MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
BADANIE ANKIETOWE Wyniki ankiety dotyczącej mediów,
ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Oto my !  Uczniowie spędzający czas w świetlicy
Nasza szkoła w liczbach
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
Analiza wyników ankiety
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
Gimnazjum. Czy lubisz czytać? Ile książek czytasz w ciągu roku?
„NASZA SZKOŁA W LICZBACH”
Szkoła w Przybówce liczy 138 uczniów
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
Stypendysta: Mateusz Bierkat Prezentacja jest zrealizowana w ramach projektu stypendialnego. Opiekun: Martyna Szlaza Rok szkolny: 2011/2012.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W MĘTOWIE W LICZBACH.
Ankieta dotycząca odżywiania się uczniów klas pierwszych
Obliczamy czas.
Cel projektu Zbadanie ile osób w klasach I i III posiada cechy dominujące, a ile recesywne.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
Projekt edukacyjny z matematyki
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia w Szkole Podstawowej nr 88 w Poznaniu w roku 2008 Poznań, styczeń 2009 r.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt „STATYSTYKA W SZKOLE”
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 w Poznaniu
Moja szkoła w liczbach i procentach.
SPOSOBY PREZENTOWANIA DANYCH
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Połczynie Zdroju
Nasza szkoła w liczbach i procentach
“Szkoła w procentach”.
„Zbieranie i opracowywanie danych statystycznych”
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Analiza wyników ankiety o hałasie.
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Badania statystyczne.
WYNIKI ANKIET I TESTÓW WYNIKI ANKIET I TESTÓW KLAUDIA KRZYŻAŃSKA, KL.IIIF GIMNAZJUM NR14 BYTOM.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
PROGRAM EDUKACYJNY „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
PRACA DŁUGOTERMINOWA MOJA KLASA W LICZBACH.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Koło Informatyczne Uczniowie :. Jest to uczeń klasy 6B. Ma na imię Aleksander. Lubi grać w piłkę nożną i koszykówkę. Posiada starszego brata. Ulubiona.
PROJEKT EDUKACYJNY „WIEM CO JEM” WYCHOWANIE FIZYCZNE r.
Czas wolny dawniej a dziś.
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
Celem naszego projektu było zbadanie aktywnosci fizycznej uczniów naszej szkoly.
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
Nasza szkoła w procentach
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
ODCZYTYWANIE DIAGRAMÓW
Zapis prezentacji:

MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl. IIb Gimnazjum im. Henryka Sienkiewicza w Dobrem

Cel projektu W roku szkolnym 2012/13 brałam udział w Regionalnym programie stypendialnym dla uczniów szczególnie uzdolnionych. Niniejsza prezentacja stanowi efekt mojej całorocznej pracy nad projektem „Moja szkoła w liczbach”. Celem projektu było poznanie szkolnego i klasowego środowiska w różnych aspektach. W tym celu zebrałam dane dotyczące uczniów i osób pracujących w szkole w formie ankiety, której wyniki zostaną przedstawione w tej prezentacji. ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA.

Etap I: zbieranie informacji od uczniów w mojej klasie.

Etap II: zbieranie informacji od nauczycieli.

Etap III: przedstawienie zebranych informacji na gazetce szkolnej.

Pytanie 1- Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? Wnioski: Jak przedstawia powyższy diagram, uczniowie mojej szkoły najchętniej uczestniczą w zajęciach Wychowania Fizycznego.

Pytanie 2- Ile wynosi odległość z Twojego domu do szkoły? UCZNIOWIE NAUCZYCIELE Wnioski: Zarówno wśród uczniów jak i nauczycieli największy odsetek osób mieszka w odległości od szkoły powyżej 3km. Wśród uczniów 58%, a wśród nauczycieli aż 75%.

Pytanie 3- Ile czasu dziennie spędzasz przy komputerze a ile przy odrabianiu lekcji? Wnioski: Uczniowie mojej szkoły najczęściej spędzają przy komputerze od 30 do 60 minut (42%), tak samo jak w przypadku czasu poświęconego na odrabianie lekcji. Przy odrabianiu lekcji

Pytanie 4- Ile czasu dziennie spędzasz przy nauce (uczniowie), a ile na przygotowaniu się do lekcji, sprawdzaniu kartkówek, klasówek itp.? uczniowie Wnioski: Nauczyciele poświęcają więcej czasu na przygotowanie się do lekcji, aż 83% przeznacza 1-2godz. Podczas gdy 48,9% uczniów przeznacza tylko do 30 minut dziennie. nauczyciele

Pytanie 5- Ile masz rodzeństwa? UCZNIOWIE NAUCZYCIELE Wnioski: Wśród uczniów najwięcej osób ma 1-2 rodzeństwa, a powyżej trojga 12%. Inaczej jest u nauczycieli, którzy mają 2-3 rodzeństwa, ale nie ma osoby posiadającej powyżej trojga.

Pytanie 6- Jaki masz kolor oczu? NAUCZYCIELE UCZNIOWIE Wnioski: Wśród nauczycieli dominuje niebieski (25%) i brązowy (25%) kolor oczu, a u uczniów zdecydowanie kolor niebieski- posiada go 45%.

Pytanie 7- Jaki sport uprawiasz najchętniej? NAUCZYCIELE UCZNIOWIE Wnioski: Aż 40% uczniów najchętniej gra w piłkę nożną, podczas gdy 58% nauczycieli wybiera jazdę rowerem.

Pytanie 8- Jaki jest Twój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu? UCZNIOWIE NAUCZYCIELE Wnioski: Uczniowie spędzają wolny czas na spotkaniach z przyjaciółmi (31%) i graniu na komputerze (27%), natomiast nauczyciele poświęcają go w 33% na czytanie książek.

Pytanie 9- Jesz codziennie drugie śniadanie? Wnioski: Większość uczniów i nauczycieli zjada drugie śniadanie. NAUCZYCIELE UCZNIOWIE

Pytanie 10- Co najczęściej jesz na drugie śniadanie? UCZNIOWIE 48% uczniów na drugie śniadanie zjada kanapkę. NAUCZYCIELE 25% nauczycieli nic nie je, albo zjada kanapkę (17%).

Pytanie 11- Jaki jest Twój ulubiony serial? NAUCZYCIELE UCZNIOWIE Wnioski: 25% nauczycieli wskazuje, że ich ulubiony serial to „Barwy Szczęścia”, a 25% w ogóle nie ogląda seriali. Natomiast prawie połowa uczniów ogląda „Rodzinkę.pl”.

Pytanie 12- Ile godzin śpisz w ciągu doby? 58,4% nauczycieli śpi 7-8 godzin w ciągu doby. Żaden z nauczycieli nie wskazał, że śpi powyżej 8-9 godzin. UCZNIOWIE NAUCZYCIELE Największy odsetek uczniów śpi 7-8 godzin w ciągu doby.

Pytanie 13- Jaki jest Twój ulubiony kolor? UCZNIOWIE NAUCZYCIELE Wnioski: Ulubiony kolor uczniów to niebieski- wskazało go 26,3%. Natomiast 33% nauczycieli odpowiedziało, że lubi kolor czarny.

Pytanie 14- W jakim miesiącu się urodziłeś? UCZNIOWIE NAUCZYCIELE Wnioski: Najwięcej uczniów urodziło się we wrześniu, a najwięcej nauczycieli w styczniu i marcu.

DZIĘKUJĘ ZA OBEJRZENIE MOJEJ PREZENTACJI. Monika Wojtyła