1KALENDARZ "BRONEK 2012". Głównym celem projektu jest wykonanie usługi w postaci kalendarza pamiątkowego na rok 2012. Mój projekt jest skierowany do uczniów,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Advertisements

Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
7 punktów Kodeksu 2.0.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Katedra Marketingu Usług
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Opracował J. Stryjkowski
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
IV ROK R OZBUDZANIE ZAINTERESOWAŃ DZIECKA EDUKACJĄ MATEMATYCZNĄ POPRZEZ KORZYSTANIE Z TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ JAKO ŹRÓDŁA WIEDZY. CELE: NAUCZYCIEL Przygotowanie.
SZKOŁY JAGIELOŃSKIE. Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu.
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Rodzaje rynków i podmiotów gospodarczych
2013. Format A3 (42cm x 29,7cm) Okładka + 12 kart połączonych spiralą Papier min.170g uszlachetniony lakierem dyspersyjnym Minimalny nakład: 200 sztuk.
EDUKACJA W GMINIE PRZYWIDZ System edukacji w gminie Przywidz oczami rodzica.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Technik Organizacji Reklamy
Strona internetowa liceum zestawienie kosztów i korzyści płynących z pojawienia się strony Autor: Marek Niemczyk.
STOWARZYSZENIE RODZICÓW NA RZECZ POMOCY SZKOŁOM PRZYJAZNA SZKOŁA.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inicjatywy promujące postawy przedsiębiorcze i wspierające.
Dr Paweł Laidler, IAiSP UJ
Technik Organizacji Reklamy
Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług reklamowych z wieloma sukcesami w innych formach takich jak mailing oraz kampanie SMS. Open-AD.
ul. Stryjeńskich 6/65, Warszawa
Otwórz sobie drzwi do kariery!
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Technik Organizacji Reklamy
Gwarancje dla Młodzieży to POWER Perspektywa finansowania działań na rzecz młodzieży w okresie Bartosz Kosiński Miechów
Realizacja programu „Znajdź właściwe rozwiązanie” w roku szkolnym 2012/2013 na terenie powiatu krapkowickiego mgr Joanna Pawlak Sekcja Promocji Zdrowia.
Kawa na ławę o prawie autorskim
1 Wykład 4. Selekcja i dystrybucja informacji Wykładowca: Prof. Anatoly Sachenko Procesy informacyjne w zarządzaniu.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
DZIAŁANIA RADY RODZICÓW W ROKU SZKOLNYM 2014/2015.
Propozycje zmian 23 czerwca Proponujemy :  Określić oczekiwane przez MEN cechy i umiejętności nauczyciela – absolwenta wyższej uczelni i postulować.
Małgorzata Obuchowska Gembala Fundusz Górnośląski S.A.
Wyzwania edukacji 15- latków DR MACIEJ JAKUBOWSKI EVIDENCE INSTITUTE UNIWERSYTET WARSZAWSKI 20 STYCZNIA 2016.
Szkoła Podstawowa Nr 116 im. Aleksego Rżewskiego w Łodzi Uczniowie klas 4-6.
Trzymaj Formę!-II edycja Zofia LIPKA – koordynator programu “Trzymaj Formę!”
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Usługi informatyczne Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 4 w Tychach im. Janusza Groszkowskiego Tychy.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
„Poznaj scrapbooking!”
I Liceum Ogólnokształcące im. Edwarda Dembowskiego w Zielonej Górze.
Pour Toi Mała firma zajmująca się oryginalnym zdobieniem porcelany, już dostępna w sprzedaży!
Perfect Printer. Wspólnicy Patrycja Mateusz Paweł Dominik Daniel Michał Opiekun: mgr Barbara Orłowska.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Najlepszy adres w stolicy
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Łukasz Ziarko Zmiany w procedurze zlecania usług kolejowego transportu pasażerskiego w świetle nowelizacji rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Łódź, 26.
TIK w szkole.
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku-Białej
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Bezpieczni w sieci #klikajbezpiecznie.
SKANERY.
SKANERY.
Logo afiliacji Autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 37pkt) Imię, nazwisko i afiliacja Autora/ów (minimalna wysokość czcionki 27pkt) INFORMACJE.
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku-Białej
To miniprzedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą ręcznie ozdabianych artykułów papierniczych oraz biurowych. Jako przedsiębiorstwo oferujące tego typu produkty,
CXXII Liceum Ogólnokształcące im. Ignacego Domeyki
Zapis prezentacji:

1KALENDARZ "BRONEK 2012"

Głównym celem projektu jest wykonanie usługi w postaci kalendarza pamiątkowego na rok Mój projekt jest skierowany do uczniów, nauczycieli i absolwentów szkoły. Najwyższa jakość i innowacyjność projektu będą świadczyły o jego renomie. Odpowiednia cena kalendarza skusi niejednego potencjalnego konsumenta. Początkowo elementem projektu będzie kalendarz, potem zaś rozszerzy się o notesy, zeszyty itp. Dalszy rozwój projektu mam zamiar prowadzić działania w zakresie reklamy. 2KALENDARZ "BRONEK 2012"

3

Zasoby potrzebne do realizacji to: wszystkie 24 klasy szkoły zespoły przedmiotowe nauczycieli programy specjalistyczne do obróbki zdjęć dostęp do drukarni ploterowej kalendarzy finanse z funduszu Rady Rodziców sponsorzy (absolwenci i Stowarzyszenie Absolwentów Szkoły) 4KALENDARZ "BRONEK 2012"

Podstawą do nagłośnienia projektu jest rozpowszechnienie informacji na temat stworzenia kalendarza wśród wszystkich nauczycieli i uczniów szkoły. Powstanie wtedy drzewo komunikacyjne, które da dużą liczbę powiadomionych osób. Organizator RodziceSponsorzyInni… UczniowieNauczyciele 5KALENDARZ "BRONEK 2012"

Zadaniem każdej z klas będzie przygotowanie 2 zdjęć w jak najlepszej rozdzielczości i dostarczenie ich do twórców projektu (przesłanie w formie elektronicznej). Następnie współorganizator (grafik) umieszcza zdjęcia w odpowiednich blokach klas: matematycznych, biologicznych i humanistycznych. Wybrani nauczyciele zostaną przedstawieni na stronach kalendarza jako zespoły przedmiotowe: polonistów, wuefistów, chemików, matematyków itp… Strona tytułowa kalendarza ma się prezentować z jak najlepszej strony- będzie to zdjęcie szkoły w karykaturze. 6KALENDARZ "BRONEK 2012"

7 Lokalni przedsiębiorcy mogą się włączyć w znaczący sposób w tworzenie kalendarza… U góry każdej strony będzie znajdowało się wolne miejsce przeznaczone na reklamy firm. Taka reklama będzie kosztować 200 zł, a zadowoli to 2 strony. Twórcy projektu pozyskają środki finansowe, a reklamodawcy będą usatysfakcjonowani zareklamowaniem ich przedsiębiorstwa. Cena kalendarza czarno-białego będzie wynosiła 15 zł, zaś cena kolorowego- 23 zł. Środki uzyskane z ich sprzedaży zostaną przeznaczone na dofinansowanie remontu pracowni geograficznej i fizycznej. Opracował: K. Maciejca