1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron: www.google.pl www.joemonster.org.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
UTRACONA SZTUKA SŁUCHANIA Autor: Richard Forster
Advertisements

Jak zachować proporcje pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
SIĘGAJ PO TO, CZEGO CHCESZ NIE RANIĄC INNYCH!
Prezentacja rozmowy kwalifikacyjnej
Techniki Prezentacji Microsoft Student Consultant
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Uczy odpowiedzialności Uczy odpowiedzialności Każdy zwierzak wymaga stałych posiłków czy spacerów, bo inaczej cierpi albo choruje. Dziecko, dbając o.
Patrzcie na świat naszymi oczami, a wtedy zrozumiecie nasze potrzeby, odczucia.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Jak rozmawiać z dziećmi i jak pomagać im w trudnych chwilach…
Program Rozwoju Sprzedaży
1 Zdjęcia ze stron: Skorzystaj z dofinansowań bez biurokracji.
strategia marketingowa
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Zatrzymaj się na chwilę, by obejrzeć tę prezentację
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Drodzy rodzice rozważcie Projekt współfinansowany przez Unię
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Możesz nie wierzyć, ale te rady są naprawdę znakomite!
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
PPP czyli Proponuję Pytalskim Projekt!. Co to jest metoda projektu? Kiedy Gosia Samosia spotyka się z ciekawostką, albo jakimś problemem Zabiera się do.
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
O korzeniach i skrzydłach…
jaka jest różnica między marzycielem a przedsiębiorcą
Lider kompetencje i asertywność Rozważania
Spotkanie 7 Miłość w działaniu.
Jak dochodzi do zmiany? Refleksja Samoświadomość Decyzja Robię coś albo nie robię Działania, działania, działania.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Umiejętność obserwacji.
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
CZY ZŁOŚĆ JEST ZŁA?.
AKCEPTACJA UCZUĆ CZYLI JAK SKUTECZNIE SIĘ KOMUNIKOWAĆ
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
TECHNIK HANDLOWIEC.
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót głowy” WND-POKL /13 Liceum Ogólnokształcące im. J. Iwaszkiewicza,
 Współpraca pomiędzy medycyną i psychologią  Podejście systemowe i psychoanalityczne  Partnerstwo  Akceptacja i dostępność  Za kryzysem psychicznym.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Z.Korzeniewski Trudny klient. Praca urzędnika Z.Korzeniewski Przebieg pracy zależy w dużym stopniu od relacji z klientami. Trudno jednak uniknąć sytuacji,
Drodzy Pracownicy!. Po wnikliwych obserwacjach i wielu skargach od pracowników zarząd naszej firmy postanowił wprowadzić zakaz używania wulgarnego języka.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
© 2005 by Łukasz Olek, Politechnika Poznańska Klub Liderów Innowacyjności Łukasz Olek -
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
Jak nie zwariować z trudnymi klientami?
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Opresyjna i nieopresyjna
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Motywowanie osób dorosłych w procesie edukacyjnym
Instrukcja obsługi urzędnika, czyli tajniki skutecznej komunikacji
Zapis prezentacji:

1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:

2 Co to ma wspólnego ze sprzedażą, zarządzaniem, obsługą klienta? Neuropsychologia? Neuromarketing?

Czy język, którego używasz powoduje zamierzony skutek? 3

Klienci zawsze są przekonani? Robią to, czego oczekujesz? Szefowie przyjmują z entuzjazmem Twoje pomysły? Współpracownicy chętnie przejmują zadania, które delegujesz?

Jak dalece wpływasz na innych, ale także na siebie wykorzystując odkrycia neuropsychologii? 5

Czy Ty też często tłumaczysz, że to czynniki zewnętrzne warunkują Twój rozwój? …

… że winni są klienci, wredni szefowie, konkurencja, dostawcy…?

Zdajesz sobie sprawę, kto jest prawdziwym autorem Twoich decyzji? 8

Czy wziąć w końcu życie w swoje ręce? Wolisz użalać się nad sobą?

