Zapraszamy do objęcia patronatem medialnym międzynarodowej konferencji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Na dobry początek – staż”
Advertisements

PRAKTYKA CZYNI MISTRZA!
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Poradnictwo zawodowe świadczone przez Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze stan aktualny i projekty na przyszłość.
Po co ? Wprowadzenie standardów usług edukacyjno – szkoleniowych w Małopolsce jest niezbędne dla stworzenia spójnego i efektywnego systemu edukacji pozaformalnej.
30 listopada listopada DZIAŁANIA NA RZECZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI AKADEMICKIEJ.
Koło Naukowe „Młody Menedżer” jest organizacją studencką z pasją.
Guide Me! Miary jakości w grupowym doradztwie dla osób poszukujących pracy Małgorzata Klimka Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Założenia działalności Krajowej Instytucji Wspomagającej PO KL na lata Beata Puszczewicz Fundacja Fundusz Współpracy.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Jedyna taka sieć w Europie Sieć Regionalnych Ośrodków EFS Mirella Szeremeta Krajowy Ośrodek EFS Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości 4 grudnia 2007r.
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji II
INFORMATYKA W ZARZĄDZANIU
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu.
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
SKUTECZNA REKLAMA I MARKETING (W TYM PRZEZ INTERNET)
INFORMACJE DLA PATRONA MEDIALNEGO
Business Analyst Forum
Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A. w transferze wiedzy.
Obieg informacji: co współdzielimy a co przepływa
Oferta dla Sponsora międzynarodowej konferencji Business Analyst Forum która odbędzie się 23 maja 2012 we Wrocławiu.
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
GRC.
Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz.U. Nr 99, poz z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
Mikroprzedsiębiorstwa Mikroprzedsiębiorstwa
PODDZIAŁANIE PODNOSZENIE KWALIFIKACJI KADR POMOCY I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI.
Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia Zapraszamy do współpracy! 7 maja 2010.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
5 lat Obserwatorium Obserwatorium realizuje badania cykliczne oraz badania jednorazowe, odpowiadające na bieżące potrzeby informacyjne. Przygotowuje również
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
COACHING WEEK Zapraszamy na cykl konferencji w ramach które odbędą się
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
XI FORUM FIRM INFORMATYCZNYCH
Zapraszamy na nowy kierunek
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Studia doktoranckie w Procesie Bolońskim Katarzyna Martowska Zespół Ekspertów Bolońskich UKSW, Warszawa,
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Komunikacja w pracy audytora wewnętrznego
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Zapraszają na kolejne spotkanie z cyklu siedziba MDDP Business Consulting, Warszawa, 18 maja 2015 r. Elitarne grono dyrektorów finansowych Możliwość wymiany.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
WYDZIAŁ EKONOMICZNY KIERUNEK LOGISTYKA Autor logo: p. Andrzej Czyczyło.
1 Instytut Techniczny Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim Konferencja: Lubuskie Centrum Innowacji, styczeń
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości http// Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości.
Projekt InMoST Podsumowanie dotychczasowych działań oraz plany na kolejny rok Projekt InMoST Podsumowanie dotychczasowych działań oraz plany na kolejny.
tel/fax: (34) ul.Jasnogórska 15/ Częstochowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
Dobre praktyki współpracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego z instytucjami otoczenia biznesu oraz przedsiębiorcami Dr Marcin.
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Specjalność konsulting gospodarczy 2017/2018
{ Wsparcie informacyjne dla zarządzania strategicznego Tereshkun Volodymyr.
MARKETING INTERNETOWY
„Podnosimy bezpieczeństwo pracy w rolnictwie poprzez wymianę naszych doświadczeń szkoleniowych” Projekt nr PL01-KA
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Zapraszamy do objęcia patronatem medialnym międzynarodowej konferencji która odbędzie się 23 maja 2012 we Wrocławiu

Informacje o cyklu konferencji BAF

Business Analyst Forum Organizator Misją AION jest dostarczanie wiedzy i rozwiązań z zakresu analizy biznesowej oraz systemowej stymulującej organizacje do stałej poprawy prowadzonej działalności poprzez usprawnianie strategii, procesów biznesowych, jak i skuteczne oraz efektywne pozyskiwanie technologii informatycznych. Naszą misję realizujemy poprzez szkolenia i konferencje, prace doradcze i projekty wdrożeniowe.

