Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & .
Advertisements

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Bankowość elektroniczna
niemiecki z ekonomią w tle
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
INFORMATYKA BANKOWA Operacje bezgotówkowe (EFT - electronic funds transfer) - przelewy zarobków bezpośrednio na konta pracowników, obsługa transakcji giełdowych,
MICROSOFT EXCHANGE 2007 – JAKO WYDAJNA I BEZPIECZNA PLATFORMA KOMUNIKACYJNA Paweł Ratajczak
© SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. © SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. ©
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Marketing bezpośredni – jak kontaktować się z klientem zgodnie z prawem Warszawa, 28 maja 2009r.
BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
Oferta dla Klientów indywidualnych
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Video Contact Center Działanie i potencjalne sposoby zastosowania
Tworzenie call center krok-po-kroku
Nowoczesny bank - partner i doradca dla MSP
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Bankowość Mobilna.
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
Green Wave Sp. z o.o. Infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych
Smartfon Prezentacja systemu.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Tajemnice sukcesu sprzedaży przez telefon
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Bezpieczne, wygodne i funkcjonalne rozwiązania
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Bezpieczny Mobilny Podpis Elektroniczny
Współczesny bank – partner dla MSP Katowice, 11 lutego 2004.
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Wprowadzenie Prelegenci: –Tadeusz Kowalczyk – TKSoftware –Jerzy Harasimowicz – TACT.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Oferta kont i kredytów gotówkowych
Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast
Programowanie aplikacji telefonicznych z wykorzystaniem
„Bezpieczny system przywoławczy zintegrowanych służb ratowniczych zgodny z europejskim systemem TETRA” Daniel Kanafa Opiekun: Dyrektor ds. technicznych.
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
Współczesny bank – partner dla MSP
Voice Portals – Portale Głosowe Krótkie wprowadzenie i omówienie.
Zintegrowane systemy informatyczne
© PAYU 2015/1 © PayU 2015 /1 Płatności online w eBOK.
1 Oferta dla Wybranej Grupy Zawodowej. 2 Kredyt Bank na rynku od 1990 r Grupa KBC w Europie Środkowej i Wsch. Fundusze z ochroną kapitałuNo. 1 Ubezpieczenia.
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Global Ordering System - GOS
Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice.
Bank zmieniającego się świata
OUTSOURCING CONTACT CENTER
eConnect Inteligentne centrum obsługi
eConnect Inteligentne centrum obsługi
MARKETING BEZPOŚREDNI
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Zapis prezentacji:

Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center Rafał Bajda Tomasz Denkowski

Call centre Call centre to infrastruktura teleinformatyczna, której podstawowym celem jest uproszczenie obsługi klientów firmy. Automatic Call Distribution (ACD) Klient Teleoperator Call centre Contact centre

Contact centre … czyli centrum operacyjne zintegrowane z Internetem. Poczta elektroniczna Strony www SMS’y Faks WAP Chat Obsługa prowadzona przez konsultantów lub przez system automatyczny, tzw. IVR.

Agenci w contact centre: Automatic Call Distribution (ACD) - pełni funkcję automatycznej dystrybucji i kolejkowania zadań w ramach centrali telefonicznej Narzędzia contact centre (telefon, e-mail, strony www, SMS, faks, WAP, chat) Interactive Voice Response (IVR) - automatyczny system odpowiadający głosem

IVR - Interactive Voice Response Serwis bankowy Serwis bankowy Powrót do menu poprzedniego 1 2 4 3 Identyfikacja klienta Kredyt Karty Informacje o banku Połączenie z operatorem * 5 Powrót do menu głównego 1 2 4 3 Informacja o saldzie Ostatnio wykonane operacje Dokonanie przelewu Zmiana opcji dostępu 1 2 4 3 Wiadomości ogólne Oferta dla klientów indywidualnych Oferta dla przedsiębiorstw Taryfa prowizji i opłat

… i na razie to by było na tyle. :-)