Polka na budowie Prezentacja wyników badania

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Filantropia korporacyjna w Polsce W Polsce 80% firm deklaruje zaangażowaniew działalność społeczną W 2008 roku firmy odliczyły od podatku darowizny na.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla użytkowników INTERNET A SZANSE ŻYCIOWE I NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia'
Koniec wakacji – powrót do cywilizacji
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Polacy i ich poczucie bezpieczeństwa. Przestępczość na Podkarpaciu
Osoby, które samodzielnie wybrały zamiennik w trakcie ostatniej naprawy/wymiany części, najczęściej (38%) wskazywały, że powodem do wybrania takiego rozwiązania.
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
BADANIE POZIOMU AKCEPTACJI SPOŁECZNEJ DLA ZMIAN PROPONOWNAYCH W USTAWIE O UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINACH - SKRÓT Z BADANIA Dla Narodowego Funduszu.
1. Jak Polacy świętują? Grudzień 2008 Badanie zostało zrealizowane w dniach 2-7 grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków powyżej.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
PORTRET STUDENTA 2011 Wyniki czerwiec Opracowanie: Dział Badań i Analiz 2 Portret studenta 2011 Demografia uczestników Łącznie wypełniono
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Korzystanie z usług edukacyjnych w świetle wyników Diagnozy Społecznej 2011 Irena E. Kotowska, Izabela Grabowska Instytut Statystyki i Demografii Szkoła.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla u ż ytkowników INTERNET A SZANSE Ż YCIOWE I NIERÓWNO Ś CI SPO Ł ECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia.
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
EDI NET - badania.
Projekt systemowy Na dobrej drodze – aktywizacja osób bezrobotnych miasta Rejowiec Fabryczny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Raport z badania przygotowany
Zwyczaje żywieniowe Polaków
Instytut Statystyki i Demografii
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej w 2012 r.
MODUŁ A.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w maju 2011 r. Małgorzata Walczak Dyrektor Generalny, Członek Zarządu ASM – Centrum.
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Cel badań – Uzyskanie informacji jaką wiedzę posiadają mieszkańcy Krakowa na temat segregacji odpadów – Uzyskanie informacji w jaki sposób mieszkańcy.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród inwestorów instytucjonalnych Warszawa, lipiec.
Zwyczaje związane z myciem okien
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
Elementy geometryczne i relacje
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Warszawa, kwiecień 2015r. Badanie opinii na temat organizacji igrzysk The World Games.
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
1 Orange Restricted Postrzeganie Internetu i nowoczesnych technologii w Polsce Badanie sondażowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1100 Polaków.
Głos Polaków w sprawie wina
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
Badanie #finanseprzyszlosci – czy za 10 lat bankowa aplikacja mobilna będzie najważniejszą aplikacją w telefonie.
Metodologia. Badanie #finanseprzyszlosci czyli jak Polacy wyobrażają sobie swój bank w 2018 i 2028 roku.
Zapis prezentacji:

Polka na budowie Prezentacja wyników badania Monika Mychlewicz Xella Polska sp. z o.o. 13.01.2011

Kobiety chcą więcej 2008 rok – badanie Boston Consulting Group na 12.000 kobiet z 22 krajów świata 2009 rok – książka pt. Women want more: potencjał nabywczy kobiet jest już dwa razy większy niż wspólny potencjał takich gigantów światowych, jak Chiny i Indie, a niebawem – w 2014 roku - osiągnie wysokość 28 bilionów dolarów Już dziś kobiety podejmują ponad 80% decyzji zakupowych. To one zwykle kontrolują wydatki na różnego rodzaju produkty i usługi: 94 proc. wydatków na wyposażenie domu 92 proc. wydatków na wakacje 91 proc. wydatków na zakup domu lub mieszkania 60 proc. wydatków na zakup samochodu 51 proc. wydatków na zakup sprzętu elektronicznego 2

SILKA i YTONG a kobiety Kobiety kontrolują w 91 proc. wydatki na zakup domu lub mieszkania

Polka na budowie – wnioski z badań Kobiety aktywnie budują! Polki są mocno zaangażowane w proces budowy domu, gdyż ma to dla nich znaczenie emocjonalne (rodzina, domowe ciepło, „bycie na swoim”). Kobiety skutecznie zdobywają wiedzę na tematy związane z budownictwem i szybko uczą się fachowego słownictwa, które jest im potrzebne. Coraz więcej kobiet samodzielnie podejmuje decyzję o wyborze projektu domu, a także materiałów, z jakich zbudowany jest dom

Metodologia badań Badanie Instytut Badania Opinii Homo Homini Dom Badawczy Maison Data 13-17 grudnia 2010 22-23 listopada 2010 Próba 38,3 proc. respondentek, które obecnie są w trakcie budowy domu 34,7 proc., które budowały dom w ciągu dwóch ostatnich lat 27 proc. takich, które planują taką budowę w najbliższych dwóch latach kobiety, które były aktywnie zaangażowane w proces budowy swojego domu kobiety, które miały udział w procesie decyzyjnym dotyczącym wyboru materiałów budowlanych do wznoszenia ścian Metodologia Metoda telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI). Metoda zogniskowanych wywiadów fokusowych (FGI).

Kim jest budująca Polka? 44,4% ankietowanych kobiet mieszka na wsi 22,7% w średniej wielkości mieście 18,6% w małym mieście 10,2% zamieszkuje duże miasto 4% pochodzi z metropolii*

Co dla Polek oznacza słowo dom? Własny dom jest dla współczesnych Polek tematem wzbudzającym silne emocje Budując dom pokłada się w nim nadzieję na „lepsze życie”

Jak często Polki odwiedzają budowę swojego domu? Polki w trosce o swój wymarzony dom, deklarują, że odwiedzają budowę (prawie) każdego dnia.

Problemy Polek na budowie 54,2% respondentek przyznało, że napotkało problemy związane z budową domu. Trudności najczęściej spotykały kobiety mieszkające na wsi (58,7 proc.). Im większa miejscowość zamieszkania, tym problemy były rzadziej spotykane. Tylko 34,4% kobiet z metropolii napotykało trudności.

Problemy na budowie a wykształcenie Respondentki spontanicznie zapytane o źródło problemów związanych z budową domu wskazały trudności komunikacyjne z fachowcami (19,8%). Tylko 8% respondentek, jako odpowiedź podało niepoważne traktowanie na budowie. Trudności komunikacyjne z fachowcami stosunkowo najczęściej deklarowały kobiety z wykształceniem wyższym:

Kto wybiera projekt domu? Decyzja odnośnie projektu domu najczęściej jest podejmowana wspólnie przez kobietę i jej partnera (58%).

Kto wybiera materiały do budowy ścian domu? Decyzja odnośnie materiałów do budowy ścian domu podejmowana jest najczęściej przez mężczyznę Jednak aż 10% kobiet deklaruje, że materiał na ściany wybiera sama

Czynniki decydujące o wyborze materiałów budowlanych Wybierając materiały do budowy domu respondentki kierują się przede wszystkim energooszczędnością – jest ona najważniejsza dla ponad 74% badanych.

SILKA i YTONG dla budujących kobiet Marki SILKA i YTONG będą wspierać kobiety w codziennych zmaganiach związanych z budową własnego wymarzonego domu. SILKA i YTONG będą doradzać kobietom i pomagać im w lepszej orientacji w branży budowlanej i zdobyciu pewności siebie w tematach, które je interesują. Już wkrótce ruszy odświeżona i zaktualizowana strona www z poradami oraz słowniczkiem terminów budowlanych dla kobiet, które są w trakcie lub dopiero planują budowę domu.