PODNIESIENIE EFETYWNOŚCI STOSOWANIA DOSTĘPNYCH NAGRÓD

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Juan Pablo Concari Anzuola
Advertisements

Analiza potrzeb szkoleniowych nauczycieli na przykładzie III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie Adam Prus.
Jak zatrzymać najlepszych pracowników?
Wprowadzenie do zarządzania kompetencjami w pracy doradcy zawodowego
Kodeks propozycja Kółko dziennikarskie. K jak KREATYWNOŚĆ Nauczyciele i uczniowie naszej szkoły używają TIK w czasie zajęć jako efektywne narzędzie.
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Motywacja Warszawa, Akademia Liderów Samorządowych”
OKRESOWA OCENA PRACOWNICZA DIALOG DLA ROZWOJU
ISO 9001:2000 z perspektywy CMMI a poznańska rzeczywistość
Perspektywa uczenia się przez całe życie 3 marca 2011.
Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska Możliwości realizacji projektu w ramach dziedziny wsparcia.
Sieć współpracy i samokształcenia
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
Prowadzący: mgr Konrad Schroeder
Barbara Bobrowicz Konferencja: Praca zawodowa a obowiązki rodzinne
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Tomasz Bogdan – Prezes Zarządu Certus Partnerzy Sp. z o.o.
dr hab., prof. UW Barbara Tryjarska
WYKŁAD III MOTYWACJA DO PRACY.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Partner w Projekcie Uniwersytet Łódzki Wydział Zarządzania Katedra Zarządzania Miastem i Regionem.
Psychologia w zarządzaniu
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Konferencja Projektu Razem-inicjatywy w zakresie ekonomii społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Europejski System Nagród EFQM Diane Dibley 18 maja 2001
Planowanie szkolenia „Nigdy nie pozwalam na to, by szkoła stała się przeszkodą w mojej edukacji” Mark Twain.
W przypadku zaistnienia przesłanek z art. 20 ust
PRAKTYKI ZAWODOWE: ZASADY DOBRYCH PRAKTYK SIMON JAMES I TIM FOX.
MOTYWACJA.
Atrakcyjność interpersonalna
Tematyka prac magisterskich
Zarządzanie pracownikami Działu Reklamacji
Warszawa, 14 listopada 2012 r. Warszawa, 14 listopada 2012 r. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
Organizacja szkoleń dla pracowników socjalnych i innych pracowników instytucji pomocy społecznej na podstawie innowacyjnej metody szkoleniowej opracowanej.
Wspomaganie pracy szkół i przedszkoli.  Doskonalenie nauczycieli jest kluczem do rozwoju szkół i podnoszenia jakości kształcenia.  Jednym z najważniejszych.
Jak dochodzi do zmiany? Refleksja Samoświadomość Decyzja Robię coś albo nie robię Działania, działania, działania.
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
1. 2 Wynagrodzenia w sektorze energetycznym - uwarunkowania kulturowe Adam Cichocki Zbigniew Dudziński Warszawa
Zastosowanie techniki Motywacyjnej Analizy Potencjału Pracowniczego (MAPP) na bazie systemu w wersji MAPP3 Konferencja “Skuteczna rekrutacja – intuicja,
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
Personal Management w bibliotece
Modele zarządzania jakością
SYSTEM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI- wymagania normy ISO 27001:2007 Grażyna Szydłowska.
Biblioteka pedagogiczna – sieci współpracy jako forma wspomagania szkoły DBP we Wrocławiu Szkolenie WDN Wrocław, Beata Malentowicz.
Motywacja gotowość do podjęcia określonego działania gotowość do podjęcia określonego działania proces wywołujący określone zachowania zestaw sił.
„ Nowa jakość edukacji w Gminie Miejskiej Kraków w ramach nowej formuły kompleksowego wspomagania szkół” Projekt pilotażowy Czas realizacji: styczeń-grudzień.
Programy i projekty w Szkole Promującej Zdrowie. Standardy Szkoły Promującej Zdrowie  Szkoła promująca zdrowie dąży do osiągania celów i realizuje zadania.
JAKOŚĆ PRZESTRZENI – JAKOŚĆ ŻYCIA Proseminarium i seminarium licencjackie na kierunku gospodarka przestrzenna dr hab. Sylwia Kulczyk, dr Katarzyna Duda-Gromada.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
 Inscenizacja „Które podejście jest pożądane w XXI wieku?” PJWSTK 2015/16.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
WIĘZI W RODZINIE JAKO CZYNNIK CHRONIĄCY
Motywacja © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Człowiek najlepsza inwestycja Konferencja inaugurująca projekt ”Większa wiedza – Skuteczna praktyka - Doskonalenie kadr oświaty powiatu zgierskiego” 11.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Metoda weryfikacji zakresu wdrożenia standardu ISO w przedsiębiorstwach Prowadzący: Krzysztof Janicki, Auditor Wiodący PRS Certyfikacja Termin i.
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
Zachowania organizacyjne 2 i 3
Nowe zarządzanie publiczne budżet zadaniowy- dobre praktyki
Proces przewodzenia i kontrolowania
TEORIE I MODELE MOTYWOWANIA
Diagnoza gotowości szkolnej 2016/2017 I próba październik
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
SEKCJA DIAGNOSTÓW.
Relacja zdjęciowa z podsumowania działań projektowych w ramach programu „O Niepodległej” 22 maja 2018 r.
Równościowe zarządzanie projektem
Raport po ocenie 360° - fragment
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
Zapis prezentacji:

