Umocowanie prawne w przepisach wewnętrznych Spółki: IV. Zasady przekazywania informacji przez drużynę trakcyjną w przypadku wykrycia przez urządzenia DSAT.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SI CEPiK Przekazywanie danych o badaniach do
Advertisements

Jak zamienić spółkę cywilną w spółkę jawną
Zasady szkolenia maszynistów
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Warszawa, dnia 5 listopada 2004 r.
SKUTKI INSPEKCJI Patricia Lallement DGAL-SDSSA-Komórka ds. działań horyzontalnych.
TECHNIKI, DOWODY, PRZEBIEG BADANIA ROCZNEGO SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO
Warunki dopuszczenia motorowerzysty do uczestnictwa w ruchu drogowym.
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
Podstawowe manewry w ruchu drogowym
Ewidencja przebiegu pojazdu
Szkoły jazdy.
Zawracanie Cofanie Postój i zatrzymanie
„Ochrona osób, mienia, obiektów i obszarów”
MOJE PIERWSZE PRAWO JAZDY
Urządzenia dla osób niepełnosprawnych – nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne, doświadczenia związane z montażem i eksploatacją SEMINARIUM - Dźwigi, podesty,
Co to jest R&G ? R&G to wiodący producent:
WYBRANE PRZEPISY MANEWRY O RUCHU DROGOWYM Przygotowała:
ZNAKI DROGOWE DLA ROWERZYSTÓW
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
Informacja o wynikach kontroli bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce
ORGANIZACJA ZARZĄDZANIA CIĄGŁĄ ZDATNOŚCIĄ DO LOTU
PODŁOŻENIEM ŁADUNKU WYBUCHOWEGO lub INNĄ FORMĄ RAŻENIA ZBIOROWEGO
Sytuacje kryzysowe w szkole
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Dariusz Mrowiński SKRZYŻOWANIA DRÓG Bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Program „IV” DZIECI I RUCH DROGOWY.
ZASADY PRZEPROWADZANIA KONTROLI
Założenia do projektu ustawy o czasie pracy maszynistów
DOPUSZCZANIE DO EKSPLOATACJI POJAZDÓW KOLEJOWYCH W ASPEKCIE MODERNIZACJI TABORU KOLEJOWEGO Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa.
ZADANIE 1 PRZYGOTOWANIE DO JAZDY, SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO PODSTAWOWYCH ELEMENTÓW POJAZDU ODPOWIEDZIALNYCH BEZPOŚREDNIO ZA BEZPIECZEŃSTWO JAZDY.
Zasady finansowania i rozliczania zadań publicznych przez JST z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi Artur Gluziński.
TRANSPORT I ZAGROŻENIE BEZPIECZEŃSTWA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
EUROPEJSKI NUMER ALARMOWY
SYGNAŁY ALARMOWE Sygnał A1 „Alarm”
Bezpieczne zachowanie na ulicy
Realizacja projektu 14 ezt dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej Realizacja projektu 14 ezt dla Warszawskiej Kolei Dojazdowej.
Rola KDPW w obsłudze walnych zgromadzeń Pierwsze doświadczenia po zmianie KSH.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT
Zakaz ruchu w obu kierunkach.
Postępowanie sądowoadministracyjne – wybrane przepisy
Prawdy oczywiste Zmiany przy zakładaniu spółki cywilnej - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Organy właściwe do kontroli podatkowej
Sygnały na drodze.
Uprawnienia do kierowania i warunki uzyskania karty rowerowej Karta rowerowa.
SZKOLENIE Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ dla Rad Pedagogicznych
Wnioski o płatność- informacje potrzebne do rozliczenia operacji w ramach PROW „Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
DOSTOSOWANIE GOSPODARSTWA ROLNEGO DO MINIMALNYCH WYMOGÓW WZAJEMNEJ
Warszawa, 22 marca 2017 r.. Prawo w praktyce. Wnioski z kontroli autokarów i innych pojazdów pasażerskich.
Co w szkole jeszcze „piszczy”?
Zbiór przepisów dotyczących Karty Rowerowej
Unieważnienie egzaminu przez PZE
Problematykę ochrony osób, mienia i informacji niejawnych normują:
TRANSPORTOWY DOZÓR TECHNICZNY
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
MEDIACJA W POSTĘPOWANIU SĄDOWOADMINISTRACYJNYM Materiały pomocnicze Postępowanie administracyjne i sądowoadministracyjne Stacjonarne Studia Prawa.
Procedury związane z obsługą zgłoszeń prac geodezyjnych,
IV. Prawa I Obowiązki Operatora Pojazdu i Sprzętu Pożarniczego.
Wyrok WSA z Kielcach z dnia 16 listopada 2017 r., I SA/Ke 531/17
BEZPIECZNI NA DRODZE Zachowujemy się zgodnie z przepisami Prawa
Działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu pociągów
Raport postępu lub stanu
Bezpieczeństwo w Dzielnicy Targówek 2017/2018
Postępowanie sądowoadministracyjne – wybrane przepisy
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 12 miesięcy 2018 roku Warszawa, luty 2019 r.
Podstawowe działania ratownicze
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zapis prezentacji:

Umocowanie prawne w przepisach wewnętrznych Spółki: IV. Zasady przekazywania informacji przez drużynę trakcyjną w przypadku wykrycia przez urządzenia DSAT stanów alarmowych lub ostrzegawczych

Zasady postępowania maszynisty w przypadku sygnalizowania przez terminal detekcji stanów awaryjnych/ostrzegawczych: GH st. alarmowy GM st. alarmowy PM st. graniczny

GM ostrzeżenie GH ostrzeżenie PM ostrzeżenie Obowiązek przeprowadzenia oględzin technicznych pojazdu wskazanego przez DSAT w st. najbliższej/wyznaczonej w Regulaminie obsługi terminala

Zgodnie z zapisami § 8 Zasad stanowiących załącznik do Decyzji CE Nr 16 maszynista prowadzący pociąg, w składzie którego wykazane zostaną przez terminal DSAT: stany ostrzegawcze, graniczne, alarmowe lub przekroczenie wartości granicznej nacisku kół pojazdu, powodujące zatrzymanie, opóźnienie pociągu lub konieczność wyłączenia pojazdu kolejowego, zobowiązany jest: przekazać dyżurnemu ruchu dane obejmujące: imię i nazwisko, serię i numer pojazdu trakcyjnego, numer sprawdzonego pojazdu kolejowego, dokonać zgłoszenia o zdarzeniu dyspozytorowi ds. trakcyjnych w zakresie: numeru prowadzonego pociągu, czasu opóźnienia pociągu i miejsca postoju, przyczyn zdarzenia, numeru i miejsca wyłączenia pojazdu kolejowego, rodzaju zgłoszonego stanu awaryjnego,

Po dokonaniu stosownych zgłoszeń maszynista winien sporządzić szczegółowy wpis o niesprawności taboru kolejowego w: Karcie pracy Mt-514 – działka F uwagi maszynisty Książce pokładowej pojazdu z napędem Mt-507 Powyższe dane stanowią podstawę prowadzenia ewidencji zadziałania urządzeń DSAT oraz podjętych decyzji z tym związanych

Poświadczenie zdolności do jazdy pojazdu po wykazaniu stanu alarmowego lub ostrzegawczego zagrzania łożyska zestawu kołowego W przypadku wykazania przez terminal DSAT sygnału GM ostrzeżenie GM STOP lub jeżeli w wyniku przeprowadzonych oględzin technicznych, rewident taboru nie stwierdzi wystąpienia usterki stanowiącej zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu, podejmuje on decyzję o dopuszczeniu pojazdu kolejowego do dalszej jazdy, dokonując odpowiedniego zapisu w: Książce pokładowej pojazdu z napędem Mt-507 Wykazie wagonów w składzie pociągu R-7