„Zainteresowania naszych rówieśników”.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Advertisements

BADANIE ANKIETOWE Wyniki ankiety dotyczącej mediów,
ZAWODY W PIŁKĘ NOŻNĄ W WIŚNIEWIE Opracowały: Ula Stupałkowska
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Oto my !  Uczniowie spędzający czas w świetlicy
NASZA SZKOŁA W LICZBACH
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
Wyk: Ania Jużak Karolina Taber Olga Piaskowska
„Powieść o honorze, silnej woli i patriotyzmie.”
Cel: zwrócenie uwagi na fakt iż Internet powinien być elementem łączącym pokolenia.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Szkoła w Przybówce liczy 138 uczniów
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
E-Akademia Przyszłości LOKALNE ZESPOŁY PROJEKTOWE Projekt Edukacyjny rok szkolny 2011/2012.
Multimedialny test znajomości lektury
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
NA TROPIE ELEKTROŚMIECI PODSUMOWANIE KAMPANII
Zdolności i zainteresowania klasy IIIa
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Konkurs dla klas 1-3 SP Organizatorzy: U. Boguszewska A. Bayer Rok szkolny 2013/2014 Moje ulubione miejsce w szkole.
Projekt „STATYSTYKA W SZKOLE”
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Zachęcamy do przeczytania książki „Mikołajek”
MOŻLIWOŚCI SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU W INTERNECIE PRZEZ OSOBY DOROSŁE.
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
W szkole brakuje miejsca, gdzie uczniowie mogą spotykać się po lekcjach lub w czasie wolnym. W rozmowach z kolegami często padały propozycje stworzenia.
ANKIETA.
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
- potrzeba czy balast w naszej szkole?
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Nasza szkoła w liczbach i procentach
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Połczynie Zdroju.
MARTA KOŚCIELNIAK #I LIKE IT. O mnie Cześć! Nazywam się Marta Kościelniak i chodzę do klasy 3f. Interesuję się naukami ścisłymi, piłką nożną oraz grafiką.
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
Między nami czytelnikami
Badania statystyczne.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
Czytelnictwo klas IV – VI Szkoły Podstawowej Zespołu szkół im. St
NASZA KLASA IIIB.
Ankieta została przeprowadzona w klasach licealnych. Klasom 1 i 2 zostało zadane 5 pytań, natomiast klasie 3 9 pytań. Łącznie było 182 ankiet. Oto wyniki.
Staraliśmy się, aby nasz temat przedstawić w ciekawy sposób. Na początku podzieliliśmy się zadaniami oraz tematami plakatów. Jednak musieliśmy najpierw.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
Promocja zdrowia w 2014 roku w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Golinie.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
MOJE HOBBY.
Koło Informatyczne Uczniowie :. Jest to uczeń klasy 6B. Ma na imię Aleksander. Lubi grać w piłkę nożną i koszykówkę. Posiada starszego brata. Ulubiona.
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Czas wolny dawniej a dziś.
Moja pierwsza strona internetowa O Mnie Moje Hobby Moje Marzenia Moja Ulubiona Książka Moja Ulubiona Gra Polecane Strony Internetowe Galeria Zdjęć.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Jean-Jacques Sempé René Goscinny
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
KSIĄŻKI NASZYCH MARZEŃ. Oglądamy propozycje z projektu Oglądamy propozycje z projektu KSIĄŻKI NASZYCH MARZEŃ.
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Międzynarodowy Miesiąc BIBLIOTEK SZKOLNYCH
PRASA.
HANIA SKORUPKA.
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
KLUCZEM DO WIEDZY WCIĄŻ JEST CZYTANIE !.
Zapis prezentacji:

„Zainteresowania naszych rówieśników”. Projekt zrealizowany przez grupę uczniów klasy V

Oto nasza grupa

Ankietę dotyczącą zainteresowań przeprowadziliśmy wśród 70 uczniów klas IV –VI (33 dziewczyny i 37 chłopców)

Chłopcy w ciągu tygodnia na gry komputerowe poświęcają łącznie Dziewczyny w ciągu tygodnia na gry komputerowe poświęcają łącznie 159 godzin (średnio 4,8h każda) Chłopcy w ciągu tygodnia na gry komputerowe poświęcają łącznie 188 godzin (średnio 5,1h każdy)

Natalia Z., Julia K., Małgosia S., Weronika P. Z przygotowaniem ankiety i jej opracowaniem zmagały się: Natalia Z., Julia K., Małgosia S., Weronika P.

Zajęcia prowadzili uczniowie klasy 5: W naszej szkole powstało koło Yoyo Masters. Zajęcia prowadzili uczniowie klasy 5: Kamil B. i Kacper N. z pomocą Damiana M. Chłopcy uczyli machania yoyo m.in. różnych tricków, poprawnego wyrzucania yoyo, czyszczenia łożyska i zakładania sznurka.

Pod kątem zainteresowań młodzieży przeanalizowaliśmy nasze szkolne lektury. Zdjęcia dotyczące lektur szkolnych pochodzą z Internetu.

Lucy Maud Montgomery „Ania z zielonego wzgórza” „Ania bardzo lubiła się uczyć, czytać książki, pisać opowiadania, przebywać na łonie natury i wymyślać nazwy różnych miejsc” Napisał Kacper N.

Kornel Makuszyński „Szatan z siódmej klasy” „Adam Cisowski (tytułowy szatan) miał zdolności detektywistyczne. Bardzo lubił rozwiązywać zagadki”. Napisała Julia K. „Główni bohaterowie spędzali czas grając w piłkę nożną, kapsle oraz inne gry towarzyskie”. Napisała Asia B.

Ferenc Molnr „Chłopcy z Placu Broni” „Chłopcy chcieli zdobyć Plac Broni, by mieć miejsce do swojej ulubionej gry w palanta. Nie mogli zrobić tego dobrowolnie, więc postanowili użyć siły” Napisała Wiktoria M.

„Mikołajek lubi bawić się z kolegami, oglądać telewizję René Goscinny „Mikołajek” „Mikołajek lubi bawić się z kolegami, oglądać telewizję i grać w piłkę nożną. Podobnie jak my nie lubił się uczyć.” Napisała Justyna D.

Dziękujemy za uwagę. Uczniowie kl.5 Prezentację wykonała Natalia Zalewska z pomocą p. Elżbiety Sobczak-Poszepczyńskiej. Dziękujemy za uwagę. Uczniowie kl.5