System zamawiania on-line STAPLES WebShop System zamawiania on-line
Wprowadzenie Staples WebShop umożliwia Klientom składanie zamówień drogą internetową. wygoda zamawiania – z dowolnego miejsca wystarczy dostęp do internetu i przeglądarka – nic ponadto! możliwość kontroli kosztów firmy dokładny obraz poniesionych kosztów za dany okres ustalanie budżetów / limitów na zamówienia opcje ustalania poziomu wydatków dla pracowników zatwierdzanie zamówień przez przełożonego jeden użytkownik decyduje o tym czy zamówienie ma być wysłane podział na użytkowników o różnych poziomach dostępu ograniczanie lub dodawanie uprawnień w wielu kwestiach łatwość przeszukiwania katalogu po kilku kryteriach kod, słowo kluczowe lub przeszukiwanie poszczególnych kategorii bezpieczeństwo danych (indywidualne loginy/hasła) nikt oprócz użytkownika nie może działać w jego imieniu w systemie
klienta najpierw należy się zarejestrować Rejestracja w przypadku nowego klienta najpierw należy się zarejestrować
wypełniamy wszystkie dane Rejestracja wypełniamy wszystkie dane zatwierdzamy
Logowanie w to pole wpisujemy login w to pole wpisujemy nasze unikalne hasło po wprowadzeniu danych zatwierdzamy przyciskiem „Zapisz się”
Logowanie w przypadku, gdy zapomnimy hasła, możemy skorzystać z opcji przypomnienia hasła
zamówienie tworzymy przez wyszukanie i dodanie Tworzenie zamówień w koszyku znajdują się informacje na temat wartości zakupów oraz ilości produktów zamówienie tworzymy przez wyszukanie i dodanie produktów do koszyka
dodajemy produkty do koszyka Tworzenie zamówień wybieramy zamawianą ilość produktu dodajemy produkty do koszyka
Tworzenie zamówień w tym momencie został dodany produkt do koszyka zakupów po zamówieniu produktu możemy zawsze dokonać zmian jego ilości
w koszyku pojawia się ilość zamówionego asortymentu Tworzenie zamówień gdy dodane zostały już wszystkie potrzebne produkty, naciskamy przycisk „Gotowe” potwierdzając wybór w koszyku pojawia się ilość zamówionego asortymentu oraz kwota zamówienia
Zamawianie po sprawdzeniu poprawności wyboru, przechodzimy do kolejnego etapu klikając przycisk „Dalej” można również kliknąć „Kontynuuj zakupy” i wrócić do poprzedniego etapu
Zamawianie możliwość ponownej edycji zamówienia nr zamówienia tutaj można usunąć całe zamówienie tutaj możemy zapisać zamówienie do późniejszej realizacji możliwość wybrania adresu dostawy możliwość wybrania Centrum Kosztów po sprawdzeniu wszystkiego wysyłamy zamówienie klikając na przycisk
jeśli informacje nie są upomni się o ich uzupełnienie Zamawianie jeśli informacje nie są kompletne, system sam upomni się o ich uzupełnienie naciskając przycisk „Wybierz” pokazuje się nam okienko z dostępnymi Centrami Kosztów, wybieramy właściwe
Zamawianie w zakładce „Przegląd Zamówienia” możemy w każdej chwili sprawdzić status naszego zamówienia zamówienie zostało zatwierdzone i wysłane do realizacji klikając w tych miejscach przeniesiemy się na stronę główną
możemy ponownie wygenerować to Informacje końcowe tu się wylogowujemy pola informacyjne z systemu możemy ponownie wygenerować to samo zamówienie
Życzymy łatwych zakupów.