DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Rozwój i znaczenie rynku dystrybucji materiałów budowlanych
Miejsce zakupu materiałów budowlanych wśród inwestorów budujących domy w latach 2004-2006 (w %) Źródło: Bud Investor Track
Osoby udzielające informacji na temat materiałów budowlanych (w %) Źródło: Bud Investor Track
Źródła informacji o punktach sprzedaży materiałów budowlanych (N=500) (w %)
Tytuły czytanych gazet codziennych (N=350 w %)
Tytuły czytanych tygodników i dwutygodników (N=280 w %)
Tytuły czytanych miesięczników budowlanych (N=169 w %)
Najczęściej słuchane stacje radiowe (N=439 w %)
Najczęściej oglądane stacje telewizyjne (N=376 w %)
Najczęściej odwiedzane strony Internetowe (N=247 w %) Dom to miejsce, w którym inwestorzy najczęściej korzystają z Internetu
Sprawdź! Aktualności Przegląd prasy Prawo Wydarzenia Badania i raporty Porady techniczne Finanse Ogłoszenia Bazy danych Sprawdź!
Czy korzysta Pan/i z dodatkowych usług oferowanych przez punkty sprzedaży materiałów budowlanych? możliwość zwrotu towaru, pomoc w załadowaniu towaru, mieszanie farb, transport, cięcie płyt, blatów, drewna, sprzedaż ratalna
Usługi, z jakich korzysta inwestor w punktach sprzedaży (N=411 w %)
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych szósta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA www.asm-poland.com.pl
CHARAKTERYSTYKA BADANIA Badanie inwestorów indywidualnych 2006: przeprowadzone w styczniu 2007 roku przeprowadzone na próbie n=500 inwestorów indywidualnych Inwestorzy wskazywali m.in.: znajomość marketów budowlanych znajomość sieci hurtowni materiałów budowlanych miejsca zakupu materiałów budowlanych w 2006 r. najchętniej odwiedzane punkty sprzedaży
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: dystrybutor najchętniej odwiedzany (waga 30%) znajomość dystrybutorów (waga 20%) dystrybutor, u którego najczęściej dokonuje się zakupu (waga 50%)
KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród marketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych
Najbardziej znane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)
Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)
Hipermarket budowlany wybierany na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
Najbardziej znane sieci hurtowni/składów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
Hurtownie budowlane/składy budowlane wybierane na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2006
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród marketów budowlanych (ocena ważona w %)
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych (ocena ważona w %)
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH: DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii MARKET BUDOWLANY: DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH:
Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku