DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Cel debaty: - odpowiedzieć na pytanie, dlaczego niektóre akcje ekologiczne organizowane u nas w szkole nie cieszą się powodzeniem? Co zrobić, aby poprawić ich skuteczność? - stworzenie banku pomysłów na kolejne działania ekologiczne.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Powitanie uczestników debaty przez Marię i Adę oraz zaprezentowanie celów debaty.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Prezentacja multimedialna o przeprowadzonych akcjach ekologicznych dla społeczności szkolnej i lokalnej.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Omówienie wyników ankiety – ocena przedsięwzięć z ostatniego roku.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Rozpoczęcie owocnej dyskusji i poszukiwanie programu naprawczego.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Prowadzące debatę prosiły o zabranie głosu kolejno osoby podnoszące łapki.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Młodzi ekolodzy chętnie zabierali głos i dzielili się swoimi przemyśleniami.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Burza mózgów i dzięki temu mamy bank pomysłów na następne akcje.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Prezentacja owocnej pracy w grupach.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Czas na ewaluację debaty. Gadające drzwi powiedziały same o sobie.
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Wnioski z debaty: 1. W przeprowadzane akcje należy angażować wszystkich uczniów szkoły oraz społeczność lokalną 2. Należy kontynuować organizowanie przez szkołę festynu oraz pikniku ekologicznego dla społeczności lokalnej, a także cykliczne zbiórki surowców wtórnych dla mieszkańców 3. Starsi mieszkańcy chętnie angażują się w zbiórki surowców, ale należy im pomóc w transporcie do punktu zbiórki 4. Zachęcenie do działalności ekologicznej poprzez sprawdzone przykłady już aktywnej działalności, także tej na forum szkoły i kraju 5. Informacje o akcjach neleży zamieszczać nie tylko na stronie szkoły, ale i na fanpage 6. Pozyskanie środków (np. Unijnych), do zrealizowania wyznaczonych przez nas celów.
Dziękujemy za uwagę!