„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
EBPP - nowy trend na rynku
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Hotel Courtyard – Warszawa
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Informatyzacja procesu transportowego
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Atlantis INSPECTOR System wspomagania zarządzaniem i ewidencją obiektów sieciowych.
Prezentacja Agencji.
Twoje narzędzie do pracy grupowej
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Elektronizacja współpracy pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
czego się spodziewasz”.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
Prezentacja opisuje mechanizm pracy
Alina Karczewska WRZOS
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Ogólnokrajowa karta miejska
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
SANKOM Sp. z o.o Warszawa ul. Popularna 14/3 Program Audytor SDG w wersji 1.0 przeznaczony jest do szybkiego doboru grzejników w budynkach mieszkalnych.
dr Władysław Binkowski Krajowa Rada Gospodarki Elektronicznej
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Prezentują: Marek Wałach UX Designer Marcin Ceran PHP Developer.
Programy wspomagające projektowanie instalacji sanitarnych
Podpis elektroniczny Przesyłanie i składowanie faktur elektronicznych
Wymiana danych między systemami informatycznymi z wykorzystaniem plików XML.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Archiwizacja bazy danych
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Co to jest CRM? ekspertka: Magda Sadłowska host: Dorota Kostowska Warszawa WEBINARIUM.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
System Zarządzania Bazą Danych
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
Oferta Happyhours: Kompletność, Innowacyjność, Skuteczność.
Rola KDPW w obsłudze walnych zgromadzeń Pierwsze doświadczenia po zmianie KSH.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Systemy zarządzania przepływem pracy i systemy zarządzania procesami biznesowymi Karolina Muszyńska.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Zintegrowane systemy informatyczne
STEROWANIE MONITORING ARCHIWIZACJA ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNE W GALWANIZERNI – APLIKACJA KOMPUTEROWA DO ZARZĄDZANIA PROCESEM PRODUKCYJNYM.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Faza 1: Faza zaprojektowania systemu monitoringu projektu: 1. Inwentaryzacja obietnic złożonych sponsorowi we wniosku - przegląd założeń projektu, opracowanie.
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
DEBATA TRANSPORTOWA CYFRYZACJA LĄDOWYCH TERMINALI KONTENEROWYCH
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
MARKETING BEZPOŚREDNI
TWÓJ PARTNER W LOGISTYCE BADANIA KLINICZNE
MARKETING INTERNETOWY
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak. Lepiej pomyśl co możesz zrobić z tym co masz”. Ernest Hemingway

W przygotowanej dla Państwa ofercie dotyczącej obsługi korespondencji w tym: mass-mailingu, korespondencji przychodzącej oraz zwrotów wykorzystano metodologię Lean, a zaimplementowanie naszych rozwiązań pozwoli na zmniejszenie kosztów operacyjnych procesów biznesowych Państwa Firmy. Oferowane przez nas oprogramowanie powstało przy udziale osób na co dzień stykających się z problemami i oczekiwaniami biznesu oraz posiadających doświadczenie w projektowaniu aplikacji i analizie procesów biznesowych dla firm działających w różnych branżach. Dzięki temu stworzone przez nas rozwiązania są elastyczne i pozwalają na efektywne wykorzystywanie środków w każdym procesie biznesowym. Naszym głównym celem jest zapewnienie naszym Klientom: Kompleksowych rozwiązań dostosowanych do specyfiki ich działalności; Ograniczenia kosztów operacyjnych działalności Klienta; Optymalizacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwie Klienta; Fachowej obsługi w trakcie wdrażania rozwiązania i dalszej współpracy. Mailsolus 2013

Mailsolus 2013 WYSYŁKA WYDRUK Przykładowe etapy obsługi korespondencji wychodzącej, które mogą być realizowane łącznie jako jeden proces lub każdy z osobna po dostosowaniu do indywidualnych potrzeb klienta. WYSYŁKA WYDRUK Generowanie baz docelowych odbiorców korespondencji wg określonych założeń Implementacja wzorów korespondencji i personalizacja dokumentów do formatu PDF Podział dokumentów pomiędzy danych operatorów pocztowych Kompleksowa obsługa zwrotów Archiwizacja elektroniczna wysyłki Mailsolus 2013

