DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Advertisements

Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line.
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru.
- na rynku od 1997 r. Kielce 2006.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Struktura organizacyjna STERENERGO PROJKET Sp. z.o.o.
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
System rekompensat dla inwestorów giełdowych jako ogniwo sieci bezpieczeństwa rynku kapitałowego Bogna Janik.
Działalność gospodarcza, wykreowana przez system prawny każdego państwa forma organizacyjno-prawna umożliwiająca zespolenie podmiotów uczestniczących.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Gazeta i czasopismo - źródło aktualnej wiedzy.
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
FIRMA ROKU PROJEKT REGULAMINU KONKURSU Urz ą d Miejski w Czechowicach-DziedzicachWydzia ł Strategii i Rozwoju Miasta Czechowice-Dziedzice, 9 marca 2009.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Wydatki KPRM i ministerstw na ogłoszenia i komunikaty
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Search Engine Optimization
Koszty kwalifikowalne małych projektów tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3., ale przyczyniają się do.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport maj - czerwiec 2006.
Jak zaplanować rozwój firmy? TeleMobile case study.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
opis projektu jednym zdaniem
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
MODELE DYSTRYBUCJI STALI
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
Jak poprawnie korzystać z wyszukiwarek internetowych
Aktywne sposoby poszukiwania pracy
System zamawiania on-line
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
24 kwietnia 2006, Warszawa Elżbieta J. Syrda 24 kwietnia 2006, Warszawa Budownictwo – wyniki roku 2005, perspektywy i uwarunkowania działalności branży.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
EDI NET - badania.
11 Oddziałów Regionalnych 200 Filii i Przedstawicielstw 150 Kredyt Punktów
Metodologia badań wydatków reklamowych
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w maju 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Ładny Dom , miesięcznik, nakład:
KOMPUTER I INTERNET.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład: 4500.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Bezpieczny Internet.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w 2011 r. Joanna Jarzębowska Project Manager ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp.
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
SYSTEMY ERP Piotr Stępniewski.
Zapis prezentacji:

DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

Rozwój i znaczenie rynku dystrybucji materiałów budowlanych

Miejsce zakupu materiałów budowlanych wśród inwestorów budujących domy w latach 2004-2006 (w %) Źródło: Bud Investor Track

Osoby udzielające informacji na temat materiałów budowlanych (w %) Źródło: Bud Investor Track

Źródła informacji o punktach sprzedaży materiałów budowlanych (N=500) (w %)

Tytuły czytanych gazet codziennych (N=350 w %)

Tytuły czytanych tygodników i dwutygodników (N=280 w %)

Tytuły czytanych miesięczników budowlanych (N=169 w %)

Najczęściej słuchane stacje radiowe (N=439 w %)

Najczęściej oglądane stacje telewizyjne (N=376 w %)

Najczęściej odwiedzane strony Internetowe (N=247 w %) Dom to miejsce, w którym inwestorzy najczęściej korzystają z Internetu

Sprawdź! Aktualności Przegląd prasy Prawo Wydarzenia Badania i raporty Porady techniczne Finanse Ogłoszenia Bazy danych Sprawdź!

Czy korzysta Pan/i z dodatkowych usług oferowanych przez punkty sprzedaży materiałów budowlanych? możliwość zwrotu towaru, pomoc w załadowaniu towaru, mieszanie farb, transport, cięcie płyt, blatów, drewna, sprzedaż ratalna

Usługi, z jakich korzysta inwestor w punktach sprzedaży (N=411 w %)

Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych szósta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA www.asm-poland.com.pl

CHARAKTERYSTYKA BADANIA Badanie inwestorów indywidualnych 2006: przeprowadzone w styczniu 2007 roku przeprowadzone na próbie n=500 inwestorów indywidualnych Inwestorzy wskazywali m.in.: znajomość marketów budowlanych znajomość sieci hurtowni materiałów budowlanych miejsca zakupu materiałów budowlanych w 2006 r. najchętniej odwiedzane punkty sprzedaży

DYSTRYBUTOR ROKU 2006 To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: dystrybutor najchętniej odwiedzany (waga 30%) znajomość dystrybutorów (waga 20%) dystrybutor, u którego najczęściej dokonuje się zakupu (waga 50%)

KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród marketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych

Najbardziej znane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

Hipermarket budowlany wybierany na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

Najbardziej znane sieci hurtowni/składów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

Hurtownie budowlane/składy budowlane wybierane na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2006

DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród marketów budowlanych (ocena ważona w %)

DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych (ocena ważona w %)

DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH: DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii MARKET BUDOWLANY: DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH:

Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku