Warszawa 2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Advertisements

Obchody Roku Chopinowskiego w PSP Nr 15 w RADOMIU
Tak było kiedyś.... ŚLĄSKA PODRÓŻ W CZASIE Szlakiem Zabytków Techniki spod Silesia City Center.
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
WARSZAWA DLA TURYSTÓW I KIBICÓW
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA.
Śląski System Informacji Turystycznej
Warszawa 2010.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Kampania promocyjna rolnictwa ekologicznego
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
AD 2010Chopin żyje w Daleszycach Szkolny program obchodów Roku Chopinowskiego.
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
Chopin 2010 w województwie łódzkim rola Urzędu Marszałkowskiego Dorota Wodnicka.
Fryderyk Chopin.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Polski pianista i kompozytor
Fryderyk Chopin.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Województwo pomorskie –
A B C POLSKIEJ PREZYDENCJI 2011.
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
„Rodem Warszawianin, sercem Polak, a talentem świata obywatel.”
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Konkurs wiedzy o Fryderyku Chopinie
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Kampania wizerunkowa Polski przed
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
Fryderyk Chopin Opracowanie: Łucja Krupa Klasa VI a.
Życiorys Fryderyka Chopina
Przyszedł na świat w rodzinie, która z muzyką obcowała na co dzień
ROKIEM FRYDERYKA CHOPINA. 30 maja 2010 Ogród Saski i Pałac Prezydencki Chopinowski Dzień Dziecka. Rodzinny piknik muzyczny: koncerty, lekcje polskich.
Fryderyk Chopin ( ).
Strategia Promocji.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Technik Organizacji Reklamy
Aplikacja mobilna Uniwersytetu Andrzej Zadrożny / / Konferencja Promująca Projekt „Platforma usług elektronicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
Plan prezentacji: 1.Temat zajęćTemat zajęć 2.Ważne wydarzenia z życia Fryderyka ChopinaWażne wydarzenia z życia Fryderyka Chopina 3.Żelazowa WolaŻelazowa.
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Projekt skierowany do młodych turystów umożliwia zwiedzanie Warszawy w ciekawy sposób pokazuje związki kompozytora z miastem z wykorzystaniem nowoczesnych.
POWIATOWY URZĄD PRACY W GDAŃSKU Metropolitalny Rynek Pracy Roland Budnik.
Każdego roku uczniowie naszej szkoły biorą udział w Międzynarodowym QUIZIE z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu.
Legalne Źródła Muzyki i Filmów Czy pobierasz, słuchasz i oglądasz je legalnie? Opracowała: Katarzyna Steliga.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
PARTNERSHIP FOR GOOD PARTNERSTWO NA DOBRE Konferencja końcowa projektu Wrocław, 20 kwietnia 2011 roku Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Zmienia życie, otwiera umysły. eTwinning jest platformą współpracy dla pracowników szkół z krajów europejskich, które komunikują się, współpracują.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Okno na Hooptymistyczny świat
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Jakub Mróz.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Warszawa 2010

Warszawa 2010 Według 70% warszawiaków Fryderyk Chopin najbardziej związany jest z Żelazową Wolą. Dla 19% z Paryżem, a dla 8% z Warszawą. Większość Polaków również uważa, że kompozytor jest najbardziej związany z Żelazową Wolą (70%). Dla 12% z Warszawą i 11% z Paryżem. 54% warszawiaków jest zdania, że Fryderyk Chopin spędził dzieciństwo oraz okres dorastania w Żelazowej Woli. Co piąty natomiast uważa, że miejscem tym jest Warszawa. Co dziesiąty warszawiak wskazuje Paryż. 60% Polaków dzieciństwo i okres dorastania kompozytora utożsamia z Żelazową Wolą. Dla 9% jest to Warszawa, a dla 5% Paryż. Źródło: Centrum Komunikacji Społecznej, Urząd m.st. Warszawy na podstawie badań TNS OBOP i MillwardBrown SMG/KRC

Warszawa 2010 Działania m. st. Warszawa w związku z obchodami dwusetnej rocznicy urodzin Fryderyka Chopina Rok 2010 został ustanowiony decyzją Parlamentu Rokiem Fryderyka Chopina

Warszawa 2010 Celem głównym działań jest podniesienie świadomości o Warszawie jako mieście Chopina, w którym artysta żył i rozwijał swój talent przez prawie 20 lat. Chopin spędził w Warszawie połowę swojego życia.

Warszawa 2010 Projekty promocyjne 5

Graficzna koncepcja komunikacji Roku Chopinowskiego

Audioprzewodnik mp3 Audioprzewodnik „Warszawa Chopina” umożliwia turyście spacer łączący 14 miejsc w przestrzeni miasta, związanych z życiem artysty. Przewodnik jest dostępny w 8 językach (angielski, niemiecki, francuski, japoński, rosyjski, chiński, hiszpański, polski). www.um.warszawa.pl/chopin2010

Oznakowanie trasy Chopina multimedialne ławeczki Chopina – zawierają opisy poszczególnych miejsc oraz schemat trasy, umożliwiają wysłuchanie fragmentu muzyki Chopina fotokody umożliwiają pobranie dodatkowych informacji w postaci tzw. aplikacji chopinowskiej

Gra Chopinowska Opracowana została gra online będąca gadżetem promującym postać Chopina i Warszawę jako miasto Chopina. Gra dostępna jest w pięciu wersjach językowych poprzez miejską stronę internetową. Trwają prace nad chińską i japońską wersją językową. um.warszawa.pl/chopin2010/gra

Aplikacja na telefony komórkowe Opracowana została aplikacja na telefony komórkowe, zawierająca m.in.: przewodnik po miejscach chopinowskich, podstawowe informacje turystyczne o mieście, muzykę Chopina, mapkę miejsc chopinowskich, kalendarz wydarzeń. Aplikację pobiera się poprzez bluetooth w wybranych punktach warszawskiej informacji turystycznej, poprzez fotokody na ławeczkach chopinowskich, internetowe serwisy multimedialne, standy na międzynarodowych targach turystycznych i inwestycyjnych oraz poprzez miejską stronę www.

