Efektywna komunikacja ze światem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Advertisements

Neostrada tp.
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Rejestr spraw sądowych i administracyjnych połączony z Elektronicznym Postępowaniem Upominawczym. Składanie pozwów, otrzymywanie nakazów, śledzenie statusów.

Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
„TELEWIZJA CYFROWA” DVB-S DVB-T DVB-C ATM/SDH IP.
Podsumowanie działań związanych z budową społeczeństwa informacyjnego
Tematyka prac magisterskich w Zakładzie Informatyki Stosowanej
Voice over Internet Protocol – historia, technologia i zastosowania
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
SG-VIP-480_880V1 Page 1 / 21 Internetowe bramki telefoniczne VoIP standardu H.323/SIP Seria VIP-480 / VIP-880.
PLANET WLS-1280 Bezprzewodowy przełącznik sieci LAN
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Wideokonferencje i telefonia VoIP w małej firmie
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
InfinitERP prezentacja systemu.
Systemiq platforma komunikacyjna VoIP efektywna komunikacja ze światem.
Przyszłość technik satelitarnych w Polsce
Plan prezentacji Odniesienie do innych projektów międzynarodowych.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Seminarium 3. Magdalena Fiałkowska r. Promotor dr inż. Daniel Arendt.
Green Wave Sp. z o.o. Infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
najlepsza strategia rozwoju operatora internetowego na polskim rynku
WinPakSE/PE Zintegrowany System Ochrony Obiektów
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
- Dostawca usług i rozwiązań telekomunikacyjnych
Systemy Wideokonferencyjne 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ZIS Tematyka prac magisterskich w Zakładzie Informatyki Stosowanej.
Temat 1: Podstawowe pojęcia dotyczące lokalnej sieci komputerowej
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Wprowadzenie Prelegenci: –Tadeusz Kowalczyk – TKSoftware –Jerzy Harasimowicz – TACT.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Zielona Góra, 18 listopada 2011
96 Volt A. Mucha & M. Płonka Spółka Jawna Misją naszego przedsiębiorstwa jest przyczynianie się do rozwoju firm i zaspokajanie ich potrzeb po przez dostarczanie.
Tworzenie infrastruktury informacyjnej dla polskiego
iq System Operatorska platforma komunikacyjna VoIP Sławomir Jasnoch
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Halina Tarasiuk Politechnika Warszawska, Instytut Telekomunikacji
ZIS Tematyka prac licencjackich, inżynierskich i magisterskich w Zakładzie Informatyki Stosowanej.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
ZAAWANSOWANE POMIARY INFRASTRUKTURY
Służby informatyczne wspomagające bezpośrednio użytkowników w TPSA
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
Zapis prezentacji:

Efektywna komunikacja ze światem

Kilka ważnych dat 1996 - rejestracja spółki z siedzibą w Tarnowie, 2003 - powstanie oddziału firmy w Gdyni, 2003 - rozpoczęcie prac konstrukcyjnych obejmujących budowę platformy komunikacyjnej VoIP, 2004 - pierwsze wdrożenia systemów VoIP iqSystem w sieciach operatorów telekomunikacyjnych, 2005 - wdrożenie Systemu Kontroli Jakości zgodnego z normą ISO 9001:2000, 2007 - wyróżnienie platformy komunikacyjnej iqSystem, Złotym Medalem targów Intertelecom 2007,

Profil działalności kompleksowa oferta „od projektu do wdrożenia” opracowanie strategii biznesowej obejmującej wdrożenie usługi telefonii VoIP przygotowanie niezbędnych wniosków i zezwoleń wsparcie klienta podczas negocjacji z dostawcami usług telekomunikacyjnych wykonanie projektu infrastruktury teleinformatycznej szkolenia pracowników klienta dostawa i instalacja sprzętu telekomunikacyjnego asysta podczas pierwszych miesięcy sprzedaży usługi

multimedialna platforma komunikacyjna iqSystem Efektywna komunikacja ze światem multimedialna platforma komunikacyjna iqSystem

… 5 powodów wyboru iqSystem wysoki poziom zabezpieczeń, zaawansowane mechanizmy QoS, wysoka dostępność system zarządzania konfiguracją i usługami, bezpieczeństwo inwestycji.

