Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jak nie zwariować z trudnymi klientami?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jak nie zwariować z trudnymi klientami?"— Zapis prezentacji:

1 Jak nie zwariować z trudnymi klientami?
dr Mariusz Salamon Jak nie zwariować z trudnymi klientami? Jak przy tym zwiększyć skuteczność w 2017 r.? Chamy, marudy, ściemniacze, czepialscy, szantażyści i inni, czyli skuteczne sposoby na trudnych klientów i trudne sytuacje w praktyce!

2 Pewnie już zdajesz sobie sprawę, że jedyną siłą napędową (motywatorem) Twojego życia jest stres?
To kortyzol lub adrenalina napędzają Cię do działania. I miłość, i pasje i lęk mają to samo źródło – jest nim stres, ale w niektórych przypadkach ten stres nas uzależnia, jak w pasji lub zakochaniu. Jak Ty radzisz sobie ze swoim stresem? Czy mądrze?

3 Stosunek do siebie najbardziej wpływa na relację do klienta, produktu, pewność wartości, ceny, zdolność do przekonywania, gdyż rzutuje na pewność siebie! 1. Pewność siebie, 2. Poczucie humoru 3. Sukces czyli trzy największe źródła efektywności przekonywania i w podrywie, i w sprzedaży!

4 Nawykowe reakcje emocjonalne wynikają głównie z temperamentu / hormonów / płci, ale też z wychowania! Naukowcy szacują, że więcej niż 95% reakcji to pochodna umysłu podświadomego, zatem w większym stopniu Twoja reakcja zależy od genów i hormonów niż od wychowania, ale możliwa jest zmiana sposobu reagowania na sytuacje emocjonalne, a zwłaszcza powstrzymanie pierwszego, naturalnego odruchu. Nie możesz nie odczuwać emocji, ale możesz zmienić sposób reagowania na nie po więcej niż 6 sekundach!

5 Skąd się bierze większość konfliktów i problemów w zespole i jak im skutecznie przeciwdziałać bądź je efektywnie rozwiązywać? Dlaczego inni są tak bardzo inni, że rodzi to kłopoty w komunikacji i zarządzaniu? Zadzwoń do nas: Jak nie zwariować z klientami? Czyli o sztuce skutecznego różnicowania podejścia do osób o różnym temperamencie, płci i dziwnych zachowaniach. Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon

6 Jak dalece wykorzystujesz zróżnicowanie reakcji na bodźce (zmysły i ruch) Twoich rozmówców?
Słuchowiec Wzrokowiec Choleryk (biegacz) Rusza się, robi kilka rzeczy na raz i przy tym słucha (głównie siebie). Głównie: Melancholicy (obserwator) skupieni na szczegółach, drobiazgach, „wszystko na piśmie”, dokładnie, perfekcyjnie, w sposób uporządkowany Sangwinicy (wizualizujący ruch) Efekciarze, szukający bajerów, gratisów, promocji, seksu, wrażeń Typ czuciowo-motoryczny Flegmatyk (uczestnik) Czuje, smakuje, wącha i musi sam coś zrobić, inaczej się nie nauczy

7 Na jakim etapie kontaktu z klientem dopasowanie do temperamentu na największe znaczenie?

8 Jak wykorzystać choleryczną agresję oraz niecierpliwość, by zarobić więcej?

9 Jak nieufność melancholika przekuć na skuteczne zobowiązania

10 Jak skłonić flegmatyka do podjęcia decyzji?

11 Jak pracować z entuzjastą sangwinikiem, by dotrzymywał zobowiązań?

12 Czy da się odróżnić temperament po e-mailu? I jak na to reagować?
Co najmocniej świadczy o temperamencie piszącego? Język, słowa, zwroty. Wykrzykniki, podkreślenia, wielkość liter i kolory. Układ graficzny. Objętość tekstu. Sposób wyrażania oczekiwań, ustalenia. Ilość pytań / poleceń.

