Gry komputerowe-rozwijają czy uzależniają?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klasa V 1.Robert Dziewulski 2.Kamila Dziurdziak 3.Damian Łukasik 4.Mateusz Michalak 5.Bartosz Mróz 6.Karolina Pieniak 7. Ewa Pycka 8. Maciej Romanowski.
Advertisements

Wykonał : Jakub Świątkowski
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Co ma zrobić Misiek mały by go plecki nie bolały?
Procenty.
Przygotował: Mateusz Muszyński
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
1 Jak przekonać pracodawcę by zatrudnił kobietę? Jolanta Czarniecka imię i nazwisko wykonawcy prezentacji grupa Prezentacja.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Gry komputerowe Zabawa czy zagrożenie.
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
Gry strategiczne Plusy i minusy grania KAROLINA DUDA.
Gry komputerowe – rozwijają czy uzależniają?
UZALEŻNIENIE Internet.
Czy wierzysz w Boga? powiedziała: „Tak” …i zginęła
Przyczyny agresji i przemocy wśród dzieci i młodzieży
Przedszkole Sióstr Boromeuszek w Kępnie
Prezentacja wyników z Ankiety
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
W naszych czasach zawsze trzeba pamiętać o zdrowym odżywianiu gdyż, istnieje wiele produktów chorobotwórczych!
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
Prawdziwi przyjaciele są niezastąpieni !!!
Fenomen Internetu (nieprzebrane źródło informacji)
Duchy.
Międzynarodowy Dzień Wolontariusza
PLANOWANIE KARIERY ZAWODOWEJ
Wyczyn czy rekreacja? Oto jest pytanie.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
O korzeniach i skrzydłach…
Każdy z nas lubi w wolnym czasie pograć w gry lub oglądać telewizje. Zamykamy się w czterech ścianach zapominając o bożym świecie. Zapominamy jak bardzo.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Gry komputerowe. Rozwijają czy uzależniają?
Wpływ gier komputerowych na człowieka
ELEKTROWNIE WIATROWE.
Autorzy: Kinga Kolaszyńska Anna Jankowska weronika wlaszczyk
Zwierzęta i ich potrzeby. Co to jest potrzeba??? Potrzeba, tak odczuwany przez jednostkę stan braku czegoś, co w związku ze strukturą organizmu, indywidualnym.
„MAMA FIT!”. Wreszcie! Po 9 miesiącach szczęścia, nadziei, niepokoju i zniecierpliwienia, masz na rękach swoje cudowne dzieciątko! Możesz się nim cieszyć,
Gry komputerowe rozwijają czy uzależniają?.
Planowanie własnej przyszłości
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
 Jak wynika z przeprowadzonych przez naukowców badań, telewizja ma głównie pozytywny wpływ na rozwój dzieci i młodzieży, tylko w wypadku, gdy rodzice.
WOLONTARIAT.
Mgr. Magdalena Lacek. adres internetowy Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II Zakładka dla rodziców:
Rola komputera i telewizji w życiu naszych dzieci?
Jak dotrzeć do przyrody, która znajduje się
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
Rola komputera w życiu naszych dzieci?
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Gry i zabawy naszych dziadków Przygotował Przemek Wilk
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Szkolny Klub Wolontariusza Zespół Szkół nr 5 im. Jana Pawła II.
WIZYTA W AUSTRII UZALEŻNIENIA. „Na początku grudnia 2014 roku, braliśmy udział w wyjeździe do Austrii. Wizyta ta była w ramach programu Erasmus + „Safe.
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
Projekt finansowany z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych, będącego w dyspozycji Ministerstwa Zdrowia.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Fonoholizm- przyzwyczajenie, czy uzależnienie?
Lubię czytać!.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Dlaczego warto czytać dziecku ?
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
G Staś Toporkiewicz
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
Zapis prezentacji:

Gry komputerowe-rozwijają czy uzależniają?

Gry komputerowe Gry komputerowe bawią nas oraz równie często nas frustrują. Szczególnie  wtedy, kiedy mamy problem z przejściem danej gry, lub kiedy mamy gorszy  dzień w jakąś grę. Jednak mimo tej frustracji kochamy gry komputerowe,  mimo tego, że je kochamy rzadko obchodzi nas jak one powstają.

Jak powstają gry komputerowe? Gry komputerowe powstają przez duży okres czasu ok. 2-4 lata. Jest to czas wytężonej pracy dla studiów pracujących nad grą. Na świecie jest wiele grup które tworzą gry np.BioWare, Infinity Ward, CD projekt Red.