Mural Chopinowski Kolejny projekt wykorzystujący przestrzeń publiczną w Warszawie, przedstawiający Chopina w nowoczesny atrakcyjny sposób, szczególnie dla młodych ludzi. W planie są trzy kolejne murale w rejonie ulicy Tamka.

Gadżety Kampania skierowana do producentów gadżetów reklamowych mająca na celu zachęcenie ich do produkcji projektów wyłonionych poprzez ogłaszane przez Biuro Promocji Miasta konkursy na nowoczesną pamiątkę chopinowską z Warszawy

Konkurs „Visit Chopin in Warsaw” Na portalu MillionYou.com przeprowadzony został konkurs na spoty zachęcające obcokrajowców do odwiedzenia stolicy w Roku Chopinowskim 2010. Zwycięskie filmy są wykorzystywane w działaniach promocyjnych Miasta. Kliknij, by zobaczyć

Książka „Warszawa F. Chopina” Książka przedstawia 20-letni okres życia jaki spędził kompozytor w Warszawie. Książka w językach: polskim, francuskim i angielskim. Książka przekazana została do bibliotek publicznych w całej Polsce.

Kampania informacyjna w Polsce kampania public relations skierowana do mediów dot. audioprzewodnika MP3 „Warszawa Chopina” publikacje i reklamy prasowe (m.in. Newsweek, Polityka, Gazeta Wyborcza, Press, Beethoven Magazine, Przegląd, Twoja Muza, Gość Niedzielny, Warsaw Faces) interaktywna strona internetowa www.um.warszawa.pl/chopin2010 reklama w Internecie, m.in. na YouTube (bannery i videoklipy) reklamy na siatkach wielkoformatowych w ośmiu największych miastach w Polsce

Kampania reklamowa za granicą skupiona na 5 krajach: Francja, Rosja, Japonia, Chiny, USA wizyty studyjne dla zagranicznych dziennikarzy materiały prasowe dla dziennikarzy publikacje i reklamy prasowe (m.in. CNN Traveller, CNBC European Business, Japan Times) interaktywna strona internetowa www.e-warsaw.pl/chopin2010 reklama w Internecie (bannery i videoklipy) reklamy w magazynach pokładowych linii lotniczych

Kampania reklamowa za granicą skupiona na 5 krajach: Francja, Rosja, Japonia, Chiny, USA stoiska tematyczne na targach turystycznych dwie międzynarodowe kampanie telewizyjne w CNN

Odliczanie do Roku Chopinowskiego w CNN Biuro Promocji Miasta zaplanowało serię 15 sek. spotów telewizyjnych, stanowiących „odliczanie” do rozpoczęcia roku 2010. Tło muzyczne stanowił fragment utworu Fryderyka Chopina. Była to wspólna kampania Miasta oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych i Biura Obchodów Chopin 2010. Kliknij, by zobaczyć

Konkurs i wystawa plakatów Fryderyku! Wróć do Warszawy! Wspólnie z AMS zorganizowano konkurs skierowany do studentów i absolwentów uczelni plastycznych i artystycznych. Zwyciężył plakat Chopin Live in Warsaw, a pięć kolejnych otrzymało wyróżnienie. Konkurs zakończył się wystawą 38 najlepszych prac na Krakowskim Przedmieściu. Najlepsze plakaty będą promować Warszawę na nośnikach typu citylight w całym kraju. Na kanwie konkursu, przygotowana została książka podkreślająca związek Chopina z Warszawą.

Chopinowskie body W roku 2010, każde narodzone dziecko meldowane w Warszawie, otrzyma okolicznościowe chopinowskie ubranko (body).

Film „Warszawa Chopina” W nawiązaniu do projektu audioprzewodnika powstaje film promocyjny, który będzie wykorzystywany na targach, dystrybuowany do szkół i prezentowany w Kordegardzie. Będzie go również można ściągnąć z miejskiej strony www.

Oznakowanie Portu Lotniczego im. F. Chopina Warszawskie lotnisko zostanie specjalnie oznakowane, tak aby każda przybywająca osoba od pierwszego spotkania z Warszawą wiedziała, że znajduje się w mieście Chopina.

Visit Chopin in Warsaw Na specjalnej platformie multimedialnej, w 6 miastach, przez 24 h na dobę, wykonywane będą na fortepianie utwory Chopina. Kilkudziesięciogodzinny nieustający koncert chopinowskibędzie próbą pobicia rekordu Guinessa.

Przejścia z motywem klawiatury Projekt wykorzystuje motyw klawiatury w warszawskiej przestrzeni miejskiej

Dziękuję za uwagę promocja@um.warszawa.pl