PODNIESIENIE EFETYWNOŚCI STOSOWANIA DOSTĘPNYCH NAGRÓD CEL SZKOLENIA PODNIESIENIE EFETYWNOŚCI STOSOWANIA DOSTĘPNYCH NAGRÓD

CZY KAŻDY „PREZENT” JEST NAGRODĄ ?

KIEDY WYRÓŻNIENIE JEST NAGRODĄ ? WYMIEŃ 4 KRYTERIA JAKIE MUSI ONA SPEŁNIAĆ BY UZNAĆ JĄ ZA FAKTYCZNY WYRAZ DOCENIENIA

NAGRODA MUSI SPEŁNIĆ OCZEKIWANIA ADRESATA ZASPOKOIĆ JEGO POTRZEBY WYRÓŻNIENIE JEST NAGRODĄ NAGRODA MUSI SPEŁNIĆ OCZEKIWANIA ADRESATA ZASPOKOIĆ JEGO POTRZEBY

DIAGNOZA SYTUACJI ZA CO NAGRADZAMY ? CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ ? KOGO NAGRADZAMY ?

ZA CO NAGRADZAMY ? MIĘDZY INNYMI: - WYSOKI POZIOM WYKONANIA PRACY - WSPÓŁPRACĘ I WSPÓŁDZIAŁANIE - PROPAGOWANIE WIEDZY WŚRÓD WSPÓŁPRACOWNIKÓW - OPIEKĘ NAD NOWYMI PRACOWNIKAMI - MENTORING

JAK NAGRADZAMY ? PREMIA POWIERZENIE NOWYCH OBOWIĄZKÓW AWANS PIONOWY DELEGOWANIE DO ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH SZKOLENIE ROZSZERZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI POCHWAŁA UDZIAŁ W KONFERENCJACH AWANS POZIOMY

KOGO NAGRADZAMY ? DIAGNOZA – KROK 1 OCENA POZIOMU ROZWOJU PRACOWNIKA WG TEORII K. BLANCHARD’A Poziom I – ENTUZJASTYCZNY DEBIUTANT Poziom II – ROZCZAROWANY ADEPT Poziom III – OSTROŻNY PRAKTYK Poziom IV – SAMODZIELNY EKSPERT

ROZWINIĘTY ROZWIJAJĄCY SIĘ Niskie Kompetencje Wysokie Zaangażowanie Wysokie Kompetencje Średnie Kompetencje Zmienne Zaangażowanie Niewielkie Kompetencje Niskie Zaangażowanie SAMODZIELNY EKSPERT OSTROŻNY PRAKTYK ROZCZAROWANY ADEPT ENTUZJASTYCZNY DEBIUTANT ROZWINIĘTY ROZWIJAJĄCY SIĘ

KOGO NAGRADZAMY ? DIAGNOZA – KROK 2 OCENA POZIOMU POTRZEB PRACOWNIKA WG TEORII A. MASLOW’A Poziom I – FIZJOLOGIA Poziom II – BEZPIECZEŃSTWO Poziom III – PRZYNALEŻNOŚĆ I LUBIENIE Poziom IV – SZACUNEK I UZNANIE Poziom V – SAMOREALIZACJA

PRZYNALEŻNOŚĆ I LUBIENIE SAMOREALIZACJA SZACUNEK I UZNANIE PRZYNALEŻNOŚĆ I LUBIENIE BEZPIECZEŃSTWO FIZJOLOGIA

KOGO NAGRADZAMY ? DIAGNOZA – KROK 3 OCENA TEMPERAMENTU PRACOWNIKA WG TEORII HIPOKRATESA - GALENA TYP ANALITYCZNY TYP SPONTANICZNY TYP EMPATYCZNY TYP DOMINUJĄCY

ANALITYCZNY (styl planujący) DOMINUJĄCY (styl dyrektywny) EMPATYCZNY Introwertyczny, spokojny Ukierunkowany na zadania, konkretny   Ekstrawertyczny, impulsywny ANALITYCZNY (styl planujący) DOMINUJĄCY (styl dyrektywny) EMPATYCZNY (styl przyjacielski) SPONTANICZNY (styl ekspresyjny) Ukierunkowany na relacje, emocjonalny

DO CHARAKTERYSTYKI PRACOWNIKA DOPASUJ WYBRANE 3 NAGRODY DOPASUJ NAGRODĘ DO CHARAKTERYSTYKI PRACOWNIKA DOPASUJ WYBRANE 3 NAGRODY

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Konrad Schroeder