Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center Rafał Bajda Tomasz Denkowski
Call centre Call centre to infrastruktura teleinformatyczna, której podstawowym celem jest uproszczenie obsługi klientów firmy. Automatic Call Distribution (ACD) Klient Teleoperator Call centre Contact centre
Contact centre … czyli centrum operacyjne zintegrowane z Internetem. Poczta elektroniczna Strony www SMS’y Faks WAP Chat Obsługa prowadzona przez konsultantów lub przez system automatyczny, tzw. IVR.
Agenci w contact centre: Automatic Call Distribution (ACD) - pełni funkcję automatycznej dystrybucji i kolejkowania zadań w ramach centrali telefonicznej Narzędzia contact centre (telefon, e-mail, strony www, SMS, faks, WAP, chat) Interactive Voice Response (IVR) - automatyczny system odpowiadający głosem
IVR - Interactive Voice Response Serwis bankowy Serwis bankowy Powrót do menu poprzedniego 1 2 4 3 Identyfikacja klienta Kredyt Karty Informacje o banku Połączenie z operatorem * 5 Powrót do menu głównego 1 2 4 3 Informacja o saldzie Ostatnio wykonane operacje Dokonanie przelewu Zmiana opcji dostępu 1 2 4 3 Wiadomości ogólne Oferta dla klientów indywidualnych Oferta dla przedsiębiorstw Taryfa prowizji i opłat
… i na razie to by było na tyle. :-)