Cechy charakterystyczne architektura typu softswitch, możliwość redundancji wszystkich elementów systemu, otwarta i skalowalna architektura, gwarantuje wdrożenie usługi telefonii w sieciach dostawców usług transmisji danych (CATV, VoIP, WiMAX, WiFi, xDSL)

Parametry techniczne obsługa do 32000 terminali telefonicznych POTS oraz IP, wsparcie dla sygnalizacji SIP, MGCP, H.323 oraz IAX2, obsługa traktów E1 z syg. DSS1, Q.Sig, CAS lub R2, obsługa traktów E1 z syg. SS7 w wersji ISUP 1/2, autentykacja i autoryzacja dla wszystkich sygnalizacji VoIP, obsługa QoS ToS, DiffServ, WLAN, VPN, NAT, eliminacja echa oraz regulowany bufor Jittera, automatyczne wykrywanie transmisji wideo, automatyczne wykrywanie transmisji fax/modem G.3, obsługa mechanizmu integracji komputerów i telefonii SOAP, oprogramowanie do centralnego konfigurowania i zarządzania sieci “wirtualnych” systemów IP PBX.

Architektura systemu Moduły iqSystem iqManager iqMediaGateway iqGateway SIP, H.323, MGCP, SPAccess iqSoftPhone iqVoiceMail iqServices iqBilling

multimedialna platforma komunikacyjna iqSystem Moduły funkcjonalne multimedialna platforma komunikacyjna iqSystem

Moduły funkcjonalne iqMediaGateway węzeł tranzytowy platformy iqSystem obsługa traktów E1 z syg. DSS1 lub SS7 w technologii TDM obsługa traktów VoIP do sieci operatorów telekomunikacyjnych generowanie zdarzeń billingowych iqManager monitorowanie pracy modułów systemu, zarządzanie konfiguracją abonentów, traktów oraz archiwizacją realizowanych przez system operacji, możliwość redundancji z gwarancją pracy w trybie „gorącej rezerwy”.

Moduły funkcjonalne iqGateway zarządzanie połączeniami abonentów wewnętrznych systemu, wsparcie kodeków audio G.711, G.729A, G.726, G.723, GSM, ADPCM, 16 bit Signed Linear PCM, LPC10, SpeeX, iLBC, wsparcie dla kodeków wideo G.261, G.263, G.263+, G.264. iqBilling umożliwia rozliczanie zdarzeń billingowych oraz innych wdrożonych usług, jedna baza klientów, jeden system rozliczeń, wiele usług, wielodostęp, skalowalność, oprogramowanie umożliwia integrację zewnętrznymi systemami dostarczania usług.

Moduły funkcjonalne iqVoiceMail poczta głosowo-mailowa dla abonentów systemu, zaawansowany system zapowiedzi głosowych IVR umożliwiający wdrożenie Call Center, możliwość budowania systemów automatycznego powiadamiania na potrzeby służb ratunkowych i specjalnych. iqServices obsługa systemu przedpłat w trybie „pre-paid” lub „twostage”, obsługa kont abonenckich w oparciu o system kart typu „zdrapka” lub numer telefoniczny abonenta, zaawansowane mechanizmy obsługi limitów oraz uprawnień abonentów.

Moduły funkcjonalne iqSoftPhone aplikacja umożliwiająca świadczenie usługi telefonii komputerowej, dostępna w sieci operatora oraz poprzez Internet, gwarancja wysokiego poziom bezpieczeństwa abonentów przed nieautoryzowanym przejęciem.

multimedialna platforma komunikacyjna iqSystem Oprogramowanie multimedialna platforma komunikacyjna iqSystem

iqPortal Moduł umożliwia: edycję informacji teleadresowych abonenta, przypisanie do abonenta linii telefonicznych, przeglądanie planów taryfowych oraz wysokości abonamentu, poznanie liczby bezpłatnych minut w abonamencie oraz wysokości przyznanego limitu.

