Prezentacja kl.2,,a” Temat naszego projektu przedstawia się następująco: ,,Książki, jakie czytali nasi dziadkowie” Projekt zawiera : ~ prezentacje multimedialną.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

nawiązywanie Kontaktów
Samorz ą dowa Szko ł a Podstawowa nr 3 im. Stefana Ż eromskiego w Suchedniowie W Ś WIECIE JANUSZA KORCZAKA.
BIBLIOTEKA PRZYSZŁOŚCI Marcin Wójcik
Czym różni się radość od miłości?
Rozmowa kwalifikacyjna
Kształtowanie kompetencji czytelniczych-
Nauczyciele w naszej szkole
Teatr w naszej szkole …bo życie to teatr, bo teatrem jest życie,
Niecodziennik x. Jan Twardowski.
Gatunki dziennikarskie
Klub przyjaciół biblioteki
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
Chłopiec w pasiastej piżamie
MAREK KRUKOWSKI GIMNAZJUM NR 18 IM. M. RATAJA W LUBLINIE
CHEMIA OD PRZEDSZKOLA.
BEZPIECZNY INTERNET „Internet, podobnie jak inne narzędzia komunikacji, jest środkiem, a nie celem samym w sobie.” Jan Paweł II~ Orędzie na XXXVI Światowy.
„Uczniowie czytają książki o zwierzętach”
Optymizm….
Szkolne Rowerowe Ko ł o Krajoznawczo – Turystyczne PTTK KWADRANS SP – maja 2004 r. odby ł o si ę w naszej szkole uroczyste spotkanie z Prezesem Oddzia.
Dzień Edukacji Narodowej - Nasi Nauczyciele
MIĘDZYNARODOWY MIESIĄC BIBLIOTEK SZKOLNYCH
Szkoła w Łęgu Starościńskim
Zachęcamy do przeczytania książki „Mikołajek”
Dnia 5 czerwca odby ł a si ę ju ż 13 edycja mi ę dzyszkolnego Turnieju, pt. Wiem, odpowiem, zaprezentuj ę … zorganizowanego przez nauczycieli naszej szko.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
„Wspomnienia niebieskiego mundurka”
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
Projekt edukacyjny Opiekun projektu: s. Irena Różycka
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
„Czego nie lubi książka?”
M Ł ODZI G Ł OSUJ Ą – LEKCJA O PARLAMENCIE EUROPEJSKIM. DEBATA Z UDZIA Ł EM POS Ł A KOZ Ł OWSKIEGO W M Ł ODZIE Ż OWYM O Ś RODKU WYCHOWAWCZYM W KWIDZYNIE.
Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych relacja.
Z okazji Ś wi ą t Bo ż ego Narodzenia w naszej szkole odbyły si ę warsztaty plastyczne dla klas 1-3 prowadzone przez Panie z firmy Werbena.
Podręczniki dla klas I – III Szkoła Podstawowa
Oliwia Zalewska Kl. II gimnazjum W naszej szkole pracuj ą dwie wspania ł e bibliotekarki: Pani Agnieszka Lewandowska oraz Pani Zofia Niedzielak.
Historia przysz ł ego studenta To To jest mój ostatni ostatni rok w szkole. szkole. Musz ę Musz ę my ś le ć my ś le ć o uniwersytecie. To To by ł o by.
WOLONTARIAT.
Koło literackie Gimnazjum nr 44 we Wrocławiu rok szk. 2011/2012 Opiekunowie: Elżbieta Chruścicka Dorota Jankowska.
Dlaczego warto korzystać z
SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B. Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie.
AGNIESZKA CHYLIŃSKA „LABIRYNT LUKRECJI”
Dlaczego warto czytać książki?
Apetyt na czytanie Jan Brzechwa „Akademia Pana Kleksa”
 W roku szkolnym 2011/12 rozpoczęliśmy w Zespole Szkolno-Gimnazjalnym w Zakręcie cykl spotkań czytelniczych w ramach Szkolnego Programu Wychowawczego.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Szkolny projekt edukacyjny „Książki naszych marzeń’’
Piszemy i ilustrujemy ksi ąż k ę dla dzieci Autorzy : Klasa II G.
Jean-Jacques Sempé René Goscinny
Recenzja „Moja ulubiona ksiązka” Najlepsze cytaty z Waszych Prac.
Szkoła z klasą 2.0 „Uczymy innych”. Na czym polega metoda „Uczymy innych”? Polega na bezpośrednim zaangażowaniu uczniów w przygotowywanie i prowadzenie.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECKA
W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:
Pomysł na promocję książki.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Czytanie- kto teraz czyta?
„Syberyjskie Przygody Chmurki”
Wychowanie przez czytanie
Lubię czytać!.
Zastosowanie układów równań do rozwiązywania zadań tekstowych
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Książka którą warto przeczytać...
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI
Projekt biblioteczny 1C
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI
Weronika D. , Natalia H. , Agnieszka W. - uczennice klasy VI
WISŁAWA SZYMBORSKA „Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”
Zapis prezentacji:

