Portale edukacyjne i strony internetowe wspierające nauczanie chemii

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
Multimedialne programy edukacyjne
Scenariusz lekcji dla klasy II liceum ogólnokształcącego
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
Sposoby wykorzystania sieci
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Multimedialne środowisko nauczania fizyki dla szkół ponadgimnazjalnych
Interaktywne oprogramowanie dla szkół
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w.
Wykaz konkursów, jakie organizowała szkoła w ubiegłych latach
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
TIK w szkole podstawowej
Matematyka w centrum uwagi. Jak możemy pomóc dziecku w uczeniu się?
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Obiektywny wskaźnik wyników egzaminów gimnazjalnych WSKAŹNIK EDUKACYJNA WARTOŚĆ DODANA DLA GIMNAZJUM NR 3 Źródło danych Instytut Badań Edukacyjnych
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Informacje na temat lekcji
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
Centrum multimedialno - ekologiczne iEKO To innowacyjny pomysł aby przenieść edukację ekologiczną w strefę on-line. Nowe ławki, wygodne krzesła to dopiero.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Prezentacja z Informatyki
Ewa Bolek KRDZTO 1015A NR. ALBUMU Strona główna.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Edukacja audiowizualna w bibliotece szkolnej Opracowała: Krystyna Dzikowska.
Piotrkowska platforma e-learningowa Miasto Piotrków Trybunalski Powiat Piotrkowski Piotrków Trybunalski, , opracował: Marcin Góra.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Konferencja 10 września 2014 Informatyka dla wszystkich.
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Propozycje dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych
LearningApps.org Służy do tworzenia rozmaitych aplikacji: quizów, testów, krzyżówek i in. Do wykorzystania niemal w każdym przedmiocie nauczania „Gotowce”
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
R.I ZBIORY I FUNKCJE CWICZENIA 1.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Portale edukacyjne i strony internetowe wspierające nauczanie chemii Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Portale edukacyjne i strony internetowe wspierające nauczanie chemii Projekt „ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach”

www.scholaris.pl ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

scenariusze lekcji do pobrania w formacie .pdf, .doc, .swx; e-lekcje; www.scholaris.pl scenariusze lekcji do pobrania w formacie .pdf, .doc, .swx; e-lekcje; ćwiczenia interaktywne; prezentacje multimedialne; symulacje zjawisk i procesów; filmy wideo i animacje; testy i sprawdziany; karty pracy dla ucznia; ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

www.szkolnictwo.pl ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

pobieranie i zapisywanie lekcji w formie prezentacji multimedialnej; www.szkolnictwo.pl pobieranie i zapisywanie lekcji w formie prezentacji multimedialnej; dostępne testy na poziomie gimnazjalnym i szkoły średniej, do rozwiązania on-line lub do pobrania w formacie .pdf; ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

eduseek.interklasa.pl ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

eduseek.interklasa.pl w zakładce CHEMIA dostępne lekcje on-line, zawierające animacje doświadczeń i wyjaśniające przebieg procesów chemicznych, tworzenie się wiązań chemicznych, budowę i działanie mydła itp. ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

www.chemia.dami.pl/cwiczenia/cwiczenia.htm ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

www.chemia.dami.pl/cwiczenia/cwiczenia.htm wybrane przykłady doświadczeń z opisem, schematem i równaniami zachodzących reakcji; ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

www.chemia.dami.pl/obliczenia.htm ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

www.chemia.dami.pl/obliczenia.htm przykłady zadań z rozwiązaniami (stężenia, stechiometria, termochemia, elektrolity itd.); ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

www.chemia.dami.pl/gimnazjum/startowa4.htm ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

omówienie podstawowych zagadnień chemicznych, www.chemia.dami.pl/gimnazjum/startowa4.htm omówienie podstawowych zagadnień chemicznych, przykłady zadań z rozwiązaniami, zestaw testów i ciekawe grafiki – wszystko dla gimnazjum, bogaty zbiór linków do stron o tematyce chemicznej; ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

e-chemia.nazwa.pl/ssc/ ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

e-chemia.nazwa.pl/ssc/ innowacyjna metoda prowadzenia doświadczeń chemicznych Small-Scale Chemistry – dla nauczycieli bez pracowni; ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt „ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach”