Zadanie Dev C++.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
C++ Paweł Rzechonek Instytut Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego
Advertisements

Podstawy informatyki Informatyka Stosowana
Klasa listy jednokierunkowej Przekazywanie parametrów do funkcji
Standardowa biblioteka języka C++
Reprezentacja danych w komputerze
Wprowadzenie do C++ Zajęcia 2.
Filip Andrzejewski Remigiusz Chiluta
argumenty wiersza poleceń: getopt
Sprawdzian Zadanie 1: Napisz program obliczający pole i obwód prostokąta. Wymiary pobierz z klawiatury od użytkownika. Zadanie 2: Napisz program sprawdzający,
Podstawy informatyki Wirtotechnologia Grupa: 1A
#include #include main () { cout
Algorytmy Marek Pudełko
Programowanie obiektowe W2
Polsko – Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
Klasy w C++. Deklaracja klasy class NazwaTwojejKlasy { //w tym miejscu piszemy definicje typów, //zmienne i funkcje jakie mają należeć do klasy. }; //tutaj.
POJĘCIE ALGORYTMU Pojęcie algorytmu Etapy rozwiązywania zadań
Podstawy informatyki (4)
Podstawy informatyki 2013/2014
Podstawy informatyki 2013/2014 Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty Szeligi.
ALGORYTMY KLASYCZNE ________ FRAKTALE
Pierwsze programy.
Podstawy Programowania
Przekazywanie argumentów
Pętla do ... While C++ Źródło:
Programowanie strukturalne i obiektowe
Programowanie strukturalne i obiektowe
Zastosowanie informatyki w matematyce
Programowanie strukturalne i obiektowe
Instrukcja for. Instrukcja warunkowa mgr inż. Agata Pacek.
Programowanie obiektowe – język C++
Programowanie obiektowe 2013/2014
Programowanie obiektowe 2013/2014
jeszcze dygresja o macierzach...
Składnia pętli do … while do instrukcja while (wyrażenie); gdzie: instrukcja – instrukcja pojedyncza lub blok instrukcji wyrażenie – wyrażenie przyjmujące.
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
C++.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Przeładowanie operatorów Robert Nowak.
K URS JĘZYKA C++ – WYKŁAD 1 ( ) Łagodne wprowadzenie do języka C++
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Programowanie strukturalne i obiektowe C++ Powtórzenie wiadomości z C++ Robert Nowak.
Pliki tekstowe – odczyt i zapis Zajęcia 11. Zapis do pliku tekstowego Prosty program pokazujący sposób zapisu do pliku tekstowego: // writing on a text.
Paweł Starzyk Obiektowe metody projektowania systemów
Wstęp do programowania Wykład 4
Wstęp do programowania wykład 3 Typy wyliczeniowe, tablice.
Podstawy informatyki Zmienne, stałe Instrukcje sterujące Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu.
Mapa STL – C++. Problem polega na tym, że najczęściej chcielibyśmy przechowywać w zbiorze elementy jakiegoś bardziej złożonego typu, których on nie będzie.
Wstęp do programowania Wykład 2 Dane, instrukcje, program.
Podstawy informatyki Preprocesor Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty Szeligi.
Podstawy informatyki Funkcje Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty Szeligi.
Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty Szeligi i Pawła Jerzego Matuszyka Podstawy.
Podstawy informatyki Szablony funkcji Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty.
Programowanie I Rekurencja.
ALGORYTMY I STRUKTURY DANYCH
STOS. STL (ang. Standard Template Library) jest to biblioteka zawierająca algorytmy, pojemniki, iteratory oraz inne konstrukcje w formie szablonów, gotowe.
C++ mgr inż. Tomasz Turba Politechnika Opolska 2016.
C++ mgr inż. Tomasz Turba Politechnika Opolska 2016.
C++ mgr inż. Tomasz Turba Politechnika Opolska 2016.
C++ mgr inż. Tomasz Turba Politechnika Opolska 2016.
C++ mgr inż. Tomasz Turba Politechnika Opolska 2016.
C++ mgr inż. Tomasz Turba Politechnika Opolska 2016.
Patryk Jasik pok. 415 GB Języki programowania Patryk Jasik pok. 415 GB
Programowanie I Rekurencja.
Język C++ Preprocesor Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty Szeligi i Pawła.
Język C++ Operatory Łukasz Sztangret Katedra Informatyki Stosowanej i Modelowania Prezentacja przygotowana w oparciu o materiały Danuty Szeligi i Pawła.
Zapis prezentacji:

Zadanie Dev C++

Zadanie 1 #include<iostream> using namespace std; main() { cout<<"Ile masz lat?\n"; int a; cin>>a; if(a<=15) cout<<"Jestes jeszcze dzieckiem."<<endl; if(a>15 && a<=21) cout<<"Mlodziez."<<endl; if(a>21) cout<<"Jestes dorosly, gratuluje!"<<endl; system("pause"); }

Zadanie 2 #include <iostream> #include <cmath> using namespace std; main() { float a; for (float a=10; a<=50; a++) cout<<"Pierwiastek z liczby: "<<a<<" wynosi "; cout<<sqrt(a)<<endl; cout<<"Potega z liczby: "<<a<<" wynosi "; cout<<pow(a,2)<<endl; } system("pause");

Zadanie 3 #include<iostream> #include<cmath> using namespace std; main() { cout<<"Program wyswietli liczby parzyste i nieparzyste od 1 do 50.\n"; cout<<"\n"; cout<<"Liczby parzyste: "; for(int i=2; i<=50; i+=2) cout<<i<<", "; } cout<<"Liczby nieparzyste: "; for(int i=1; i<=50; i+=2) system("pause");

Zadanie 3 #include<iostream> #include<cmath> using namespace std; main() { cout<<"Program wyswietli liczby parzyste i nieparzyste od 1 do 50.\n"; cout<<"\n"; cout<<"Liczby parzyste: "; for(int i=1;i<=50;i++) if(i%2==0) cout<<i<<", "; } cout<<"Liczby nieparzyste: "; if(i%2==1) cout<<i<<", "; system("pause");

Zadanie 4 #include <iostream> using namespace std; int main() { int a,b,c; cout<<"Program poda srednia z podanych liczb"<<endl; cout<<"Program zakonczy wprowadzanie liczbo po podaniu liczby -1"<<endl; c=0; b=0; do {cout<<"Podaj liczbe: "; cin>>a; if (a!=-1) {c=c+a; b=b+1;}} while (a!=-1); cout<<"Srednia z podanych liczb wynosi: "<<c/b<<endl; system("pause"); }

Zadanie 4 #include <iostream> using namespace std; int main() { int b; b=1; for (int a=1; a<=10; a++) b=b*a; cout<<a<<"!"<<" = "<<b<<endl; } system("pause");

Zadanie 6 #include<iostream> #include<cmath> using namespace std; main() { cout<<"Program obliczy wartosc x dla podanego rownania kwadratowego."<<endl; cout<<"Podaj wartosci a, b i c: "; float a,b,c; cin>>a>>b>>c; float delta; delta=pow(b,2)+(-4)*a*c; cout<<"Delta wynosi: "<<delta<<endl; if(a!=0) if(delta>0) cout<<"X1 wynosi: "<<((-1)*b-sqrt(delta))/(2*a)<<", X2 wynosi: "<<((-1)*b+sqrt(delta))/(2*a)<<"."<<endl; } else if(delta=0) cout<<"X wynosi: "<<(-1)*b/(2*a)<<"."<<endl; if(delta<0) cout<<"Delta ujemna. Nie ma rozwiazania."<<endl; system("pause");