Prezentacja kl.2,,a” Temat naszego projektu przedstawia się następująco: ,,Książki, jakie czytali nasi dziadkowie” Projekt zawiera : ~ prezentacje multimedialną a w niej (wypowiedzi ankietowanych, wykres o książkach, zdjęcia), ~ komiczna scenka rodzajowa, ~ inscenizacja fragmentu dzieła wybranego z repertuaru czytelników , ~ film, Projekt przygotowany został przez : Anitę Kozę , Ewę Miśkowiec, Izabelę Orzeszek, Karolinę Wydrę, Aleksandrę Wyrostek,

Osoby, z którymi przeprowadzałyśmy wywiad: Krystyna Wójcik, Stefan Golonka, Maria Wątor, Julia Wątor, Barbara Miśkowiec, Anna Czyrnek, Aleksander Czyrnek, Julia Wydra, Irena Liszka, Barbara Mysza, Anna Palkij, Katarzyna Sołtys, Paulina Kubowicz, Anna Kubowicz, Dorota Kubowicz, Marek Chochół, Zygfryd Mierzyński, Maria Stokłosa, Maria Żołądek, Elżbieta Wiktor, Irena Kołodziej, Genowefa Mysza,

Zdjęcia starszych domów z Dobrej, pozostałe zamieszczone w filmie:

Pytania do wywiadu: 1.Czy godzi się Pan/Pani na przeprowadzenie wywiadu o książkach? 2. Chciałybyśmy Pana/Panią zapytać jakie książki Pan/Pani, czytał/-a w latach młodzieńczych i obecnie? 3.Która z przeczytanych przez Pana/Panią książek najbardziej zapadła w Pana/Pani pamięci? 4.Jakie Pan/Pani ma lub miał/-a z daną książką przeżycia lub wspomnienia? 5.Czy mógłby/-aby, Pan/Pani przedstawić treść tej książki? 6.Jakie emocje Pan/Pani przeżywał/-a podczas czytania tej książki? 7.Czy poleca Pan/Pani tę książkę do czytania. Jeśli tak, to dlaczego?

Tak wyglądają dawne książki:

Wykres o książkach:

Przeżycia związane z książkami : Pozytywne przeżycia: -zadziwienie, -wzruszenie, -zaciekawienie, -zafascynowanie, -zauroczenie, -zadowolenie, -pogłębienie wiedzy, Negatywne przeżycia: -zniechęcenie z powodu przymusu czytania, -smutek, -znudzenie,

Teraz coś od nas : Chciałybyśmy zachęcić Was wszystkich do czytania książek. Nawet starsi ludzie polecają, by czytać. Dzięki książkom zdobywamy wiedzę , rozwijamy Naszą wyobraźnię, jest Nam łatwiej podczas pisania dyktand z jęz. pol. Książka uczy nas jak żyć, jest źródłem przeżyć i niesamowitych wrażeń.