„Rewolucja biotechnologiczna” Warsztaty Xplore Health w V LO w Gdyni

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ”
Advertisements

Uczniowie mają głos! – czyli to i owo o szkolnej demokracji.
Biotechnologia zespół technologii, służących do wytwarzania użytecznych, żywych organizmów lub substancji pochodzących z organizmów lub ich części. Inaczej.
FOTO-ART Dzięki pozytywnemu rozpatrzeniu projektu FOTO-ART – PRACOWNIA NOWOCZESNYCH TECHNIK GRAFICZNYCH I FOTOGRAFICZNYCH w ramach programu wyrównywania.
Demokracja w szkole.
Zrealizowane działania w ramach OTK sprawozdanie 2010
Osoby długotrwale bezrobotne na rynku pracy w Powiecie Cieszyńskim
Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
„Zastosuj w praktyce” Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z biologii
VIII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE ŁÓDŹ
Biokomputer.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 im. J. Korczaka w Częstochowie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Zdrowie: To nie tylko brak choroby, lecz pełny dobrostan społeczny, psychiczny i biologiczny Światowa Organizacja Zdrowia.
Funkcjonowanie doradcy zawodowego w szkole ponadgimnazjalnej w opinii rodziców i uczniów Zespołu Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II w Lublinie Ewa Czarnacka.
Bezstronność moderacji. Rzetelność i rzeczowość wypowiedzi. Możliwość odebrania głosu przez prowadzące (niezgodności z regulaminem debaty) Zakaz ataków.
W YCIECZKA DO M ULTICENTRUM Opiekunki: Alicja Pituła-Wójciak Renata Kołodziej Jawor
Sz. Cel: poznanie podstawowych informacji związanych z profilaktyką uzależnień, zrozumienie potrzeby walki z uzależnieniem, zna zagrożenia społeczne i.
r. Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku- Białej.
Dubiecko, 3 lipca 2012r. Zestawienie wyników nauczania Rok szkolny 2011/2012.
ROK SZKONY Klasa nawigacyjno-matematyczna /2-pipół (ang. people) + ęć - Pipi (Astrid Lindgren) oko (razy) na + +s: + erwszy - onier.
XIX sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Transport-jak się poruszasz? Debatę przygotował SU I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois.
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Dnia 3o marca 2012r. odbyła się debata pod tytułem: „Działania Samorządu Uczniowskiego formą aktywizacji i integracji uczniów”
KLASA POLICYJNA ROK SZKOLNY 2011/2012
KLASA MEDYCZNO – RATOWNICZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
COMENIUS – PROPAGOWANIE WIEDZY O PRAWACH - LICEUM IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W ŻYRARDOWIE.
IV LO im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 14 W ZABRZU TEMATYKA ZAJĘĆ Z ZAKRESU DORADZTWA ZAWODOWEGO w VIII Liceum Ogólnokształcącym Doradca zawodowy mgr Monika.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
Prezydencja Polski w Unii Europejskiej. Temat projektu oraz zdefiniowany problem. Tematem projektu jest zagadnienie związane o zbliżającej się prezydencji.
SZKOŁA PODSTAWOWA W TEMPLEWIE. TEMPLEWO- wieś w gminie Bledzew, w powiecie międzyrzeckim, w województwie lubuskim. To wieś sołecka położona 8 km na pd.
BMI – WSKAŹNIK MASY CIAŁA
Warsztaty Xplore Health w V LO w Gdyni 13 kwietnia 2011 r. V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni.
IV LO im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni v09.
Sprawozdanie z działań szkolnego doradcy zawodowego
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Nadanie naszej szkole imienia Stanisława Hadyny sprawiło, że weszliśmy do rodziny szkół noszących imię tego wybitnego Ślązaka. Są wśród nich:  Polska.
Samorząd Uczniowski.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
Oprócz matematyki nie istnieje żadna niezawodna wiedza z wyjątkiem tej, która wywodzi się z matematyki. Robert Rekord.
Zespół Mobilności Aktywnej Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1, Elbląg Rowerowe zmiany w Elblągu – trzy lata działalności Pełnomocnika.
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
1.26. Osiągnięcia inżynierii genetycznej
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo 2013/2014 Działające przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Oskara Kolbera w Kościanie.
PROJEKT EDUKACYJNY „Żyj zdrowo”. ZDROWO ” „ŻYJ ZDROWO” CELE PROJEKTU Edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży.
Wykonała: Barbara Minczewska
„Da Vinci” humanistyczna klasa akademicka. Przedmioty Trzy przedmioty rozszerzone: język polski historia wiedza o społeczeństwie Przedmioty uzupełniające:
PNO, czyli porozmawiajmy o odporności. Co to jest odporność? Odporność jest wynikiem pracy wielu skomplikowanych elementów, które tworzą nasz układ immunologiczny.
Muzeum. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Syryni  Ul. Powstańców Śl. 26  44 – 361 Syrynia  Tel  E – mail:  Dyrektor szkoły:
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Zmiany w systemie edukacji od roku szkolnego 2017/2018
Alchemia czy wróżbiarstwo
KLASA MATEMATYCZNO- -INŻYNIERSKA.
Liceum Ogólnokształcące w Czudcu
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
XIII Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie ORGANIZACJA I PRZEBIEG EGZAMINU MATURALNEGO W 2017 ROKU komunikaty dla maturzystów.
VII Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Warszawie
Projekt Kim będziesz?.
Konrad Cackowski Kacper Piotrowski Janek Jabłoński Mateusz Wierzbowski
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
KOMPUTER –  ZALETY I WADY 
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
XIII Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie ORGANIZACJA I PRZEBIEG EGZAMINU MATURALNEGO W 2019 ROKU komunikaty dla maturzystów.
Zapis prezentacji:

„Rewolucja biotechnologiczna” Warsztaty Xplore Health w V LO w Gdyni 19 grudnia 2011 r. V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni

V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni Warsztaty poprowadziły: Anita Cwalina – Szkolny Koordynator Projektu Xplore Health oraz Ewelina Ziemian. V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni

V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni Uczniowie klasy 3b poznawali tajniki inżynierii genetycznej i jej zastosowanie w walce z miażdżycą. V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni

V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni Aktywnie uczestniczyli w dialogu o etycznych, prawnych i społecznych aspektach rozwoju inżynierii genetycznej. V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni

V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni Biotechnologia umożliwia nam wgląd w najskrytsze właściwości żywego organizmu – jego kod genetyczny – a co więcej, nawet pozwala nam go zmienić. Ale do jakiego stopnia powinno się pozwolić naukowcom zmieniać i tworzyć żywe organizmy? Jakie ograniczenia powinny istnieć w kwestii wyboru inplantacji zarodków? W jaki sposób biotechnologia wpływa na kraje rozwijające się? W jakim stopniu mamy prawo do poznania lub niewiedzy odnośnie do naszych genetycznych predyspozycji do zachorowania na różne choroby? Kto powinien ponosić koszty dostarczania takich informacji genetycznych? Oto problemy poruszane przez uczniów… V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni

V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni Podczas warsztatów uczniowie starali się wyleczyć chorobę nowotworową wirtualnej Nadii. Poznawali w ten sposób mechanizmy działania różnych leków opracowanych dzięki biotechnologii  V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni

Nasza przygoda z projektem trwa! V Liceum Ogólnokształcące im. płk. Stanisława Dąbka w Gdyni