© Copyright Outbox Sp. z o.o. 2007 Outbox – briefing prasowy 7 Luty 2008.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
RAPORT.
Świadczenie usługi dystrybucyjnej - biznes OSD
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Wykonali: Damian Korczowski Jakub Patykowski
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 8.2 Priorytetu VIII PO KL w 2009 r. w województwie warmińsko-mazurskim.
VI Posiedzenie Podkomitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Województwa Warmińsko-Mazurskiego 8 października 2009 r. Olsztyn Organizacja.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej Wiceprezes inż. Kamil Kurek
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
IT EXCELLENCE Prospekt o firmie
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
Nokia Siemens Networks Win a pass to your career !
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Wszystkie warstwy dachu. MELLE to… …wiodący dystrybutor pokryć dachowych, materiałów elewacyjnych i izolacyjnych z 15 letnim doświadczeniem …kompleksowa.
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Szkolenia, Coaching, PR.
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
POLSKA PLATFORMA TECHNOLOGICZNA PMU – PODUKCJA MASZYN I URZADZEŃ
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
1.
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
Kanlux S.A. to jedna z największych i najstarszych polskich firm z sektora oświetleniowego. Jej wyroby sprzedawane są od 1989 roku, a zatem już niemal.
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Projekt systemowy – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu M INISTERSTWO I NFRASTRUKTURY.
Wsparcie techniczne i projektowe i z zakresu instalacji telekomunikacyjnych. Kompendium wiedzy dla projektanta, dewelopera, administratora i instalatora.
upraszczamy rozwiązania IT
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
iq System Operatorska platforma komunikacyjna VoIP Sławomir Jasnoch
Raport PIIT Warunki rozwoju rynku teleinformatycznego w Polsce w latach Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Warszawa, 28 lipca 2005 roku.
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
O nas Jesteśmy jednym z nielicznych specjalistów w Polsce z wieloletnim doświadczeniem i obszernym know-how w dziedzinie optymalizacji energetycznej przedsiębiorstw.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ.
Technologie w zasięgu ręki. Cele regionalne Umożliwienie transferu technologii pomiędzy przedsiębiorstwami oraz ośrodkami badawczymi i przedsiębiorstwami.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Zapis prezentacji:

© Copyright Outbox Sp. z o.o Outbox – briefing prasowy 7 Luty 2008

© Copyright Outbox 2005 Plan prezentacji Outbox firma konsultingowa, która specjalizuje się w rozwiązaniach CRM ma przyjemność zaprezentować: -Profil firmy oraz biznesowe obszary działania -Referencje klientów, w tym: - współpraca Outbox z Grupą TP - współpraca Outbox z Red Hat, - aktywnych klientów Outbox - zakończone sukcesem projekty Outbox -Trendy na rynku CRM 2008 – 2010

© Copyright Outbox Feb-14 | © Copyright 2006 | confidential material3 Profil firmy Outbox to wiodący integrator w rozwiązaniach CRM dla biznesu i IT specjalizujący się we wspieraniu procesów związanych z obsługą klienta. Misja Outbox: Pozycja lidera na rynku rozwiązań CRM Spółka Outbox: Dynamicznie się rozwija, zatrudnia ponad 100 specjalistów przy projektach w Polsce, USA, UK i Niemczech Finanse Outbox: Roczne obroty firmy w 2006r. – ~3,0mln EUR w 2007r. – ~5,0 mln EUR w 2008 r. – ~6,0 mln EUR Strona internetowa –

© Copyright Outbox Feb-14 | © Copyright 2006 | confidential material4 Profil firmy - Tło Polska firma założona przez konsultantów z bogatym doświadczeniem w zakresie rozwiązań CRM Zatrudnia ponad 100 osób w pełnym wymiarze doświadczonych w wielu technologiach. Większość zespołu posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie na projektach wdrożenia CRM Nasz zespół ma doświadczenie w pełnym zakresie procesów biznesowych obejmujących zarządzanie klientem, zarządzanie potencjalnymi inicjatywami sprzedażowymi, zarządzanie kontaktami, rejestracją zamówień, walidacją zamówień, zarządzanie błędami, zarządzanie skargami, procesy posprzedażowe. Partnership with:

© Copyright Outbox Feb-14 | © Copyright 2006 | confidential material5 Obszary działania biznesowego Doradztwo biznesowe - Strategia biznesowa CRM - Przygotowanie studium przypadków (case study) - RUP modelowanie przypadków biznesowych -Tworzenie planów wdrożenia projektów IT - Strategia szkoleń dla obsługi klienta Wdrażanie systemów - Zarządzanie projektem IT - Zarządzanie ryzykiem - Analizy systemowe i biznesowe - Projektowanie rozwiązań w systemach IT - Zarządzanie jakością przy wdrożeniach projektów IT - Wsparcie techniczne CRM - PeopleSoft - Siebel - Clarify Rozwój - Rozwój oprogramowania w modelu off-shore w Polsce dla firm zagranicznych - Rozwój dodatkowych funkcjonalności w istniejącym już oprogramowaniu Billing - Portal - Kenan - Geneva Webmethods J2EE Jboss – J2EE solutions C/ C++.Net BI & Data Warehouse