Poprzednie edycje BAF Tematyka 2008 Business Analyst Forum Capturing Business Needs tematyka: pozyskiwanie i specyfikowanie wymagań stawianych przez przyszłych użytkowników rozwiązań IT 2009 Business Analyst Forum Drawing Analyst Thoughts tematyka: użyteczność specjalizowanych języków modelowania w analizie biznesowej i systemowej 2010 Business Analyst Forum Strategies for Effective Communication tematyka: facylitacja i inne umiejętności niezbędne do prowadzenia warsztatów analitycznych

Poprzednie edycje BAF Prelegenci Howard Podeswa Suzanne Robertson Ingrid Bens Stephen Withall pionier systematycznego podejścia do specyfikowania i zarządzania wymaganiami autor wzorców wymagań autorytet w zakresie wykorzystania UML w analizie biznesowej ekspert w zakresie facylitacji

Poprzednie edycje BAF Prelegenci Artur Kasprzyk Anita Walkowiak Piotr Fick Anna Bujko doradca w zakresie budowania wizerunku i emisji głosu ekspert w dziedzinie modelowania procesów biznesowych oraz analizy biznesowej i systemowej specjalista w dziedzinie modelowania systemów z wykorzystaniem UML specjalista w dziedzinie analizy biznesowej i systemowej

Poprzednie edycje BAF Profil uczestników W poprzednich edycjach udział wzięli przede wszystkim reprezentanci wyższej i średniej kadry zarządzającej, analitycy biznesowi i systemowi oraz pracownicy naukowi. Reprezentowali oni następujące branże:

Informacje o tegorocznej konferencji

Business Analyst Forum 2012 Tematyka Osoby odpowiedzialne za bieżące funkcjonowanie organizacji codziennie podejmują dziesiątki decyzji o różnym bezpośrednim znaczeniu dla osiągania założonych celów strategicznych. Bez względu na posiadaną autonomię oraz rangę decyzji, każdy z decydentów musi stosować się do regulacji ograniczających podejmowane przez niego decyzje. Ograniczenia te mogą wynikać z uwarunkowań prawnych, specyfiki branży czy też wewnątrzorganizacyjnych postanowień.   Zbieranie, grupowanie oraz opisywanie tych ograniczeń nie jest zadaniem trywialnym i bardzo często wymaga zaangażowania wielu osób. Efekty ich pracy najczęściej znajdują odzwierciedlenie w wewnątrzorganizacyjnych rozporządzeniach, z których następnie przenikają do procedur postępowania na stanowiskach pracy, czy też dokumentów wspierających procesowe zarządzanie organizacją. Praktyka pokazuje, że wraz ze zwiększaniem się liczby faktów, które należy uwzględnić przy podejmowaniu decyzji, wzrasta prawdopodobieństwo pojawienia się błędów w dokumentach opisujących zasady podejmowania decyzji. Celem tegorocznej konferencji jest przedstawienie najbardziej dojrzałej na rynku metody definiowania reguł decyzyjnych, której stosowanie pozwala specjalistom dziedzinowym na specyfikowanie zasad podejmowania decyzji w sposób maksymalizujący prawdopodobieństwo uzyskania jednoznacznych i kompletnych zasad, którymi powinny się posługiwać osoby podejmujące decyzje w organizacji. Praktyka pokazuje, że utworzony zgodnie z tą metodą model stanowi jednocześnie znakomity wsad do projektów informatycznych, mających na celu pełną bądź częściową automatyzację procesu podejmowania decyzji.

Business Analyst Forum 2012 Prelegenci Larry Goldberg jest Członkiem  Zarządu Knowledge Partners International – światowego lidera w świadczeniu usług doradczych i szkoleniowych z zakresu reguł biznesowych. Organizacja ta została utworzona w 1996 przez Barbarę von Halle, należącą do pionierów koncepcji  reguł biznesowych. Przed przystąpieniem do KPI Larry Goldberg pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu  firmy Sapiens International, był także Prezesem Zarządu PowerFlex Software System. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie budował poprzez współpracę z międzynarodowymi organizacjami, specjalizując się w opracowywaniu technologii i aplikacji opartych o reguły biznesowe. Jako architekt odgrywał kluczową rolę w wielu komercyjnych projektach realizowanych w takich obszarach jak opieka medyczna, łańcuchy dostaw oraz ubezpieczenia. Swoje doświadczenia praktyczne opisuje w książkach i artykułach naukowych.