Na ile żyjesz nawykami i przyzwyczajeniami, a na ile świadomie?

a na ile egocentrykiem? Na ile jesteś egoistą,

12 Egocentryzm doradców, handlowców czy szefów zniechęca rozmówców w sposób zupełnie podświadomy. Czy nie dotyczy to czasem Ciebie?

Jak często bronisz siebie, usprawiedliwiasz i tłumaczysz, gdy słyszysz jakąkolwiek krytykę?

Jak często użalasz się nad sobą i robisz z siebie życiową sierotę?

Na ile naprawdę czujesz odpowiedzialność za to, co dzieje się z Twoim udziałem?

A na ile uciekasz od odpowiedzialności za swoje czyny, słowa, myśli, zaniedbania, odczucia, emocje?

Powiesz: tak mnie wychowano, tak nauczyło życie.

Swoich doświadczeń nie zmienisz. Ale czy potrafisz je wbudować we własne życie, czy tylko wypierasz i racjonalizujesz?

19 Jak korzystasz z prawdziwej roli Twojego podświadomego umysłu?

Masz pewność, że w pełni wykorzystujesz swój potencjał?

Czy właściwie korzystasz z furtek dotarcia do klienta, szefa, współpracownika, tak, aby przekonać, wpłynąć na decyzje?

Skupiasz się na potrzebie i korzyści rozmówcy, czy raczej wyłącznie na tym, jaką Ty masz z tego korzyść?

Potrafisz zaintrygować rozmówcę, zaciekawić, przyciągnąć uwagę? … … wywołać chcicę?

Ile takich mocnych początków rozmowy masz przygotowanych?

Masz poczucie własnej wartości i wartości swoich produktów/usług, swojej firmy, czy dajesz się zmanipulować, kiedy klient atakuje?

Jak reagujesz na agresję, nieufność swojego klienta?

Jak reagujesz na krytykę szefa, współpracownika?

Problemem jest chamski rozmówca, czy tylko Twoje wspomnienia innej sytuacji?

Klient agresywnie domaga się rozwiązania problemu?

Obrywasz od szefa za niewykonanie czegoś na czas?

Co jest źródłem Twojej nieumiejętności radzenia sobie z tego typu atakami rozmówcy?

To Ty prowadzisz rozmowę, czy robi to Twój rozmówca?

Słuchasz, czy tylko słyszysz?

Stwierdzasz, czy obrazowo pytasz?

Potrafisz pytać transakcyjnie?

Badasz potrzeby? Okazujesz troskę?

Jak dalece wykorzystujesz odmienność temperamentalną swoich rozmówców?

Od razu uciekasz przed wątpliwościami rozmówcy? A przyszło Ci do głowy, że to właśnie sygnał, że rozmówca zastanawia się nad tym, co do niego mówisz? Jest bliski przekonania?

Co robisz, aby go przekonać?

Zainwestuj jeden dzień, aby zobaczyć zupełnie inne podejście do obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania.

Przekonaj się jak wzbogacisz swoją wiedzę i doświadczenie.

Jakie główne blokady przeszkadzają w Twoim rozwoju osobistym i zawodowym, i jak je skutecznie wykorzystać przed kolejnymi wyzwaniami.

Dostaniesz praktyczne narzędzia, ale zrozumiesz też istotę zmian. Technika mocnego początku rozmowy PKP Technika przekonywania innych PZW Technika pokazywania korzyści KFC Technika ripostowania PZU

Bo bez tego nawet najskuteczniejszych technik nie będziesz w stanie zastosować w praktyce.

To spotkanie mocno dotyka sfery osobistej, ładuje energią, inspiruje na kolejny rok Twojej pracy i zmagań życiowych.

Nie potrzebujesz zmian? Tak jest wygodniej?

Sprawdź jak wpływasz na siebie i innych. Czy nie jest to przypadkiem wpływ destruktywny?

Usłyszysz coś, co Cię zaszokuje, pozwoli się radykalnie zmienić. 48 Odważysz się?