Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Drodzy rodzice rozważcie Projekt współfinansowany przez Unię

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Advertisements

KOMPETENCJE KLUCZOWE W PROJEKCIE EDUKCYJNYM
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Skuteczne zachowania na rynku pracy
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
1.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Planowanie działań.
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
Program Rozwojowy dla Technikum nr 3 w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach KANA Gliwice Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Wiesława Piotrowska Szkoła Podstawowa nr 23 w Gliwicach
Realizacja programu edukacyjnego „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Stał się drugim domem dla dzieci od 3-5 lat, które polubiły przedszkole i chętnie do niego przychodzą a wszystko dzięki Fundacji Ekologicznej Wychowanie.
Wyzwania przedsiębiorczości
„Od kropelki do kropelki… sukces będzie wielki!”
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
TALENTY NA RYNKU PRACY PRZYSZŁOŚCI
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
działający w Zespole Szkół nr 1 w Pabianicach
Przedsiębiorczość – moda, konieczność, czy wyzwanie
Pt: „Czy jesteś asertywny” Opracowała mgr Agata Kwaśniewska
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Nie mylmy jednak szacunku z dyktaturą. Nie chodzi o to by mężczyzna na wszystko się zgadzał, wszystko przyjmował bez rugnięcia okiem, nigdy nie miał swojego.
Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach
Sześciolatek dzieckiem, sześciolatek uczniem
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ I ZARZĄDZANIA
jaka jest różnica między marzycielem a przedsiębiorcą
Lider kompetencje i asertywność Rozważania
w praktyce pedagogicznej
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
JAK NAUCZYĆ SIĘ MÓWIĆ "NIE"?
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Jak osiągnąć sukces?! Jak osiągnąć dobry wynik ze sprawdzianu, testu?! Na przykładzie małej szkoły wiejskiej, której wyszło!!!
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ.
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Młodzi aktywni. Czy to możliwe ?. Sondaż Czy interesujesz sie tym co sie wokół ciebie dzieje ?
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Praca pedagogiczna w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku „Walka, rywalizacja i sukces to fatalne słowa. One paraliżują nas w życiu” Krystyna.
Partycypacja młodzieży Barbara Zwierzyńska-Doskocz.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
“ Wymagania rynku pracy XXI wieku ” Wymogi naszego wieku, niezależne od zawodu jaki posiadamy !
PRAWA dziecka.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Praca w zespole.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Samodzielność dziecka w wieku przedszkolnym
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rady na wakacje bez mamy i taty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
WYMARZONY ZAWÓD.
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Drodzy rodzice rozważcie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kreatywność – wczoraj i dziś Wcześniej kreatywność była postrzegana jako kara lub dar, a więc cecha niektórych i wybranych. Bardzo długo pojęcie kreatywności było kojarzone wyłącznie ze sztuką. W przemyśle i w życiu codziennym mówiło się o nowych pomysłach raczej w kontekście innowacji. Jako dyscyplina marketingowa kreatywność rozwinęła się od lat siedemdziesiątych ubiegłego stulecia. Od XXI wieku pojęcia kreatywności i innowacyjności zrosły się nierozłącznie. Kreatywność przestała być darem, a stała się wymogiem czasów.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Czy Państwa dziecko, realizując nowe zadania, jest bardziej konsekwentne? Czy chętniej podejmuje różne działania (np. dotyczące sportu, nauki, rozwoju własnych zdolności)? Czy jest bardziej aktywne w środowisku, bierze udział w konkursach, przedsięwzięciach społecznych?

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Czy Państwa dziecko chętniej pracuje samo czy w zespole? Czy Państwa dziecko jest asertywne – potrafi argumentować i bronić swoich racji? Może uważa, że zawsze ma racje bądź sądzi, że nigdy nie ma racji? Czy boi się wyrażać swoje zdanie czy też potrafi bronić tylko racji innych osób?

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Co jest mocną stroną Państwa dziecka? chętnie podejmuje wyzwania radzi sobie z trudnościami potrafi ocenić swoje postępowanie nie zraża się trudnościami potrafi pracować w zespole jest pomysłowe jest skuteczne w działaniu jest konsekwentne w działaniu jest odpowiedzialne potrafi wyznaczać sobie cele potrafi werbalizować swoje myśli potrafi szybko podejmować decyzje jest taktowne potrafi przekonać innych do swoich racji radzi sobie z konfliktami potrafi otwarcie mówić o swoich problemach dobrze komunikuje się z rówieśnikami podejmuje próby pokonywania trudności zastanawia się nad wyborem swojej przyszłości potrafi efektywnie zaplanować swój czas

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jeśli Państwa dziecko rozwinęło w ostatnim czasie chociaż pięć z tych umiejętności, to znaczy, że dobrze wykorzystało czas spędzony w szkole i domu.