UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Drogowa Trasa Średnicowa w Gliwicach
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
PLAN PREZENTACJI Sesja Rady Miasta MIELECKI PARK PRZEMYSŁOWY – stan realizacji PROJEKT: Budowa Inkubatora Nowych Technologii IN- Tech wraz z.
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM.
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Wieloletni Program Inwestycyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata realizowany przez Samorząd Województwa.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA – PODSTREFA OŚWIĘCIM
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
KONKURS GRUNT NA MEDAL 2012 Wybór najlepszego terenu inwestycyjnego w województwie kujawsko-pomorskim.
TERENY INWESTYCYJNE W GMINIE POŁANIEC
Powiat Chojnicki Fundusze Unijne
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego Przebudowa mostu nad rzeką Tywą w Pniewie,
Zamawiający / Inwestor:
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
ZDW Kraków Orawska droga Maj 2011 r.. ZDW Kraków Projekt Orawska droga jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Przygotowanie terenów inwestycyjnych pod budowę
INFORMACJA O PROJEKCIE I JEGO REALIZACJI Przebudowa i remont ciągów części dróg powiatowych Powiatu Chrzanowskiego przebiegających na obszarach gmin Alwernia,
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
PROJEKT REALIZOWANY PRZEZ POWIAT RZESZOWSKI W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ POLSKI WSCHODNIEJ NA LATA 2007 – 2013 DZIAŁANIE I.3 WSPIERANIE INNOWACJI.
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
INWESTYCJA pn. Modernizacja Szpitala – budynek F Warszawa 8 lutego 2011 r.
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Wykorzystanie funduszy unijnych przez Miasto Leszno Tomasz Malepszy Prezydent Miasta Leszna.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
„Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez modernizację dróg powiatowych w Łochowie – ul. 1.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych ” Edyta Sznajder, Jagoda Miszewska Warszawa, 27 kwietnia 2010r.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 4223 W ul. Szamoty.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania Gminy Miasta Koszalin zrealizowane w ramach projektu:
W GOL ENIOWSKIM PARKU PRZEMYSŁOWYM innowacyjne inwestycje
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Inwestor: Gmina Karlino Plac Jana Pawła II 6, Karlino
Zadanie dofinansowane w ramach
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Krosno Odrzańskie – miejsce na Twoje inwestycje
Tereny inwestycyjne w Gminie Myślibórz
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur
Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Zakręt – Lubelska (bez węzła)
Zapis prezentacji:

UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH listopad 2005

Zainwestuj w powiecie rawskim Powiat Rawski jest właścicielem ponad 60-ciu hektarów gruntów po gospodarstwie rolnym Zespołu Szkół Rolniczych w Rawie Mazowieckiej, zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 8. W ramach zachęt do inwestowania w powiecie rawskim na prawie 15 ha stworzona została Rawska Podstrefa Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, zaś na pozostałych gruntach ustanowiono Rawską Strefę Przedsiębiorczości. listopad 2005

Rawska Strefa Przedsiębiorczości Targowisko miejskie Rawska Strefa Przedsiębiorczości Łódzka Specjalna Strefa Przemysłowa Rawska Strefa Przedsiębiorczości Inne tereny powiatowe listopad 2005

Zalety i wady terenów inwestycyjnych Oferowane przez Powiat tereny, mimo wielu atutów, do których można zaliczyć dobrą lokalizację czy dostęp do infrastruktury technicznej, posiadają zasadniczą wadę – brak dostępności komunikacyjnej. Brak dojazdów wynika z przyjętej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad koncepcji dostosowania drogi krajowej nr 8 do parametrów drogi ekspresowej, co w konsekwencji narzuca konieczność obsługi komunikacyjnej tych terenów przez dwa węzły bezkolizyjne i system dróg dojazdowych (na terenie miasta system ulic miejskich). listopad 2005

Rawska Strefa Przedsiębiorczości Targowisko miejskie Rawska Strefa Przedsiębiorczości Łódzka Specjalna Strefa Przemysłowa Rawska Strefa Przedsiębiorczości listopad 2005

W poszukiwaniu finansów Powiat Rawski złożył do Urzędu Marszałkowskiego dwa wnioski o dofinansowanie z Unii Europejskiej budowy dróg do terenów inwestycyjnych, tj.: „Budowa drogi do powiatowych terenów inwestycyjnych Rawskiej Strefy Przedsiębiorczości” obejmujący swym zakresem przedłużenie ul. Konstytucji 3-go Maja od ul. Reymonta do ul. Zamkowa Wola; „Budowa drogi dojazdowej do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej”, realizowana poprzez budowę drogi równoległej do trasy nr 8, po jej wschodniej stronie, przebiegającej od ul. Krakowskiej przez skrzyżowanie z ul. Reymonta do rzeki Rylki (w koncepcji GDDKiA do ul. Zamkowa Wola i ul. Aleksandrówka. listopad 2005