© Copyright Outbox 2005 Telekomunikacja Polska SA Outbox sfinalizował umowę ramową z TP SA, największym operatorem sieci telekomunikacyjnej w środkowej i wschodniej Europie. Umowa ramowa ograniczona do 20 mln PLN do końca czerwca 2008 określa główne warunki zapewnienia profesjonalnych usług IT przez konsultantów Outbox. Np. rozbudowywanie systemu CRM o nowe komercyjne oferty TPSA, tematy regulacyjne UKE. Nasza współpraca z TP stale zwiększa swój zakres od 2005 roku odkąd Outbox wraz z partnerami biznesowymi dostarczył ponad 30 projektów dla TP w obszarach CRM, EAI i migracji danych.

© Copyright Outbox 2005 Red Hat Wdrożyliśmy rozwiązanie do walidacji zleceń dla PTK Centertel, operatora sieci Orange w Polsce. System oparty został o nowatorską technologię silnika regułowego JBoss Drools oraz serwer aplikacyjny JBoss Application Server. Rozwiązanie zostało dostrzeżone przez Red Hat; obecnie na podstawie tego wdrożenia opracowywane jest case study, które będzie upublicznione jako przykład dobrego wdrożenia Red Hat jest najbardziej rozpoznawalnym dostawcą rozwiązań typu open-source dla przedsiębiorstw. Red Hat utrzymuje najwyższą pozycję w rankingach wartości i renomy wśród swoich klientów oraz jest najlepiej rozpoznawaną marką Linux na świecie.

© Copyright Outbox 2005 Aktualni klienci Outbox Zlecenia: Dostarczenie wysokiej jakości prac na licznych projektach w następujących obszarach: Analiza, projektowanie i konstrukcja systemu CRM. Klient: Operator sieci komórkowej, lider polskiego rynku posiadający 33,6 % udziału w rynku telekomunikacyjnym. Klient: Największy dostawca cyfrowej telewizji w Wielkiej Brytanii oraz wiodący transmiter programów sportowych, rozrywkowych, informacyjnych i filmów. Klient: Wiodący operator sieci telekomunikacyjnej w Niemczech oraz dostawca usług telefonii komórkowej i szerokopasmowego internetu.

© Copyright Outbox Feb-14 | © Copyright Zakończone sukcesem projekty Outbox Outbox ukończył z sukcesem zlecenia dla wielu firm na świecie. Klient: Nowy, innowacyjny operator sieci komórkowej w Polsce oferujący usługi w technologii UMTS. Klient: Firma telekomunikacyjna zlokalizowana w Honolulu na Hawajach, zapewniająca usługi głosowe w telefonii stacjonarnej bezprzewodowej oraz daleko dystansowe. Klient: Liderzy rynku bezprzewodowej sieci telekomunikacyjnej na Słowacji. Klient: Jeden z największych producentów materiałów budowlanych.

© Copyright Outbox 2005 Trendy na rynku CRM 2008 – lat temu ponad 75% projektów CRM zakończyło się niepowodzeniem. W 2007 oszacowano, że ponad 70% projektów CRM miało dodatnią stopę zwrotu z inwestycji. Rozwiązania typu CRM to: Więcej niż tylko magazynowanie danych lub system do pozyskiwania danych, Tworzenie wartości dodanej na podstawie informacji o kliencie np.: bardziej kompleksowa obsługa Klienta, Lepsze zrozumienia cyklu życia Klienta przy użyciu technik w czasie rzeczywistym i dynamiczna reakcja na zmianę potrzeb, Customer Experience jako jedna z technik realizacji strategii obsługi klienta, Różne metody obsługi klienta pod kontem nowych produktów.

© Copyright Outbox 2005 Profile ekspertów Outbox Nicholas Mobbs – kontakt: Subject Matter Expert specjalizujący się w rozwiązaniach CRM, w Outbox odpowiedzialny za międzynarodową bazę klientów i sektor mediowy. Marcin Ciesielski – kontakt: Subject Matter Expert specjalizujący się w rozwiązaniach CRM oraz realizacji procesów WLR, Bitstream, LLU. W Outbox odpowiedzialny za operatorów sieci stacjonarnych oraz sektor finansowy. Jakub Wasielewski – kontakt: Subject Matter Expert specjalizujący się w rozwiązaniach CRM i EAI, w Outbox odpowiedzialny za operatorów sieci bezprzewodowych i MVNO. Marcin Antonowicz – kontakt: Subject Matter Expert specjalizujący się w biznesowych rozwiązaniach CRM, w Outbox odpowiedzialny za doradztwo biznesowe dla bezprzewodowych i przewodowych operatorów.