Staż zawodowy w Wielkiej Brytanii Londyn 2.06-29.06.2013
Zakwaterowanie
Hotel należy do sieci The Doyle Collection Jest zlokalizowany w centrum Londynu, Blisko do Oxford Circus, Bond Street, Hyde Park, Posiada 257 pokoi, Przeznaczony dla gości w celach biznesowych, turystycznych, wypoczynkowych, Posiada restaurację, bar, sale konferencyjne, basen kryty, health club, spa
Hotel posiada restaurację oraz bar108 Marylebone Lane , a także lobby bar, z której mogą korzystać goście hotelowi oraz goście walk-in, Szeroka oferta śniadania, lunchu, kolacji, Organizacja imprez okolicznościowych.
Lobby bar
Afternoon tea
Oferowane pokoje Deluxe Room Superior Room
Studio Suite Presidental Suite Penthouse Suite
Zdobyte umiejętności... Obsługa gościa – dostarczanie zamówienia Nakrywanie stołów do śniadania/lunchu Przygotowywanie sekcji restauracji dla gości Porządkowanie restauracji Uzupełnianie asortymentu pomieszczenia roomservice Dostarczanie zamówienia w usłudze roomservice Floor check w dziale roomservice Minibar check w dziale roomservice Hostessa
Royal Cambridge Hotel***
Hotel położony jest w centrum Londynu. W pobliżu znajdują się : muzea, centra handlowe oraz stacje metra – Paddington (Circle Line), Edgeware Road (Bakerloo linia), Lancaster Gate (linia Central).
Hotel posiada 30 klasycznie urządzonych pokoi, od Single Room, Double do Triple i Family Room. Każdy pokój zapewnia komfort i funkcjonalność dla każdego gościa. Urządzone są w odcieniach miękkich I delikatnych.
Oferowane usługi: • 24-godzinna recepcja • Usługi biznesowe - faks i ksero • Transport do i z lotniska Heathrow i innych dużych lotnisk w Londynie • W wyposażeniu pokoju ( herbata, kawa, dostęp do internetu , telewizor )
Na śniadania hotel oferuje: Sok jabłkowy lub pomarańczowy Kawa, herbata i mleko 2 rodzaje płatków zbożowych Kromki chleba Dżem i masło Jajka, kiełbaski lub fasolkę
Zdobyte umiejętności Uzupełnianie bufetu Przygotowanie prostych potraw Nakrywanie stołów do śniadań Porządkowanie jadalni Sprzątanie pokoju zajętego i zwolnionego przez gości Dbanie o czystość w recepcji i na zewnątrz hotelu
Program kulturowo-rozrywkowy
DZIĘKUJEMY