DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań www.gim1pionki.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im
Advertisements

„Czy jestem Eko?” Dąbrowa Górnicza 2013.
Projekt „Moje miasto Pionki bez elektrośmieci”
Debata Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?
Konferencja otwierająca projekt Elektro – nie – śmieci Debata: Jak przeprowadzić skuteczną kampanię edukacyjną nt. elektrośmieci w naszym mieście?
Formy szkolenia nauczycieli o metodzie harcerskiej
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
MIEJSKIE GIMNAZJUMN NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU
DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Sejm Dzieci i Młodzieży
Czy warto podejmować lokalne działania w zakresie ekologii?
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Szkolna debata Jakie działania szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski – nasze pomysły i dobre praktyki? 28 kwietnia 2010 LO.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Ogólnopolska akcja edukacyjna Pierwsza edycja Rok szkolny 2013/14.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
W Publicznym Gimnazjum nr 1 w Starogardzie Gdańskim dnia 29 marca br. odbyła się debata na temat: Samorząd Uczniowski – szkolny organ władzy. Rozmowa.
Współpraca w naszej szkole
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
Temat debaty – Podejmowanie samorządnej inicjatywy młodzieżowej.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
1. występy, akcje wolontariacie, wieczorki poezji, imprezy charytatywne, imprezy sportowe, reprezentowanie gminy na uroczystościach, konkursy, WOŚP.
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
DEBATA SAMORZĄDOWA „Nie tylko wybory - MSA i inne przedsięwzięcia, czyli w jaki sposób kozienicka młodzież wpływa na lokalną rzeczywistość, i w jaki sposób.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Dlaczego warto angażować się w życie szkoły?
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
IGA KURECZKO Twoja kandydatka na Przewodniczącą SU w Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Żywcu.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
„ Szkolna demokracja ”,, SZKOLNA DEMOKRACJA” Czy wiek członków samorządu ma wpływ na zajmowaną przez nich pozycję?
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Nasza „mała” demokracja
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
Debata szkolna „SZKOŁA WSPÓŁPRACY” Szkoła Podstawowa w Okonku.
„Dzielimy się doświadczeniami”
{ DEBATA wprowadzenie XX Sejm Dzieci i Młodzieży.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Zbiórka surowców wtórnych – I semestr roku szkolnego 2015/2016.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
DEBATA KODEKS 2.0.
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
Zapis prezentacji:

DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Cel debaty: - odpowiedzieć na pytanie, dlaczego niektóre akcje ekologiczne organizowane u nas w szkole nie cieszą się powodzeniem? Co zrobić, aby poprawić ich skuteczność? - stworzenie banku pomysłów na kolejne działania ekologiczne.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Powitanie uczestników debaty przez Marię i Adę oraz zaprezentowanie celów debaty.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Prezentacja multimedialna o przeprowadzonych akcjach ekologicznych dla społeczności szkolnej i lokalnej.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Omówienie wyników ankiety – ocena przedsięwzięć z ostatniego roku.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Rozpoczęcie owocnej dyskusji i poszukiwanie programu naprawczego.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Prowadzące debatę prosiły o zabranie głosu kolejno osoby podnoszące łapki.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Młodzi ekolodzy chętnie zabierali głos i dzielili się swoimi przemyśleniami.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Burza mózgów i dzięki temu mamy bank pomysłów na następne akcje.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Prezentacja owocnej pracy w grupach.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Czas na ewaluację debaty. Gadające drzwi powiedziały same o sobie.

Publiczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Jana Kochanowskiego w Pionkach Wnioski z debaty: 1. W przeprowadzane akcje należy angażować wszystkich uczniów szkoły oraz społeczność lokalną 2. Należy kontynuować organizowanie przez szkołę festynu oraz pikniku ekologicznego dla społeczności lokalnej, a także cykliczne zbiórki surowców wtórnych dla mieszkańców 3. Starsi mieszkańcy chętnie angażują się w zbiórki surowców, ale należy im pomóc w transporcie do punktu zbiórki 4. Zachęcenie do działalności ekologicznej poprzez sprawdzone przykłady już aktywnej działalności, także tej na forum szkoły i kraju 5. Informacje o akcjach neleży zamieszczać nie tylko na stronie szkoły, ale i na fanpage 6. Pozyskanie środków (np. Unijnych), do zrealizowania wyznaczonych przez nas celów.

Dziękujemy za uwagę!