Spis treści: Czym są targi Music Bazaar? – kliknij tutaj.tutaj. Gdzie i kiedy odbędą się targi Music Bazaar? – kliknij tutaj.tutaj. Kto może zostać wystawcą na targach Music Bazaar? – kliknij tutaj.tutaj. Jakie towary i produkty znajdą się na targach Music Bazaar? – kliknij tutaj.tutaj. Ile kosztuje wynajem powierzchni wystawienniczej na Music Bazaar? – kliknij tutaj. tutaj. Dlaczego powinienem zostać wystawcą na Music Bazaar? Jakie mam z tego korzyści? – kliknij tutaj.tutaj. Kilka ciekawych informacji. – kliknij tutaj.tutaj. Dane kontakowe. – kliknij tutaj.tutaj.
Czym są targi Music Bazaar? To wydarzenie, na które może przyjść każdy, kto szuka produktów znanych marek związanych z muzyką, filmem, kulturą i szeroko pojętą modą młodzieżową w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Music Bazaar jest wydarzeniem branżowym i miejscem gdzie wystawca ma możliwość dotarcia do jak najwiekszej grupy Klientów. Klienci mają okazję skorzystania z atrakcyjnej oferty dostępnej jedynie na targach Music Bazaar, cały towar bowiem jest w niższych cenach. Ideą targów Music Bazaar dla wystawców jest sprzedać dużo w niższej cenie. Music Bazaar to także świetna okazja aby spotkać ciekawych ludzi, spędzić miło czas, zjeść, porozmawiać, zobaczyć najnowsze trendy. Więcej na
Gdzie i kiedy odbędą się targi Music Bazaar? Kiedy? 15 grudnia 2013 – niedziela. Gdzie? Targi Music Bazaar odbędą się Klubie Stodoła w Warszawie. Duża powierzchnia targowa z gotowymi stoiskami, wygoda zwiedzania, dojazdu, parking, możliwości aranżacji przestrzeni znacząco wpływają na rangę i profesjonalizm Imprezy, dzięki czemu mogą być Państwo dumni z uczestnictwa w niej. Dokładne godziny oraz ceny biletów podamy wkrótce.
Kto może zostać wystawcą na targach Music Bazaar? Każdy pod warunkiem, że sprzedaje produkty związane z: Gadżetami muzycznymi (ubrania, płyty, książki, DVD, vinyle itp.) – wszystkie gatunki muzyki; Szeroko pojętą modą młodzieżową / alternatywną; Handmade; Hip hopem; Buty sportowe i młodzieżowe; Ubrania; Towary związane z muzyką lub subkulturą; Kolekcjonerzy; Wydawcy magazynów muzycznych/kulturalnych; Muzyką i filmem; moda dziecęca.
Jakie towary i produkty znajdą się na targach Music Bazaar? Na Music Bazaar znajdziecie: koszulki, bluzy, koszule, buty, CD, DVD, płyty vinylowe, książki, plakaty oraz wiele innych produktów z każdego gatunku muzyki – od hip hop po heavy metal i pop oraz szeroko pojętą modę młodzieżową/alternatywną. Ponadto przewidujemy stoiska związane z komiksami, filmem oraz wiele innych atrakcji takich jak food zone. Jeżeli towary, które sprzedajesz nawiązują do tej tematyki – nie zwlekaj – napisz na i zostań W planach są występy/mini koncerty oraz okazje dla fanów i łowców autografów – podpisywanie płyt i książek.
Ile kosztuje wynajem powierzchni wystawienniczej na Music Bazaar? Nie pobieramy opłaty za prowadzenie stoiska lub oddanie towaru w komis (istnieje możliwość wysłania do nas towaru – możemy go sprzedawać w Państwa imieniu). Pobieramy jedynie prowizję od towaru sprzedanego na terenie Music Bazaar. Wysokości prowizji pobieranej od każdego Wystawcy ustalana jest indywidualnie.
Dlaczego powinienem zostać wystawcą na Music Bazaar? Jakie mam z tego korzyści? Kampania reklamowa – promocja. Targi Music Bazaar organizowane są przez Live Nation i Klub Stodoła. Obie firmy są liderami w promocji i produkcji eventów, festiwali i koncertów największych gwiazd świata muzyki. Grupa naszych klientów – fanów muzyki, jest również Twoją grupą klientów. Wykorzystajmy to! Kampania marketingowa ( dokładny plan podamy niebawem) w internecie, prasie, radiu i telewizji – Twoje logo i produkty Twojego sklepu dotrą do nowej rzeszy potencjalnych klientów. Brak opłaty za uczestnictwo w targach – nic nie ryzykujesz. Pobieramy prowizję od tego, co sprzedaż, nie masz nic do stracenia. Dla każdego wystawcy zapewniamy: stoisko oraz internet za darmo. Termin – 15 grudnia 2013 (niedziela) oraz lokalizacja – Warszawa, Klub Stodoła.
Kilka ciekawych informacji. Źródło: International Association for Exhibition Management Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland Korzyści dla wystawców: zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych), prezentacja nowych produktów (79%), podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%), wymiana i pozyskanie informacji (78%), pozyskanie nowych klientów (77,6%), wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%),
Kilka ciekawych informacji. Źródło: International Association for Exhibition Management Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland Korzyści dla zwiedzających: kompletna, syntetyczna i neutralna informacja, doskonała porównywalność ofert, możliwość obiektywnej oceny, 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi, Targi + Internet: Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet NIE zastąpi targów: kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%), produkt należy obejrzeć i omówić (35%), odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%).
Potwierdzeni wystawcy: Uaktualnioną listę wystawców można znaleźć pod tym linkiem.pod tym linkiem.
Dane kontakowe: Oficjalna strona internetowa Fanpage: Juliusz Biernacki (Live Nation) Merchandise Manager tel mail: Oficjalna strona Klubu Stodoła : Oficjalna strona Live Nation :