Jak działa program ? Karta Turkusowa Od pierwszego pobytu w Club Med Karta Srebrna 8000 E albo 80 noclegów w ciągu ostatnich 3 lat Karta Złota E albo 180 noclegów w ciągu ostatnich 3 lat Każda rodzina otrzyma kartę z numerem klienta, od biura w którym dokonała zakupu ostatnich wakacji. Po każdym powrocie z wakacji konto klienta zostanie uzupełnione według jednego z poniższych kryteriów, a status klienta zostanie zaktualizowany i trwa trzy lata. 1 2 Great Members to program wdrożony dla stałych klientów Club Med. Na całym świecie jest taki sam i obowiązuje we wszystkich krajach, niezależnie od tego w jakim kraju założono rezerwację. Liczba nocy spędzonych w ClubMed Wydana kwota Status karty 2009 uwzględnia wszystkie rezerwacje rodziny założone w latach 2006, 2007,2008. Karta obejmuje wszystkie rezerwacje danej rodziny, nawet gdy małżonkowie podróżują oddzielnie.
Każdy nasz klient od roku 2006 może przystąpić do programu. Policzymy ile zebrał punktów wg poniższego kryterium i wyślemy kartę z dotychczasowym statusem. Przy rezerwacji następnych wakacji, nowe punkty zostaną doliczone zaraz po powrocie i będą miały 3 letnią ważność. Po tym okresie są kasowane. Status klienta będzie na bieżąco aktualizowany. Punkty otrzymujemy za płatności przed i w trakcie wyjazdu ( pobyt, spa, sprzęt nariarski). Do ogólnej punktacji nie wliczają się wycieczki, zakupy w butiku, drinki, pralnia. Rozliczenie punktów PŁATNE PRZED WYJAZDEM PŁATNE W CLUBIE PUNKTY otrzymuje się za: PUNKTY za: BEZ PUNKTÓW - Pobyt -Przedłużenie pobytu -Bieżące wydatki np. w barze - Przedpłacone wycieczki, spa, sporty -Upgrade pokoju -Zakupy w butiku -Usługi ( wypożyczenie sprzętu narciarskiego ) - -Wycieczki, usługi dodatkowe WIEKPUNKTY Liczba spędzonych w klubie nocy każdego z członków rodziny jest sumowana na wspólnym koncie zgodnie z tabelą.. Poniżej 4 lat lat0.5 Powyżej 12 lat1 Naliczanie punktów
Przywileje posiadaczy kart: PRZYWILEJE (Srebrna i Złota Karta) KOMFORT I EKSKLUZYWNOŚĆ (Złota Karta) Możliwość rezerwacji klubu przed otwarciem sprzedaży, co umożliwi uzyskanie najlepszych miejsc w klubach - 15% rabatu na zakupy w butiku Check-in w klubie poza kolejnością ( bez konieczności czekania w kolejce ) Rabat dotyczy wszystkich produktów Clubmed oraz innych marek oferowanych w naszym butiku - 10% rabatu na wycieczki rezerwowane w klubie Możliwość upgrade pokoju uzyskania wyższej kategorii pokoju (potwierdzenie upgrade po przyjeździe do klubu, zależne od dostępności pokoi) Późny check-out Możliwość zatrzymania pokoju do godziny wyjazdu, ( potwierdzenie dzień przed wyjazdem) holiday ! ( subject to availability in resort) Srebrni i Złoci klienci będą otrzymywać miłe niespodzianki przed, po lub w trakcie wyjazdu! Inne korzyści mogą być oferowane w późniejszym terminie w miarę wzbogacania programu i dostosowania go do oczekiwań naszych klientów. Mamy 2 rodzaje przywilejów dla stałych klientów ( srebrne i złote karty )
Ważne informacje Room upgrade dotyczy następnej kategorii czyli np. z pokoju deluxe na deluxe z widokiem na morze. Informacja dotycząca upgradingu będzie udzielana dopiero w klubie. Osoby, które chcą mieć zagwarantowaną konkretną kategorię pokoju powinny wykupić ją w momencie rezerwacji, aby uniknąć rozczarowania, gdy klub jest pełny. Późny check out – dzień przed wylotem z klubu. Złoci klienci będą poinformowani, czy będzie możliwość zatrzymania pokoju do godziny wylotu. Niektóre przywileje, takie jak room upgrade (wyższa kategoria pokoju, czy późny check out nie będą możliwe w niektórych terminach. Będziemy jednak zawsze starali się usatysfakcjonować naszych Złotych klientów. Otrzymanie karty: Od lipca 2010 będziemy wysyłać naszym stałym klientom Pakiet Powitalny wraz z kartą. Możemy wysłać go tylko klientom, którzy wyrazili na to zgodę i podadzą nam swój adres. Klienci, którzy powinni otrzymać srebrną lub złotą kartę za podróże od 2006 roku proszeni są o kontakt z biurem Club Med Polska lub ich biurem podróży w Polsce. Co roku w styczniu będziemy wysyłać nowe karty odzwierciedlające aktualny status klienta. Klienci mieszkający w Polsce, którzy dostali kartę z innego kraju (ostatnia rezerwacja dokonana poza Polską) proszeni są o kontakt z biurem Club Med Polska w celu otrzymania nowej karty obejmującej wszystkie rezerwacje.