DOSTARCZENIE DO ZLECENIODAWCY PRZYGOTOWANIE ODPOWIEDZI Przykładowe etapy obsługi korespondencji przychodzącej, realizowane w oparciu o workflow przy wykorzystaniu oprogramowania pozwalającego na określenie jakie role w przetwarzaniu dokumentów pełnią osoby uczestniczące w wykonywaniu danej czynności oraz jakie są stany pośrednie dokumentów. Cały proces obiegu dokumentacji może odbywać się drogą elektroniczną zarówno po stronie zleceniobiorcy jak i zleceniodawcy. Papierowa dokumentacja jest archiwizowana w ustalonym miejscu. DOSTARCZENIE DO ZLECENIODAWCY PRZYGOTOWANIE ODPOWIEDZI Wpływ i odbiór korespondencji z wyznaczonego miejsca Elektroniczna rejestracja z wykorzystaniem OCR Dekretacja na odpowiednie grupy docelowe Wysyłka korespondencji do klienta Mailsolus 2013

Generowanie baz odbiorców korespondencji według określonych założeń - możliwość bezpośredniego generowania danych z systemu IT Klienta lub tworzenie bazy danych do wysyłki na podstawie plików przesyłanych przez Klienta za pomocą chronionych łączy. – zapewnia brak konieczności implementacji kosztownych zmian w systemie IT Klienta. Implementacja wzorów korespondencji i personalizacja dokumentów do formatu PDF - tworzenie wzorów korespondencji na podstawie wytycznych Klienta i pliku zawierającego spersonalizowane już wzory do wydruku masowego w formacie PDF. – zapewnia kontrolę nad treścią i danymi na wydrukach oraz maksymalne bezpieczeństwo wydruku poprawnych informacji danych Podział dokumentów pomiędzy danych operatorów pocztowych - zapewnia optymalizację kosztów wysyłki poprzez wybór najmniej kosztownej i najefektywniejszej opcji Wydruk i wysyłka – druk i kopertowanie spersonalizowanej korespondencji na profesjonalnych urządzeniach drukarskich i przekazanie ich bezpośrednio operatorowi pocztowemu. - zapewnia oszczędność czasu i zasobów ludzkich koniecznych do realizacji wysyłki Kompleksowa obsługa zwrotów – rejestracja daty i przyczyny zwrotu. - pozwala na aktualizację danych adresatów mailingu oraz daje dodatkowe możliwości analizy skuteczności wysyłki masowej Elektroniczna archiwizacja wysyłki – tworzone jest archiwum elektroniczne wysłanej korespondencji. - pozwala na natychmiastowe oddrukowanie kopii korespondencji wysłanej do adresata w dokładnie takiej formie i treści jaką otrzymał. Mailsolus 2013

Mailsolus 2013 Główne korzyści zastosowania naszego rozwiązania : Szybka realizacja wydruku masowego; Brak konieczności utrzymywania kosztownych urządzeń drukarskich; Brak konieczności dostosowywania istniejących systemów IT do zmieniających się procesów i regulacji prawnych dotyczących mass-mailingu; Możliwość skoncentrowania zasobów ludzkich na głównych procesach przedsiębiorstwa; Ograniczenie ryzyka operacyjnego przedsiębiorstwa; Standaryzacja i optymalizacja procesów biznesowych; Zmniejszenie kosztów procesów biznesowych. Mailsolus 2013

Mailsolus 2013 Proponowane rozwiązanie to również: Back-up w zakresie mass-mailingu; Szeroki zakres raportowania (m.in. powodów zwrotów, obciążeń klientów z tytułu wysyłanej korespondencji); Implementacja blokad wysyłki korespondencji; Przygotowanie baz pod kątem insertu ulotek oraz nadawania tekstów marketingowych; Reklamacje w zakresie zrealizowanej wysyłki korespondencji; Spersonalizowana korespondencja masowa z wykorzystaniem kanału elektronicznego. Mailsolus 2013

Jesteśmy przekonani, że nasza oferta spotka się z Państwa aprobatą i zainteresowaniem. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi produktami pod adresem internetowym www.mailsolus.com oraz do kontaktu z nami: Magdalena Świątkowska: +48 604 372 585 Grzegorz Rutkowski: +48 507 444 032 e-mail: kontakt@mailsolus.com Mailsolus 2013