iqBOK Moduł umożliwia: dodawanie oraz usuwanie abonentów systemu, przypisanie do abonenta usług telekomunikacyjnych, zarządzanie polityką bezpieczeństwa (nadawanie i blokowanie haseł), konfigurowanie zaawansowanych usług dla biznesu, iqPBX, iqVoiceMail, iqFax2Mail, itp..

iqKomandor Moduł umożliwia: zarządzanie traktami PSTN oraz IP, pełny monitoring ich stanu oraz analizę depesz sygnalizacyjnych, kierowanie komutacją połączeń w softswitch'u, modyfikowanie tablic dyskryminacji statycznych i dynamicznych, wykonywanie kopii bezpieczeństwa systemu.

iqProvisioning Moduł umożliwia: dodawanie, usuwanie i edycję terminali VoIP, dodawanie, usuwanie i edycję zestawów konfiguracyjnych dla terminal VoIP, dodawanie, usuwanie i edycję zestawów konfiguracyjnych dla typów terminali VoIP.

iqTaryfikacja Moduł umożliwia: konfigurację parametrów definiujących zasady naliczania kosztów połączeń, definiowanie planów taryfikacyjnych, definiowanie stawek za połączenia oraz wysokość abonamentu, eksport i archiwizację danych bilingowych.

multimedialna platforma komunikacyjna iqSystem Wybrane wdrożenia multimedialna platforma komunikacyjna iqSystem

EXATEL Katowice Poznań Gdańsk Warszawa 49 stref numeracyjnych SS7 Klient resortowy Operator CATV Operator ISP Klient biznesowy iqVoiceMail iqManager iqGateway MGCP iqGateway H.323 iqGateway SIP iqMediaGateway iqSystem 49 stref numeracyjnych dostępne wszystkie sygnalizacje VoIP STP SS7 do 4 węzłów komutacyjnych obsługa kilkunastu tysięcy abonentów obsługa operatorów CATV, ISP obsługa klientów resortowych obsługa firm, korporacji

NASK Warszawa DSS1 Klient biznesowy Operator ISP iqBilling iqVoiceMail iqManager iqGateway SIP iqSystem iqMediaGateway redundancja kolekcja, przetwarzanie i filtrowanie danych billingowych innych systemów obsługa kilkunastu tysięcy abonentów obsługa operatorów ISP obsługa firm, korporacji

GAWEX MEDIA Koszalin EXATEL NETIA Szczecinek HFC obsługa dwóch sieci iqGateway SPAccess iqSystem iqVoiceMail iqManager iqGateway MGCP iqGateway H.323 iqMediaGateway VPN obsługa dwóch sieci różnorodność sygnalizacji, mediów i rozwiązań: MGCP, H.323, SIP, SPAccess HFC, WiFi, WiMax TDM, VoIP usługa iqSoftPhone dzierżawiona do sieci innych operatorów, szeroka oferta dla biznesu

ASTA NET EXATEL NETIA Piła HFC MGCP dla abonentów indywidualnych iqSystem iqManager iqGateway MGCP iqGateway SIP iqMediaGateway MGCP dla abonentów indywidualnych SIP dla abonentów biznesowych wirtualne usługi IP Centrex usługa wirtualnej centrali specjalne usługi dla biznesu

PETRUS jedna lokalizacja – dwa punkty styku Toruń Chojnice HFC EXATEL Toruń iqSystem iqManager iqGateway SIP iqMediaGateway VPN strefa 56 52 jedna lokalizacja – dwa punkty styku obsługa dwóch stref numeracyjnych dwie odrębne sieci HFC połączone IP VPN zasilanie usługą telefonii IP dwóch CMTS-ów za pomocą jednego softswitch’a sygnalizacja SIP – modemy kablowe i terminale VoIP

www.iqcst.com Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Siedziba: 33-100 Tarnów, ul. Szkotnik 2 B tel. +48 14 637 66 20, fax +48 14 637 66 21 Oddział: 81-472 Gdynia, ul. Legionów 100 B/ 82 tel./fax +48 58 660 44 60