Business Analyst Forum 2012 Prelegenci Dr Juergen Pitschke  jest założycielem i dyrektorem zarządzającym BCS. Od dawna zajmuje się tematem modelowania i projektowania wizualnego rozwiązań biznesowych. Jest uznanym ekspertem w dziedzinie metodycznego stosowania standardowych notacji modelowania. W swojej karierze zawodowej pomógł wielu organizacjom wprowadzić te standardy i metody w ich codzienną działalność. Jest tłumaczem metodyki RuleSpeak na język niemiecki. Współpracował z takimi firmami jak Kuehne+Nagel (AG & Co.) KG, Class KGaA mbH oraz takimi instytucjami jak Federalne Biuro Policji w Szwajcarii oraz Urząd Hydrograficzny w Wielkiej Brytanii. Jest wykładowcą University of Cooperative Education w Dreźnie, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu inżynierii oprogramowania oraz analizy systemowej.

Business Analyst Forum 2012 Prelegenci Artur Kasprzyk Prezes Zarządu AION, Członek Zarządu ds. Edukacji i Rozwoju Zawodowego polskiego oddziału International Institute of Business Analysis, ekspert w dziedzinie modelowania procesów biznesowych oraz technik analizy systemów informatycznych. Od ponad 15 lat swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje poprzez prowadzenie specjalistycznych szkoleń, doradztwo oraz audyty projektów informatycznych. Uczestniczył jako główny konsultant oraz kierownik projektów w wielu ogólnokrajowych przedsięwzięciach informatycznych. Jest autoryzowanym konsultantem Select Business Solution Ltd. (metodyka wytwarzania systemów informatycznych) oraz Pritchett Ltd. (modelowanie i usprawnianie procesów biznesowych). Od wielu lat stale publikuje w prasie specjalistycznej oraz wygłasza prelekcje na uczelniach wyższych oraz podczas konferencji.  Współautor metodyki AION oraz książki: „Analiza i projektowanie obiektowe”.

Business Analyst Forum 2012 Miejsce W tym roku zapraszamy Państwa do eleganckiego i stylowego Art Hotelu położonego w urokliwym zakątku nieopodal wrocławskiego Rynku. ART HOTEL **** ul. Kiełbaśnicza 20 50-110 Wrocław www.arthotel.pl

Oferta dla Patrona Medialnego

Patronom medialnym oferujemy oficjalny tytuł Patrona medialnego konferencji wraz z prawem posługiwania się nim we własnych działaniach promocyjnych Patrona umieszczenie logo Patrona z linkiem do strony internetowej na stronie internetowej konferencji (www.analystforum.com.pl) umieszczenie logo Patrona we wszystkich materiałach promocyjnych i marketingowych konferencji w wersji papierowej możliwość ustawienia roll-upu Patrona medialnego w sali konferencyjnej możliwość dołączenia publikacji Patrona medialnego do pakietu konferencyjnego dla uczestników

W zamian oczekujemy umieszczenia logo konferencji z linkiem do strony www.analystforum.com.pl na pierwszej stronie portalu Patrona medialnego wraz z anonsem o konferencji i odnośnikiem (linkiem) do podstrony, gdzie znajdzie się szersza informacja o konferencji umieszczenia informacji o konferencji na stronie aktualności portalu Patrona medialnego umieszczenia anonsu o konferencji na stronie aktualności w papierowym wydaniu prasy Patrona medialnego umieszczenia informacji o konferencji (min. 1000 znaków) w papierowym wydaniu prasy Patrona medialnego publikacji dostarczonego artykułu merytorycznego o tematyce zbieżnej z tematem konferencji lub relacji z konferencji (z możliwością redakcji tekstu)

Kontakt: Emilia Mazurek tel. +48 662 203 077 e-mail: emilia Kontakt: Emilia Mazurek tel. +48 662 203 077 e-mail: emilia.mazurek@aion.com.pl Justyna Kafel tel. +48 71 725 79 33 tel. +48 600 972 065 e-mail: justyna.kafel@aion.com.pl