Analiza SWOT Salonu samochodowego „Auto Motors”
„Auto Motors”: Zajmuje się sprzedażą samochodów osobowych marki „Auto” w Polsce, Jest zlokalizowany przy Ul. Ulicznej 23, w Krośnie, Klientem jest człowiek, który chce zaznać komfortu jazdy zaoferowanym przez samochód Auto.
Mocne Strony: Konkurencyjne ceny, Duża gama modeli aut, Duży neon przyciągający klientów, Wysoko wykwalifikowany personel, pomagający w wyborze auta przez klienta.
Słabe strony: Duża cena transportu samochodów z Filipin, Duża cena za hektar ziemi w centrum Krosna, Rachunek za prąd potrzebny do zasilenia neona.
Szanse: Mała ilość salonów samochodowych na terenie Krosna, Możliwość zatrudnienia personelu, Łatwy dojazd.
Zagrożenia: Duża ilość komisów samochodowych na terenie Krosna, Niższe ceny aut w komisach, Małe zaufanie do aut marki „Auto”.
Strategie logistyczne: Planowanie zasobów wytwórczych MRP II, Just-in-Time, Strategia łańcucha dostaw, Strategia ECR.
KONIEC Wykonali : Bartosz Jabłoński i Aleksy Młynarski Klasa IaL