13 Czy dopasowujesz oferty i sposób komunikacji do typu klienta?
Pomyśl, jakiej dokładnie oferty oczekuje choleryk? Jakiej sangwinik? Jaka przekona melancholika? Jaka wpłynie na flegmatyka?

14 Co mają techniki sprzedaży Zadek i Odsłuch do różnicowania temperamentów?
Badania potwierdziły, że te dwie techniki w największym stopniu spełniają wymogi idealnego dopasowania do klientów o zróżnicowanym typie sensorycznym, temperamencie i płci mózgu!

15 Rozpoznajesz? Reagujesz od razu?
Z rozpoznawaniem temperamentów jest jak z rozpoznawaniem znanych symboli – rzecz w tym, aby robić to odruchowo, a nie świadomie i by od razu dopasowywać do tego właściwe zachowanie, odruchową, poprawną reakcję!

16 Płeć mózgu w sprzedaży i zarządzaniu czyli orgazm w biznesie
Czym tak naprawdę jest płeć? Co ma płeć do biznesu? Czy kobiety i mężczyźni kupują inaczej? Jak zarządzać, pracować i żyć, by lepiej wykorzystać inteligencję płci? Płeć mózgu w sprzedaży i zarządzaniu czyli orgazm w biznesie Zadzwoń do nas: To najlepsze szkolenie z płci mózgu dostępne w Polsce. Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon

17 Czy facet potrafi sprzedawać kobiecie, a kobieta mężczyźnie?
Jak płeć mózgu determinuje sprzedaż? Czy kobietom i mężczyznom trzeba inaczej sprzedawać, bo inaczej uczą się produktu? Kobieta kupuje węchem, uszami i oczami Musi odpowiadać na pytania, by zrozumieć! Mężczyzna kupuje rękami i oczami Musi się coś dziać, by się czuli przekonani.

18 Jak długo firmy będą się leczyły z kompleksu szefa-Bohatera?
Czy kobiecy styl zarządzania jest korzystniejszy w dobie stabilnego rynku? XX wiek utrwalił w biznesie i polityce mit szefa-bohatera. Samotnego przywódcy wizjonera, który dzięki swej wyjątkowości prowadzi zespół mniej oświeconych do wizjonerskiego celu. Czy jednak szef bohater to najlepszy typ przywódcy dla rozbudowanych zespołów lub w czasach, w których trzeba brać w zarządzaniu pod uwagę coraz więcej rozproszonych, zróżnicowanych informacji lub gdy rynek nie jest w fazie szybkiego podboju, lecz stabilnego wzrostu bądź stagnacji?

19 Współpraca Mądrość płynie także ze zrozumienia odmienności płci! Czy nie warto poszukać sposobów takiej współpracy różnych płci, aby wykorzystując bogactwo odmienności wspólnie budować lepsze, mądrzejsze i dojrzalsze relacje zarówno w biznesie, jak też w życiu – tak, aby wspólne bycie stało się możliwe nie tylko wtedy, gdy jest łatwo, ale także, gdy potrzeba nam wiary w rozwiązania nadzwyczajne? Wykorzystaj także ten rodzaj Twojej twórczej inteligencji do lepszego wspólnego bycia.

20 Dojrzałość mężczyzn i kobiet, to umiejętność skupienia na innych, budując wspólną wartość prawdziwej miłości. John Nash Czy dostrzegasz, że Jedną z najmądrzejszych i najbardziej dojrzałych ludzkich postaw niezależnie od płci jest wdzięczność, a jej wyrazami są obok „Dziękuję”, także pochwały, gesty i symbole uznania, docenienia, szacunku Czy potrafisz dojrzale okazywać wdzięczność? Jak często okazujesz innym tę postawę własnej dojrzałości? „Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą” Ks. Jan Twardowski

21 To odmienność pozwala znajdować nowe wartości!
Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz 21


Pobierz ppt "Jak nie zwariować z trudnymi klientami?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google