„Moja szkoła jest atrakcyjna dla uczniów”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Advertisements

Dokonać kontroli zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów należących do szkoły, w tym bezpiecznych i higienicznych warunków.
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
ku lepszej przyszłości”
Działalność Samorządu Szkolnego Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. Wielkiego w Częstochowie.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
PILOTAŻ W RAMACH PROGRAMU PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA UCZEŃ ZE SPECYFICZNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI.
„Samorząd Uczniowski w świetle obowiązujących przepisów”
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
Od bierności ku aktywności,
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Debata środowiskowa Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości" Czaple 23 listopada 2010.
JAK DZIAŁA DEMOKRACJA W SZKOLE? WNIOSKI Z DEBATY.
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
9 grudnia 2011 r.Szkoła Podstwowa nr 3 w Krośnie DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0.
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Zadania samorządu uczniowskiego
DEBATA Po co nam samorząd?. Według nas: Działalność na rzecz szkoły i uczniów Reprezentowanie głosów uczniów.
WITAMY NA DEBACIE pt. Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
UCZESTNICY DEBATY: Szymon Fuja – I A Martyna Nowak - I B
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
PODSTAWY PRAWNE DZIAŁALNOŚCI SAMORZĄDÓW UCZNIOWSKICH
Współpraca w naszej szkole
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Samorząd uczniowski wczoraj dziś i jutro. Zasady uczestnictwa w dyskusji: Debata ma charakter plenarny. Prowadzący spotkanie udziela głosu zainteresowanym.
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
FORUM POZNAŃSKICH SZKÓŁ PROMUJĄCYCH ZDROWIE 12 LUTEGO 2009 ROKU RELACJA ZE SPOTKANIA.
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
MARTA KOŚCIELNIAK #I LIKE IT. O mnie Cześć! Nazywam się Marta Kościelniak i chodzę do klasy 3f. Interesuję się naukami ścisłymi, piłką nożną oraz grafiką.
„SZKOŁA WSPÓŁPRACY” UCZNIOWIE I RODZICE KAPITAŁEM SPOŁECZNYM NOWOCZESNEJ SZKOŁY Okres trwania projektu: marzec 2013 – luty 2015.
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
DEBATA SZKOLNA.
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
Lokalny Ekorozwój Debata Gimnazjum nr
Projekt działania lokalnego koordynowany przez wolontariuszy z Gimnazjum w Starym Kurowie.
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
22 marca )Proces legislacyjny w Rzeczpospolitej Polskiej i zasady funkcjonowania Sejmu przedstawi nam Pani Elżbieta Rafalska 2)Proces legislacyjny.
DEBATA.  Od momentu przystapienia szkoły do projektu nasi uczniowie sa na bieżąco informowani o założeniach programu. Podczas lekcji i dodadatkowych.
1. Radiowęzeł – szkolne radio. 2. Gazetka szkolna. 3. Wieczorki filmowe. 4. Krany z wodą pitną. 5. Dyskoteki. 6. Pączki. 7. Wyjazd edukacyjny do remizy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
SCHEMAT ORGANIZACYJNY CENTRUM EDUKACJI W ZABRZU. Centrum Edukacji Gimnazjum nr 11 IX Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 1.
ŚWIĘTO SZKOŁY WSPOMNIENIA Z NADANIA GIMNAZJUM IMIENIA POWSTAŃCÓW LISTOPADOWYCH W DNIU 23 STYCZNIA 2004 ROKU.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Rada Rodziców działająca przy Zespole Szkół w Wielowsi w roku szkolny 2011/12.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Przyszłością edukacji
Informacje o szkole w roku szkolnym 2017/2018
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
Zapis prezentacji:

„Moja szkoła jest atrakcyjna dla uczniów” „Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości” Debata w Publicznym Gimnazjum w Gródku im. prof. A. Hoffmanna 26 maja 2011 r.

Przebieg debaty Przywitanie uczestników przez dyrektora Przedstawienie przez dyrektora szkoły założeń i celów debaty Prezentacja postulatów przez uczniów, nauczycieli i rodziców Dyskusja Sformułowanie wspólnych wniosków Zakończenie debaty

Uczestników debaty przywitał dyrektor Publicznego Gimnazjum im. prof Uczestników debaty przywitał dyrektor Publicznego Gimnazjum im. prof. Alfonsa Hoffmanna w Gródku - Robert Janiak

Założenia debaty przedstawił dyrektor gimnazjum

Uczniowie podczas pracy w grupach na godzinach wychowawczych

Nauczyciele na zebraniu rady pedagogicznej

Wypracowane materiały

Samorząd Uczniowski stworzył jeden wspólny projekt

Podczas debaty każdy podmiot szkoły przedstawił swoje wnioski w formie prezentacji Prezentacja uczniów

Prezentacja nauczycieli

Prezentacja rodziców

Dyskusja Wójt Gminy Drzycim - Waldemar Moczyński

Przewodnicząca Komisji Oświaty Gminy Drzycim – Elżbieta Babińska

Ksiądz proboszcz Parafii Gródek – Andrzej Maria Lemańczyk

Przewodniczący Rady Rodziców – Tadeusz Fiedurek

Szkoła jest atrakcyjna dla uczniów Wnioski z debaty: Możliwość używania telefonów komórkowych na przerwach Muzyka podczas przerw – utworzenie szkolnego radiowęzła Powstanie siłowni w szkole Zwiększenie ilości metod aktywizujących na lekcjach Uprawianie sportów zimowych, zakupienie sprzętu: narty biegowe, sanki, łyżwy Zwiększenie ilości wyjazdów do kina, teatru i na basen

Dziękuję