelowo 100.000+). Wyłączność ofertowa we własnym obszarze działalności (Partner ogólnopolski). Zwiększenie wolumenu sprzedaży własnych produktów/usług. Promowanie marki Partnera w ramach akcji reklamowych Programu. Zwiększenie lojalności klientów dzięki udzielanym rabatom, przyznawanym punktom i sponsoringowi konkursów. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Korzyści dla Partnera – ciąg dalszy: Partnerski Program Lojalnościowy Korzyści dla Partnera – ciąg dalszy: Informacje o Partnerze i jego ofercie w serwisie internetowym AgroKarta.pl oraz w mailingu. Logo lub nazwa Partnera na kolejnych edycjach kart. Promowanie marki Partnera na największych imprezach targowych w Polsce przez Operatora Programu (dystrybucja materiałów reklamowych Partnera). Możliwość rozszerzonej promocji wybranych produktów (serwis internetowy AgroKarta.pl + mailing). Niski koszt udziału w Programie w porównaniu z organizacją indywidualnego Programu Lojalnościowego. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Korzyści dla rolnika: Partnerski Program Lojalnościowy Korzyści dla rolnika: Korzystanie z rabatów i zbieranie punktów wymienialnych na gotówkę lub nagrody w dużej ilości punktów sprzedaży oraz w sklepach internetowych Partnerów. Dla każdego posiadacza AgroKarty prezent o wartości 199 zł – licencja oprogramowania komputerowego „AgroAsystent Mini” do zarządzania gospodarstwem rolnym. Specjalne oferty będące wynikiem negocjacji Operatora Programu z Partnerami i usługodawcami zewnętrznymi – np. preferencyjne stawki obowiązkowych ubezpieczeń rolniczych. Udział w losowaniach nagród rzeczowych. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Oczekiwania wobec Partnera: Partnerski Program Lojalnościowy Oczekiwania wobec Partnera: Przygotowanie oferty dla posiadaczy kart. Dystrybucja kart Programu pośród swoich klientów. Partycypacja w kosztach edycji kart oraz działaniach promocyjnych. Promowanie Programu w ramach własnych działań marketingowych. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Działania promocyjne Operatora – bezpłatne: Partnerski Program Lojalnościowy Działania promocyjne Operatora – bezpłatne: Prezentacja oferty Partnera w serwisie internetowym AgroKarta.pl. Mailing informacyjny o Partnerze i jego ofercie (w e-biuletynie). Promowanie marki Partnera w konkursach brandowych (gdy Partner funduje nagrodę). Promowanie marki Partnera na targach i imprezach branżowych. Nazwa Firmy Partnera na AgroKarcie (rewers). Promowanie Programu w ramach fanpage na facebook i nk. Promowanie Programu podczas Targów i imprez branżowych. Promowanie Programu i Partnerów podczas szkoleń organizowanych przez Operatora. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Działania promocyjne Operatora – płatne: Partnerski Program Lojalnościowy Działania promocyjne Operatora – płatne: Mailing reklamowy (wg indywidualnych potrzeb Partnera – precyzyjna selekcja grupy docelowej wg lokalizacji i rodzajów produkcji rolnej). Promowanie wybranego produktu Partnera na głównej stronie serwisu internetowego AgroKarta.pl oraz na fanpage’ach. Logo Partnera na AgroKarcie (awers). Logo Partnera na nośnikach reklamowych (plakaty, ulotki, koperty, banery, standy, kalendarzach) i gadżetach reklamowych Programu. Logo Partnera w reklamach prasowych. Promowanie produktu Partnera na targach i imprezach branżowych. Prezentacja produktów Partnerów podczas bezpośrednich spotkań z rolnikami (m.in. w ODR-ach). © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Plan najbliższych działań: Partnerski Program Lojalnościowy Plan najbliższych działań: Start Programu: 1. września 2011 r. Pierwsi Partnerzy Programu: trwają rozmowy Operatora z potencjalnymi Partnerami. Do czerwca 2011 r. zostanie wyłonionych pierwszych 2 Partnerów ogólnopolskich, którzy obok AgroPower jako pierwsi zaistnieją w Programie. Pierwsza edycja kart: marzec 2011 r. (nakład 5.000 szt.). Dystrybucja kart i materiałów reklamowych: od II połowy marca 2011 r. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Partnerski Program Lojalnościowy Na awersie może zostać zamieszczone logo Partnera – reklama marki na wiele lat. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

AgroKarta Partnerski Program Lojalnościowy Na rewersie znajdzie się lista ogólnopolskich Partnerów Programu, aktualna w czasie tłoczenia danego nakładu kart. © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl

Osoba do kontaktu w sprawach Programu „AgroKarta”: Partnerski Program Lojalnościowy Osoba do kontaktu w sprawach Programu „AgroKarta”: Marcin Zakęs, Prezes Zarządu AgroPower Sp. z o.o. tel. 55 2364999, kom. 511747781, mz@agropower.pl © AgroPower Sp. z o.o. www.agropower.pl