Rozdział XVII - zagadnienia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Advertisements

Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Lekcja klasa V.
Wymień w języku niemieckim 5 zwierząt.
Das Bild Nr. 6 Ein goldenes Bild Das Bild Nr. 6 Golden Nich Lange Her gabs einen Oma und Opa – Tag. Wir haben fűr Sie ein goldenes Bild mit unseren Fotos.
Wohnen im Grünen Mieszkanie w zieleni. Das Leben in einer Großstadt bringt mit sich viel Stress und Hektik Życie w dużym mieście przynosi ze sobą dużo.
Serdecznie Witamy Herzlich Willkommen.
Rozdział XVI - Zagadnienia
Prezentacja grupy 7 -restrukturyzacja
Jak uczymy się j. niemieckiego ?. Usnere Hausaufgaben:
Zagadnienia Nazwy sklepów, lokali usługowych oraz produktów.
DIE KONJUGATION DES VERBS IM PRÄSENS
Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski 2c.
Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski. Wir spielte Lernspiele.
Startuj z Wiśniewą, czyli sześciolatek w naszej szkole.
Kapitel VI – Zagadnienia:
Präteritumformen des Verbs war
Czasowniki modalne w czasie przeszłym Imperfekt.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Wymiana między IGS Emmelshausen i Gimnazjum w Szklarskiej Porębie Schüleraustausch zwischen der IGS Emmelshausen und dem Gymnasium in Szklarska Poręba.
WYMIANA POLSKO - NIEMIECKA REALIZOWANA PRZEZ III LO W OLSZTYNIE I OKEN-GYMNASIUM W OFFENBURGU KOPERNIKUS MEETS OKEN! SPOKO BEDEUTET SUPER! SPOKO ZNACZY.
Gimnazjum im.ks.kan. Mariana Maciejewskiego PNIEWY PARTNERSCHULE POLEN.
Czasowniki modalne w Imperfekcie Szyk zdań złożonych podrzędnie.
Wien & Krakau Opracowały: Beata Hadasz i Magdalena Wisiecka
Czasowniki modalne Biernik - Ruch Celownik - Spoczynek
Ubrania – Budowa zdań Biernik rzeczowników i zaimków osobowych Odmiana czasowników.
Krankheiten und Medikamente
Imperfekt - Zdania złożone - Trening
Haustiere Zwierzęta domowe.
Massenmedien. I. Przyjrzyj się zdjęciom i przyporządkuj przedmiotom ich nazwy. die Zeitung der Fernseher die Zeitschrift der Computer das Radio die DVD.
Die Umwelt. der Regen, die Sonne, das Gewitter die Blume, die Insel, die Wolke, das Holz, der Berg, der See, der Fisch, der Fluss, der Brand, der Baum,
Ferien Ferien Winterurlaub. I. Przyjrzyj się ilustracji i odpowiedz pełnymi zdaniami na pytania. (max. 6 pkt za zadanie) 1.Was siehst du auf dem Foto?
Zu Hause muss ich aufräumen
BERUFE.. I.Dopasuj podpisy do obrazków der Mechaniker die Journalistin die Hausfrau der Buchhalter der Feuerwehrmann die Ärztin die Krankenschwester.
Meine Wohnung Hier fühle ich mich wohl!. die Mikrowelle das Radio der Computer der Herd der Fön die Waschmaschine der Kühlschrank I. Podaj nazwy urządzeń.
Weihnachten.
SPORT SPOTRARTEN.
DER MENSCH Körperteile Kleider machen Leute. I. Wpisz nazwy części ciała.
Music: Wild Theme - Zamfir Der Uyuni Salzsee von Tunupa, umfasst km ², damit ist er der größte Salzsee der Welt. Er gilt als eines der sieben.
DER FROUMSEINTRAG VON LISA. Ich bin Lisa und schreibe allen, die einen Hund haben möchten und nicht wissen, wie sie darüber mit den Eltern sprechen sollten.
Auf der Reise. I.Spójrz na obrazki przeczytaj tekst i dopasuj wyrażenia z ramki do każdego z obrazka. Wenn wir Zeit und Lust haben, können wir mit wenig.
Meine Wohnung Hier fühle ich mich wohl!. I. Podaj nazwy urządzeń (pamiętaj o rodzajnikach).
Workshop: Polen für Anfänger Referent: Daniel Fink.
Das Bild Nr. 9 „ Blumenstraeusse” Hallo! Wir hatten vor einiger Zeit einen Gast. Frau Iwona ist Floristin – sie macht schoene Blumenstraeusse. Wir haben.
Decoupage Teil 1. Das Bild Nr. 7. eine Überraschung.
Das Bild Nr. 4 „Matematisch” Wir haben noch nie gehőrt, dass man ein Mathe-Bild schaffen kann. Aber es ist wahr ! Unsere Lehrerinnen hatten eine super.
Grupa projektowa - Projektgruppe ● Paulina Kawka, Natalia Lidwin, Martyna Zajchowska, Sebastian Radwański, Kamil Garnczarski.
Fabian Kocot 1B Język niemiecki – tryb rozkazujący.
Rzeczownik przyimek powtórzenie. Rzeczownik Napisz zdanie z rzeczownikami:  wróg – Mianownik, l.p.  oko - Celownik l.m.  człowiek – Narzędnik l.m.
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 1Magnet 3 Kapitel 1.
Umwelt Der Wetterbericht. I. Podpisy nie pasują do obrazków. Uporządkuj je. Es gibt Nebel. Es regnet. Die Sonne scheint. Es gibt Gewitter. Es ist leicht.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Wissenschaft und Technik Die Entdecker und Erfinder.
Informatiker - meine zukünftige Arbeit. Mit welchen Werkzeugen / Geräten werde ich arbeiten? Keine Branche ist so vom technologischen Wandel getrieben.
Wiederholung zum Test Magnet 3 Kapitel 3.
Magazyny energii SunPac Lion 2.0 – dlaczego to ma sens?
Wo oder wohin? WOHIN (dokąd) WO? (gdzie) III przypadek – DATIV
WETTKAMPF.
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
TRANSFER MIĘDZYJĘZYKOWY
Zapis prezentacji:

