KONCEPCJA PROWADZENIA RESTAURACJI
Nasze doświadczenie Kilkuletnia działalność w branży gastronomicznej Prowadzenie z sukcesem 3 restauracji, dziennie obsługujemy ok. 900 osób Doświadczenie zarówno w organizowaniu imprez zbiorowych, jak i cateringu
Naszym szefem jest klient Klient jest dla nas najważniejszy 4 najważniejsze aspekty dla klienta: Dobre jedzenie Posiłki jakie znamy z dzieciństwa- „jak u mamy” Zdrowa żywność Odpowiednia jakość do ceny
Pomysł na restaurację Niezbędne minimum: zapewnienie najwyższego poziom obsługi klienta wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom Nasza przewaga konkurencyjna oferta domowych posiłków „jak u mamy” urozmaicone dania bazujące na menu sezonowym
Oferta Ciepłe śniadania i lunche, świeże sałatki, kanapki, świeżo wyciskane soki Oferta bazuje na sezonowych produktach = pewność dla pracowników, że potrawy są świeże Codziennie inne menu Rewolucyjne rozwiązanie: gotowanie na żywo
Ponadto… Comiesięczna ankieta = elastyczne reagowanie na potrzeby klienta Najedzony pracownik Szczęśliwy pracownik Wydajny pracownik = =
Dziękujemy za uwagę