Droga do Rawskiej Strefy Przedsiębiorczości listopad 2005

Cel projektu Udostępnienie komunikacyjne terenów inwestycyjnych i przyszłego targowiska Stworzenie alternatywnego przejazdu przez Rawę Mazowiecką Stworzenie alternatywnego dojazdu do szpitala powiatowego Poprawa bezpieczeństwa w pobliżu szkoły podstawowej Poprawa warunków sprzedaży i zakupu na targowisku miejskim listopad 2005

Planowane produkty Droga o przekroju ulicznym (716m) Przepust na rzece Rylce Obustronny ciąg pieszo-jezdny Miejsca parkingowe (24 szt.) listopad 2005

Parametry budowanej drogi klasa techniczna - Z prędkość projektowa - 60 km/h szerokość jezdni - 2x3,5 m szerokość zieleńców - 2,0 m szerokość ciągu pieszo-jezdnego - 2,5 m szerokość pasów zieleni - 0,75 m listopad 2005

Montaż finansowy Projekt budowy drogi do RSP, o całkowitej wartości prawie 5 mln PLN, został zaakceptowany z następującym montażem finansowym: Budżet Powiatu 0,8 mln PLN (w tym 0,46 mln wartość gruntu). Budżet Państwa 0,7 mln PLN, Unia Europejska 3,5 mln PLN, listopad 2005

Montaż finansowy Koszt realizacji inwestycji wynosi prawie 5 mln PLN Budżet powiatu Budżet Państwa Dofinansowanie z Unii Europejskiej 0,5 1,0 1,5 2,0 2,5 3,0 3,5 4,5 5,0 mln PLN 4,0 listopad 2005

Roboty przygotowawcze Harmonogram Realizacja inwestycji rozłożona została na lata 2005 - 2007 2005 Roboty przygotowawcze 2006 Roboty ziemne, kanalizacja deszczowa, podbudowa, nawierzchnia, chodniki 2007 Roboty wykończeniowe Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Wrz Paź Lis Gru Sie listopad 2005

Fotogaleria listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005

Droga dojazdowa do ŁSSE Powiat Rawski w swej ofercie inwestycyjnej posiada ok. 15 ha gruntu przeznaczonego pod przemysł i usługi, za liczonego do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Komunikacja z tym terenem możliwa jest wyłącznie w oparciu o trzymetrową, bitumiczną, drogę rokadową od drogi woj. nr 726 do ul. Reymonta oraz gruntowy dojazd od strony ul. Reymonta. W lipcu bieżącego roku złożony został wniosek o dofinansowanie z funduszy unijnych w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju regionalnego budowy drogi do Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. listopad 2005

Rawska Strefa Przedsiębiorczości Targowisko miejskie Rawska Strefa Przedsiębiorczości Łódzka Specjalna Strefa Przemysłowa Rawska Strefa Przedsiębiorczości listopad 2005

Stan zaawansowania robót W lipcu przystąpiono do procesu wyłonienia wykonawcy W październiku rozpoczęto prace przy budowie drogi Aktualnie stan zaawansowania robót ocenia się na ok. 70% listopad 2005

Cel projektu Celem projektu jest udostępnienie komunikacyjne terenów inwestycyjnych ŁSSE (12,0885 ha) oraz RSP (36,1904 ha), co pozwoli na: stworzenie podstawowej infrastruktury dla terenów przemysłowych, stref handlu i usług; powstawanie i rozwój firm tworzących alternatywne możliwości zatrudnienia; poprawę bezpieczeństwa na skrzyżowaniu drogi dojazdowej z ul. Reymonta (projektowane złagodzenie łuków pionowych oraz sygnalizacja świetlna); uzupełnienie brakujących odcinków sieci drogowej w Rawie Mazowieckiej poprawę dostępności do peryferyjnych rejonów miasta Rawa Mazowiecka; w kolejnym etapie, stworzenie alternatywnego połączenia dróg wojewódzkich nr: 726, 707, 725 bez konieczności wjazdu do centrum miasta. listopad 2005

Planowane produkty Droga o nawierzchni bitumicznej 1042m Chodnik dla pieszych 542m Kanalizacja deszczowa 297m Sygnalizacja świetlna listopad 2005

Parametry budowanej drogi klasa techniczna - L prędkość projektowa - 40 km/h szerokość jezdni - 5,5 – 6,0 m szerokość chodnika - 1,5 m szerokość pasów zieleni - 0,75 m listopad 2005

Planowany montaż finansowy Do Urzędu Marszałkowskiego został złożony projekt zakładający wartość inwestycji na poziomie 1,9 mln PLN, z następującym montażem finansowym: Budżet Powiatu 478. tys. PLN (w tym 190. tys. wartość gruntu). Unia Europejska 1.400. tys. PLN, listopad 2005

Fotogaleria listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005

listopad 2005