Analiza wyników z testu sprawdzającego wiedzę ze znajomości lektury „Anaruk chłopiec z Grenlandii” Klasy 3a i 3b Rok 2012/2013.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Advertisements

Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Telekomunikacja - seminarium
na podstawie książki Astrid Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Pola czworokątów Skąd się biorą wzory?.
Aleksandra Schönknecht
Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym.
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Przyjmowanie dokumentów od 27 marca do 21 maja 2012 roku Przebieg naboru właściwego do gimnazjum Gimnazjum nr 1 im. gen. Kazimierza Raszewskiego w Poznaniu.
CAŁY WROCŁAW CZYTA… IX edycja
ANALIZA SPRAWDZIANU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Wewnątrzszkolny system oceniania
Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
z języka angielskiego – czas Present Simple
MIĘDZYSZKOLNY KONKURS MITOLOGICZNY
Prezentacja danych w postaci wykresu
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
Starożytni Matematycy
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Aktywny Młody Przemyślanin- Wybory parlamentarne debata.
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Nieprzygotowanie uczniów do zajęć w dniach r.
Raport z ewaluacji wewnętrznej I semestr 2012/2013.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Dydaktyka ogólna 30 godzin wykładów
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
PODSUMOWANIE EGZAMINU GIMNAZJALNEGO IV 2012 Wiedza o społeczeństwie.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej i rachunkowości MSSF/MSR Wprowadzenie.
Historia i Społeczeństwo Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
Spis Treści  1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych, rodziny, przyjaciół skorzystał bezpośrednio z funduszy europejskich? 1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych,
INFORMACJE O EGZAMINIE
Prezentacja dla klasy II liceum
ANGLOMANIACY Przed nami kolejna edycja konkursu ANGLOMANIACY! Zanim rozpoczniemy, przedstawimy Wam kilka ważnych informacji, które pomogą Wam zrozumieć.
TEST SPRAWDZAJĄCY Z MATEMATYKI dla klasy IV szkoły podstawowej z zakresu FIGURY GEOMETRYCZNE Autor: Justyna Itrych.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
PRAWO KARNE SKARBOWE Prof. nadzw. dr hab. Janusz Sawicki
Szkoła Podstawowa w Zofiówce Zofiówka Rozporządzenie MEN w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
ANALIZA BADANIA TECHNIKI GŁOŚNEGO CZYTANIA CZWARTOKLASISTÓW PRZEPROWADZONA WE WRZEŚNIU 2015 R. AUTORKA ANALIZY I PRZEPROWADZAJĄCA BADANIE: MGR IZABELA.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
Technologia informacyjna
TIMSS (TRENDS IN INTERNATIONAL MATHEMATICS AND SCIENCE STUDY) MIĘDZYNARODOWE BADANIE WYNIKÓW NAUCZANIA MATEMATYKI I NAUK PRZYRODNICZYCH 1.
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Wprowadzenie do laboratorium: Technologia informacyjna
Korespondencja elektroniczna
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Wewnątrzszkolne Ocenianie
Zapis prezentacji:

Analiza wyników z testu sprawdzającego wiedzę ze znajomości lektury „Anaruk chłopiec z Grenlandii” Klasy 3a i 3b Rok 2012/2013

Spis treści Klasy biorące udział w teście Charakterystyka testu Punktacja Wygląd testu Procent uczniów, którzy zaliczyli test Statystyka uzyskanych ocen Statystyka odpowiedzi na poszczególne pytania Wnioski

Klasy biorące udział w teście W teście brało udział 31 uczniów z klasy 3a i 3b Test sprawdzał znajomość książki pt. „Anaruk chłopiec z Grenladii” Czesława Centkiewicza Termin testu: 04.02.2013 r. – klasa 3a 12.02.2013 r. –klasa 3b

Charakterystyka testu Test zawierał 13 pytań, które sprawdzały podstawową wiedzę uczniów Test zawierał pytania zamknięte W każdym z pytań uczeń miał możliwość wyboru jednej poprawnej odpowiedzi z trzech podanych

Punktacja Ocena bardzo dobra – 12- 13punktów Ocena dobra – 10-11 punktów Ocena dostateczna – 8-9 punktów Ocena dopuszczająca- 6-7 punktów Ocena niedostateczna – poniżej 6 punktów

Wygląd testu Szablon testu Wypełniony test

Procent uczniów, którzy zaliczyli test

Statystyka uzyskanych ocen

Statystyka odpowiedzi na poszczególne pytania

Wnioski W teście brało udział 31 uczniów. Tylko 1 uczeń uzyskał ocenę bardzo dobrą. 6 uczniów otrzymało ocenę dobrą. Możemy więc stwierdzić, że 7 uczniów przeczytali książkę i potrafią wykazać się znajomością jej treści. 14 uczniów otrzymało ocenę dostateczną, zaś 6 – ocenę dopuszczającą. Uczniowie ci nie przeczytali całej książki i udzielili błędne odpowiedzi. 2 uczniów otrzymało ocenę niedostateczną.

Dziękuję za uwagę Edyta Mróz