5 nowych autobusów zasilanych paliwem ekologicznym – bioestrem

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Advertisements

Bezpieczni na drodze.
Znaki informacyjne.
Budowa centralnego odcinka II linii metra
„Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.”
wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa
w imieniu którego występuje: współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
BEZPIECZEŃSTWO RUCHU DROGOWEGO
Prezentacja – Daria Staś
Komunikacja bez barier
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
Środowiskowe aspekty wykorzystania paliw metanowych w transporcie
Gmina Gorzkowice Gorzkowice ul. Szkolna 3
POWIAT GARWOLIŃSKI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów.
Współczesny tabor autobusowy
TERENY INWESTYCYJNE W GMINIE POŁANIEC
ZNAKI INFORMACYJNE TEST.
Poprawa jakości powietrza jednym z kluczowych ekologicznych wyzwań w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata Katowice,
Strategia Województwa a Powiat Świecki – kontekst infrastrukturalny i bezpieczeństwa Dariusz Woźniak Skarbnik Powiatu Świeckiego.
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
Zespół Szkół Szpitalnych
KRĘTE DROGI DO EKOLOGII
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata
Program „O” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Dbajmy o nasze bezpieczeństwo
PLANY PROMOCYJNE GMINY MORZESZCZYN
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
Projekt pn. „e-Cegłów – kompleksowa informatyzacja instytucji publicznych oraz tworzenie społeczeństwa informacyjnego w gminie Cegłów” Projekt realizowany.
Introduction: The Company
Chełmno, 2 grudnia 2014 r. ORGANIZATORZY Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko- Pomorskiego.
„Bądź bezpieczny na drodze”
Szymanik Elżbieta Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat gostyniński.
PRZYSTANEK OSTRÓDA 2015 PRZYSTANEK OSTRÓDA XXI SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. TEMAT: MIEJSCA MŁODYCH- JAKIEJ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POTRZEBUJE.
Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miedzna
Lekcja r. Temat: Zasady bezpiecznego korzystania z publicznych środków lokomocji.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Lubsza Krzysztof Pietrzak Meritum Competence.
Środki transportu wodnego
Specyfika preferencji i zachowań komunikacyjnych uczniów szkół licealnych na przykładzie Gdyni i Sopotu Prof. dr hab. Olgierd Wyszomirski mgr Michał Konarski.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A.. Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta: SPOTKANIE Z MIESZKAŃCAMI Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie ul.
Zasady naboru wniosków dla Działania 9.1. Transport miejski w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Nazwa projektodawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. „Wzmocnienie potencjału transportowego Przedsiębiorstwa Komunikacji.
Wartość inwestycji: 50 mln. zł Data zakończenia inwestycji: listopad 2015 r. Inwestor: Gmina Miasta Toruń ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, Toruń, tel.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
Środki transportu kolejowego i drogowego
Szczecińska Kolej Metropolitalna
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
WRPO na lata , 3 Oś priorytetowa: Energia,
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
Zadanie dofinansowane w ramach
Zadanie dofinansowane w ramach
Kwota dofinansowania: ,54 PLN
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Wniosek o poprawę bezpieczeństwa i komfortu pieszych i pasażerów komunikacji publicznej w Kamionkach Kamionki
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu

Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Szybciej, taniej i zdrowiej
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zawarcie umowy pomiędzy: Województwem Świętokrzyskim i NEWAG S.A.
Projekty Kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Na Lata Białystok, 14 czerwca 2018 r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zapis prezentacji:

„Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice”

5 nowych autobusów zasilanych paliwem ekologicznym – bioestrem Gmina Miejska Pabianice dzięki uzyskaniu dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego zakupi: 5 nowych autobusów zasilanych paliwem ekologicznym – bioestrem 57 nowoczesnych wiat przystankowych 27 bezpiecznych zatok przystankowych dla autobusów 5 wiat dla rowerów w systemie „bike&park”

Będziemy podróżować wygodniej i bardziej ekologicznie W ramach realizacji projektu zostanie zakupionych 5 nowych autobusów niskopodłogowych Będziemy podróżować wygodniej i bardziej ekologicznie

Nowoczesny autobusu miejskiego zapewnia: przestronność przestrzeni pasażerskiej jasność i cichość wnętrza pojazdu całkowicie pozbawione stopni przejścia i niskie zawieszenie system wentylacji dający optymalną cyrkulację powietrza miejsce na wózek inwalidzki Atuty: autobus miejski zapewni maksymalną łatwość obsługi pojazdu zarówno kierowcy jak i personelowi technicznemu dokonującemu przeglądów i serwisu, autobusy przystosowane będą do stosowania ekologicznego, odnawialnego paliwa – bioestru, produkowanego z olejów roślinnych (głównie z oleju rzepakowego), przeznaczonego dla pojazdów z silnikiem diesla, monitoring gwarantujący bezpieczeństwo.

Wybudowane zostaną 3 rodzaje wiat: 28 sztuk trzymodułowych wąskich wiat 20 sztuk trzymodułowych szerokich wiat 9 sztuk czteromodułowych wąskich wiat Dodatkowe atuty: wiaty będą miały przeźroczyste ścianki ze „szkła bezpiecznego”, posiadać będą ławkę, tabliczkę boczną z nazwą przystanku i dobrze widoczny znak przystanku na wysięgniku, ustawiony będzie ułatwiający utrzymanie czystości kosz na śmieci.

Chodniki przy zatokach autobusowych zostaną w specjalny sposób przystosowane do obsługi osób niewidomych i niedowidzących. Wzdłuż zatoki przystankowej w chodnik zostanie wbudowany jeden rząd płyt chodnikowych, które na górnej powierzchni posiadają wypustki wyczuwalne pod butami.

System „bike&park” to sieć parkingów dla rowerów, zlokalizowanych przy końcowych stacjach (przystankach) oraz ważnych punktach przesiadkowych. Będzie on umożliwiał bezpieczne pozostawienie roweru na dłuższy okres czasu, na przykład cały dzień i przesiadkę do innego środka transportu (autobusu, tramwaju czy pociągu).

Strona internetowa projektu – źródło pewnych i aktualnych informacji www.komunikacja.pabianice.pl