Rozdział XVII - zagadnienia Nazwy popularnych zawodów i czynności z nimi związane. Określanie cech charakteru. Nazywanie umiejętności potrzebnych do wykonywania zawodu. Nazywanie wad i zalet zwodów. Mówienie o wyborze zawodu i uzasadnianie go. Konstrukcja bezokolicznikowa um ... zu. Zdania okolicznikowe celu ze spójnikiem damit. Rzeczownik w dopełniaczu. Czasownik posiłkowy werden. Odmiana słaba rzeczownika.

1. Nazwy popularnych zawodów i czynności z nimi związane. Ein Model trägt schöne Kleider und nimmt an Modeschauen teil. Modelka nosi ładne sukienki i bierze udział w pokazach mody. Ein Bodyguard beschützt berühmte Persönlichkeiten und vereitelt Attentate. Ochroniarz chroni znane osobistości i udaremnia zamachy.

2. Określanie cech charakteru. 1. Wie muss man sein, um als Manager zu arbeiten? Jakim trzeba być, żeby pracować jako menadżer? Man muss karriereorientiert, energisch und kreativ sein, um als Manager zu arbeiten. Trzeba być zorientowanym na karierę, energicznym i kreatywnym, żeby pracować jako menadżer.

3. Nazywanie umiejętności potrzebnych do wykonywania zawodu. 1. Was muss man können, um als Krankenschwester zu arbeiten? Co trzeba umieć, żeby pracować jako pielęgniarka? Um als Krankenschwester zu arbeiten, muss man Kranke pflegen können. Żeby pracować jako pielęgniarka, trzeba umieć pielęgnować chorych.

4. Nazywanie wad i zalet zawodów Die Arbeit einer Polizistin ist sehr gefährlich. Praca policjantki jest bardzo niebezpieczna. Die Arbeit eines Schauspielers ist sicher interessant. Praca aktora jest z pewnością interesująca.

5. Mówienie o wyborze zawodu i uzasadnianie go. Ich möchte Lehrerin werden, weil ich die Arbeit mit Kindern und Jugendlichen mag. Chciałabym zostać nauczycielką, ponieważ lubię pracę z dziećmi i młodzieżą. Ich möchte Flugkapitän werden, weil ich die Arbeit gefährlich aber interessant finde. Chciałbym zostać pilotem, ponieważ uważam tę pracę za niebezpieczną ale interesującą.

6. Czasownik posiłkowy werden werden - zostać kimś, stać się czymś ich werde du wirst er, sie, es, man wird wir werden ihr werdet sie, Sie

6 a. Zastosowanie czasownika posiłkowego werden. Es wird kalt. Robi się zimno. Bald werde ich 20. Wkrótce skończę 20 lat. Ich möchte Fahrer werden. Chciałbym zostać kierowcą.