Pogoda w j. niemieckim Zajęcia przeprowadzone w dniu r. w klasie III a

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Advertisements

Kursy języka polskiego i niemieckiego dla dzieci
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
Projekt eTwinning Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu.
Organizator: Szkoła Języków Obcych PASCAL. Whats your name? Uczestnicy siedzą w kole prowadzący wraz z pacynką Monster wybiera osobę którą chce poznać.
MULTICENTRUM W JAWORZE SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 W GÓRZE.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W STARACHOWICACH 2012 ROKIEM JANUSZA KORCZAKA.
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Praca z wersetem biblijnym
Dzień Sałatkowy Opracowanie: Agata Mielczarek - teksty
SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA DZIECI 5- 6 LETNICH Akademia Czystych Rąk Opracowała Joanna Broniarz Szkoła Podstawowa nr 1 w Legnicy.
Egzamin poziomowy - A2/B1
Przedszkolak Pełen Zdrowia
Program własny z zakresu edukacji artystycznej
Okiem i szkiełkiem - przez działanie do sukcesu Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
Szkoła podstawowa w Łęgu Starościńskim
Konferencja regionalna projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” TIK w szkole podstawowej arkusze kalkulacyjne.
Przystępując do realizacji edycji programu „ Piramida Zdrowego Żywienia” w grupie 3-latków wprowadziłyśmy dzieci do w/w programu z pomocą bohaterów.
Lilianna Kupaj Master Coach ICI Trener Transforming Communication
Uczennice klasy 2e powtarzają Historię przed sprawdzianem.
Temat: Równoległoboki i romby oraz ich własności.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu
BEZPIECZNA SZKOŁA BEZPIECZNY UCZEŃ
Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna.
Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Formy pracy z książką (lekturą)
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
OBSZAR 1 wychowanie fizyczne –zajęcia organizowane w ramach podstawy programowej.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
Usiądźmy Witam tych, którzy Poznajmy się – praca w parach I amI likeI have 2.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
ŚNIADANIE DAJE MOC Dnia klasa Ic wzięła udział w akcji ŚNIADANIE DAJE MOC. Uczniowie przynieśli różne produkty. Natalia przyniosła ciemne pieczywo,
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Odimienna nauka czytania I. Majchrzak
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
Zygmunt Korzeniewski. Na początek zastanów się, po co jest dana metoda? Jeśli chcesz, uzupełnij podane informacje: Zygmunt Korzeniewski.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
Organizatorzy uroczystości: pani Agnieszka Kalińska i pani Agnieszka Wrzosek.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Projekt edukacyjny w klasie I e i II d. Jaką mamy pogodę
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
Projekt edukacyjny w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0 Jem kolorowo, odżywiam się zdrowo.
Warsztaty artystyczne Justyna Niebudek. Zapraszamy ! ● Piękna, wiosenna pogoda towarzyszy warsztatom artystycznym w Bolesławowie. Uczestniczą w nich uczniowie.
Szkoła z klasą 2.0 „Uczymy innych”. Na czym polega metoda „Uczymy innych”? Polega na bezpośrednim zaangażowaniu uczniów w przygotowywanie i prowadzenie.
Programowanie dla każdego
Charakterystyka metody Glenna Domana
MATURA 2018.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Społeczna Szkoła Podstawowa w Budziskach
Nauka czytania. Metoda Glenna Domana.
ANGIELSKI W WYDANIU MALTAŃSKIM
PYTANIA POMOCNICZE Co mi się podobało, a co nie?
Zapis prezentacji:

Pogoda w j. niemieckim Zajęcia przeprowadzone w dniu 18.12.2012r. w klasie III a w ramach programu „Szkoła z klasą 2.0” Realizacja zadania: „Sprawdzamy i tworzymy materiały” Prowadzące: Karolina Kowolik, Dominika Bartosiewicz, Maja Mazur

Zawieszanie ilustracji, podpisów do ilustracji Zawieszanie ilustracji, podpisów do ilustracji. Prowadząca czyta napisy, uczniowie za nią powtarzają, później zawieszają kartonik pod odpowiednią ilustracją

Pokaz prezentacji

Powtarzanie słownictwa za prowadzącym

Zabawa: Jaki podpis zabraliśmy. Uczniowie zamykają oczy Zabawa: Jaki podpis zabraliśmy? Uczniowie zamykają oczy. Prowadzące zabierają jeden podpis spod dowolnej ilustracji. Uczniowie zgadują jaki podpis zabrały dziewczyny. Odpowiadają przy tym na pytanie: Jaką pogodę przedstawia ilustracja? (Wie ist das Wetter auf dem Bild?)

Zabawa z piłeczką: Jaką pogodę przedstawia ilustracja Zabawa z piłeczką: Jaką pogodę przedstawia ilustracja? Prowadząca rzuca do wybranego ucznia piłeczkę. Uczeń opisuje pogodę przedstawioną na ilustracji. Jeżeli ma z tym kłopoty drugi prowadzący odszukuje ilustrację i podpis w prezentacji. Wspólnie (uczeń i prowadząca) odczytują napis.

Zabawa: Łączenie w pary Zabawa: Łączenie w pary. Uczniowie losują kartoniki z napisami i ilustracje. Podchodzą do tablicy i zawieszają podpisy pod odpowiednimi ilustracjami.

Powtarzanie poznanego słownictwa Prowadząca odczytuje podpisy pod ilustracjami, uczniowie powtarzają za nią jak echo

Zabawa w kółeczku Osoba w środku koła wypowiada zdanie Zabawa w kółeczku Osoba w środku koła wypowiada zdanie. Uczniowie mający ilustrację lub tekst zgodny z tym co powiedziała osoba w środku koła, zamieniają się miejscami. Uczeń w środku próbuje zająć jedno z wolnych miejsc. Osoba, która nie zdąży znaleźć miejsca w kole zostaje w środku i wypowiada następne zdanie.

Na zakończenie taniec w takt piosenki wykorzystanej w prezentacji.

Podsumowanie „Podobała mi się prezentacja.” Pascal „Ta lekcja była fantastyczna, bo się fajnie uczyło.” Asia „Mi się podobało jak przyczepialiśmy obrazki i tańczyliśmy.” Wiktoria „Ta lekcja była fajna, bo uczyliśmy się o pogodzie. ” Laura