Gatunki gier

FPS-(First Person Shooter) Wiele osób twierdzi, że popularne strzelaniny są grami raczej mało ambitnymi. Jednak jak się okazuje wcale tak nie jest. Powstało bardzo wiele FPSów, które bardzo dobrze pokazują realizm gry dodatkowo wymagają od gracza myślenia i odpowiedniego podejścia do gry i pomimo, że to tylko gra to wiele osób traktuje je poważnie.

Gry dla dorosłych Skoro powstają gry dla małych dzieci, które powinny jednocześnie uczyć jak i bawić, to muszą również powstawać gry wyłącznie dla dorosłych, które dziecko nie tylko nie powinno otrzymać ale, które mogą być wręcz szkodliwe dla jego psychiki.

Gry klasyczne Warto zastanowić się nad jednym faktem na samym początku. Czym tak naprawdę są gry klasyczne, przecież każdego dnia wychodzi kilkaset tytułów nowych gier, które wypierają z każdą chwilą te starsze gry. Jednak jak na to spojrzeć z innej strony, przecież nie możemy nazwać klasyką czegoś co ma dopiero rok.

Gry wojenne/historyczne Wojna w świecie realnym budzi strach oraz zniszczenie. Wojna to nic dobrego, każdemu wojna kojarzy się ze zniszczeniem czy też śmiercią. Nawet wojna pomiędzy dwojgiem ludzi najczęściej kończy się zniszczeniem jednej osoby.

Survival-Horror Główną cechą survival-horrorów jest utrzymywanie gracza w ciągłym strachu lub poczuciu lekkiego przerażenia, dużo akcji zaskakujących i motywy rodem z horrorów.

Gry zręcznościowe Najwięcej hybryd powstało do gatunku gier zręcznościowych, czyli takich, które wymagają od gracza albo szybkiego klikania, albo też sto procent opanowania mechaniki gry.

Sandboxy Sandbox oznacza piaskownica, znaczy w takiej grze można wymyślać różne sposoby na zabawę poza rozwiązywaniem zadań, czy posuwaniem wątku fabularnego.

Gry Wyścigowe Większość mężczyzn bardzo lubi samochody. Również niektóre kobiety. Dlatego też powstało do dzisiaj bardzo wiele gier, które takie rajdy symulują. Powstały zarówno gry rajdowe jak i symulacje formuły 1 lub też gry, które pokazują wyścigi uliczne.

Gry sportowe Gry sportowe są wiernym odzwierciedleniem rzeczywistych sportów. Wiele tytułów jest produkowana z dużym zaangażowaniem przez wydawców. Na rynku prowadzi teraz Fifa 12 oraz Pro Evolution Soccer 2012.

Znaczenie gier komputerowych dla naszego życia Gry komputerowe są bardzo ważne wtedy kiedy chcemy się rozluźnić, lub pograć ze znajomymi. Dla mnie gry są też częścią sztuki w naszym świecie.

Pozytywne skutki gier Gry komputerowe bywają bardzo często krytykowane w mediach. Czy słusznie? Nie, ponieważ można z tej rozrywki wyciągnąć wiele pożytku. Gry bardzo dobrze rozwijają koordynację ruchową, refleks i umiejętność skupienia się na wielu rzeczach jednocześnie.

Negatywne skutki gier Problemem gier komputerowych jest to że często uzależniają. Takie uzależnienie jest bardzo groźne i wpływa na życie psychiczne. Możemy grać Z UMIAREM!

Szkolna ankieta

Szkolna ankieta Najczęściej udzielane odpowiedzi w szkolnej ankiecie. 2.W jakie typy gier najczęściej grają gimnazjaliści: -FPS-y -Akcja -Sandbox

Szkolna ankieta Najczęściej udzielane odpowiedzi w szkolnej ankiecie. 3.Czy twoim zdaniem gry uzależniają? Nie, ponieważ są częścią rozrywki, która sprawia nam przyjemność. 4.Co według ciebie jest najważniejsze w grach? Moim zdaniem najważniejsza rzecz w grach to kreatywność.

Szkolna ankieta Najczęściej udzielane odpowiedzi w szkolnej ankiecie. 5.Ile pieniędzy miesięcznie wydajesz na gry?

Wniosek wywodzący się z naszej prezentacji. Naszym zdaniem gry rozwijają wyobraźnię, lecz spędzając przy nich dużo czasu mogą być szkodliwe dla naszego zdrowia i psychiki. Można rzec że granie w gry jest przydatne, ale trzeba to robić z umiarem.

Prezentacje przygotowała klasa 2b: Mateusz Żywicki, Tomasz Rodak, Bartosz Wójcik, Przemysław Topyła, Krzysztof Kędzierski oraz Damian Romanek Dziękujemy za uwagę