Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Multimedia”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dr inż. Paweł Strykowski
Advertisements

Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
Internetowy System Informacyjny POZ
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku - Białej Praca Dyplomowa Inżynierska Temat: Internetowy wykład z wybranych zagadnień z metod probabilistycznych.
System WAP konsultacji dyplomowych Wstępne założenia projektu.
Praca Dyplomowa Inżynierska
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA W BIELSKU-BIAŁEJ
PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA
Internetowy System Edukacyjny wspomagający naukę programowania w języku Borlad C++ Builder 3.0 Autor : Michał Gwiazda Promotor : prof. zw. dr hab inż.
Praca dyplomowa inżynierska
Systemy zarządzania treścią CMS
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania
WINDOWS 95 WYCINEK AUTOSTART TWORZENIE POWIĄZAŃ PLIKÓW Z APLIKACJAMI
KURS Z INFORMATYKI prowadzący: mgr Przemysław Głowacki.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Promotor: dr.inż. Aleksandra Werner
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Systemy zarządzania treścią Wykład 1
PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Praca wykonana.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
System generowania wzorów matematycznych MathML
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Marcin Hankiewicz.
Dla. Dostęp do panelu admina Na potrzeby szkolenia logowanie odbywa się na witrynie:
Strona internetowa pralni chemicznej
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Paweł Abramczyk.
S.J. Szarża - Serwis WWW Serwis oparty o system CMS.
Serwis poświęcony korepetycjom. Przemysław Mrówczyński Maciej Raszka Technologie internetowe.
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Katalog WWW.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów.
Opracowanie powłoki bazy danych MySQL
Temat 2: Edytory HTML.
WebCreator.c0.pl Krzysztof Abram.
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH
„Kalkulator zużycia oraz kosztu energii elektrycznej online „
Prowadzący: doc. dr inż. Krzysztof Waśko
Temat 2: Instalacja Apache, PHP i bazy danych MySQL.
Temat 1: Ogólne cechy języka PHP
HTML (ang. HyperText Markup Language ) – język do tworzenia stron internetowych opierający się na znacznikach, czy inaczej je nazywając – tagach. Język.
Technologie internetowe Strona internetowa sklepu z elektroniką Autorzy: Paweł Kukowka Tobiasz Rzeźnicki Gr. 3 Dolina Krzemowa.
Projekt z Technologii Internetowych
Podstawy języka skryptów
Jak wykonać prosty licznik odwiedzin strony internetowej?
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Instrukcja użytkowania systemu. Po zalogowaniu do systemu zobaczysz stronę główną. Zawiera ona informację o opublikowanych ogłoszeniach,
Budowa Komputera Qardcore.pl. Informacje o Stronie: -Strona została zbudowana na projekt z Informatyki -Do tworzenia strony zostały wykorzystane własne.
Temat: Porównanie technologii php,c# oraz javascript na przykładzie webaplikacji typu społecznościowy agregator treści Autor: Wojciech Ślawski.
Politechnika Warszawska Wydział Elektryczny Kierunek: Informatyka stosowana Praca dyplomowa inżynierska Aplikacja do kontroli wydajności produkcji w.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Janusz ŚWIERZOWICZ Irena NOWOTYŃSKA Zakład Informatyki w Zarządzaniu Politechnika Rzeszowska.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI i ZARZĄDZANIA W BIELSKU - BIAŁEJ Dyplomant: Damian Bajerowski Promotor: Doc. dr inż. Aleksander M. Simon.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania W Bielsku-Białej Kierunek informatyka Specjalność : Systemy informatyczne Praca dyplomowa inżynierska : System.
Jak wspierać ucznia uzdolnionego informatycznie - platformy zdalnego nauczania Agnieszka Samulska.
Serwis umożliwiający organizowanie turniejów rozgrywek oraz lig (e)sportowych wraz z dostępem mobilnym Grupa: Jarosław Zima , Karol Pieniążek ,
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
T. 18. E Proces DGA - Działania (operatorka).
Prezentacja Projektowa – wersja okienkowa
Etykietowanie pod kontrolą
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Adres do strony internetowej:
Adres do strony internetowej:
Zapis prezentacji:

Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Multimedia” Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku Białej Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Multimedia” Dyplomant: Mateusz Wasik Promotor: dr hab. n.t. dr n.e. inż. Franciszek Marecki,prof. zw.

Cel pracy Stworzenie informatycznego systemu Edukacyjnego wspomagającego naukę przedmiotu „Multimedia”, System tworzony jako serwis internetowy, Stworzenie poziomów logowania o różnych uprawnieniach, Stworzenie przykładowych wykładów dotyczących przedmiotu „Multimedia”

Budowa systemu System składa się z modułów które współgrają ze sobą tworząc system edukacyjny, Administrator systemu przydziela uprawnienia dla określonych użytkowników, Osoby odwiedzające serwis bez logowania nie mają dostępu do materiałów.

Budowa systemu Strona Główna Dostęp do serwisu z poziomu „gościa” Nie Logowanie Tak Poziom „studenta” Poziom „administratora” Dostęp do wszystkich materiałów na stronie Pełen dostęp do serwisu, umożliwiający edycję zawartości systemu

Moduł administratora Najbardziej rozbudowany moduł, Pełen dostęp do serwisu, Dodawanie i usuwanie użytkowników, Dodawanie oraz usuwanie wykładów, działów i materiałów graficznych; Dodawanie testów;

Moduł testów Tworzenie nowych testów, Nieograniczona liczba pytań, Licznik upływu czasu podczas rozwiązywania testu, Możliwość określenia ilości przyznawanych punktów za każdą odpowiedź,

Moduł logowania Dwa poziomy logowania z różnymi uprawnieniami, Logowanie za pomocą numeru indeksu oraz hasła,

Moduł logowania Poziom administratora Poziom studenta Zalogowanie do systemu Logowanie Hasło i nr. Indeksu poprawne Komunikat o błędnym logowaniu Wprowadzanie numeru indeksu oraz hasła Tak Nie

Moduł galerii Przeglądanie grafik skojarzonych z danym wykładem, Automatyczne generowanie się galerii w zależności od ilości zdjęć znajdujących się w danym folderze,

Moduł logowania Wybór galerii Zalogowany Wybór innego modułu serwisu Wybór zdjęcia Galeria Tak Nie Ilość zdjęć na stronie > 4 Przejście do kolejnej strony Otwarcie zdjęcia w nowym oknie

Moduł wykładów Próbki wykładów dostępne na stronie internetowej, Możliwość pobrania pełnych wersji wykładów na dysk twardy komputera.

Pobranie wykładów na dysk Przejście do innego modułu serwisu Moduł wykładów Pobranie wykładów na dysk Zalogowany Wybór wykładu Przejście do innego modułu serwisu Wykłady Tak Nie

Technologie informatyczne Wykorzystane technologie informatyczne: Język znacznikowy HTML, Kaskadowe arkusze stylów CSS, Język skryptowy PHP, System bazodanowy MySQL Obiektowy skryptowy język programowania JavaScript

Narzędzia informatyczne Wykorzystane narzędzia informatyczne: Macromedia Dreamweaver, Krasnal Serv, Total Commander, Adobe Photoshop.

Podsumowanie Wykorzystanie multimediów w procesie nauczania, Dostosowanie trybu nauki do potrzeb ucznia, Intuicyjny interfejs użytkownika, Możliwość dalszego rozwijania systemu.