NA KIERUNKACH I SPECJALNOŚCIACH NAUCZANIA: OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI STUDIA W PWSZ W SULECHOWIE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dział Rekrutacji.
Advertisements

Gimnazjum nr 3 do klasy językowej DSD
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyslu
Konferencja Związku Pracodawców Forum Okrętowe na temat Przygotowanie kadr dla przemysłu okrętowego Gdańsk, 29 marca 2007r.
URZĄD STATYSTYCZNY – CENTRUM WIEDZY WSPIERAJĄCE ZARZĄDZANIE W REGIONIE Wspólne budowanie przyszłości Mazowsza Warszawa, marzec 2011 r.
Planowanie przyszłości edukacyjnej i zawodowej?
NOWE PERSPEKTYWY KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W POLSCE.
Wojciech Kreft ECORYS Polska Konferencja - Zamek Książ System Informacji Branżowej narzędziem pomocy w planowaniu kariery i aktywności zawodowej.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Priorytet II Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Departament Rozwoju Regionalnego.
WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNA W KATOWICACH
ABC e-learningu.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Badanie losów absolwentów
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
Dlaczego język niemiecki?
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Adrianna Romaniec prezentacja końcowa Grupa 1015
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Wsparcie systemu edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie lubuskim.
Co dalej Gimnazjalisto ?
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kto? MNISW Dla kogo? studentów z dobrymi wynikami w nauce i posiadającymi osiągnięcia naukowe/artystyczne/sportowe/etc.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Studia doktoranckie w Procesie Bolońskim Katarzyna Martowska Zespół Ekspertów Bolońskich UKSW, Warszawa,
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F
BRANŻOWA INFORMACJA ZAWODOWA (konspekt webinarium)
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Administracji i Prawa Kierownik Katedry: dr hab. Małgorzata Baron - Wiaterek.
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
Curriculum Vitae.
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla studentów. Szukasz ciekawych praktyk? Administracja rządowa przygotuje ponad miejsc praktyk dla studentów w.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Aktywni zawodowo” „Aktywni zawodowo” projekt realizowano na.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Dlaczego warto? wykształcenie inżynierskie + poszukiwane na rynku pracy specjalności ciekawa i dobrze płatna praca po studiach.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
PROF. HENRYK KRAWCZYK REKTOR POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ.
Prezentacja Monitora kształcenia i szkolenia 2015 Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Warszawie Warszawa 25 listopada 2015.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
Zaprezentuj swoje umiejętności w Europie! Kontakt Biuro Karier UAM ul. Zwierzyniecka 7c Poznań
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów II stopnia.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2011 roku mgr Marlena Włodkowska Biuro Karier Łom ż a, 2014.
1 Instytut Techniczny Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim Konferencja: Lubuskie Centrum Innowacji, styczeń
Doświadczenie i oczekiwania doradców zawodowych.
Biuro Funduszy Europejskich Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego  Priorytet 1: Rozbudowa.
Edukacja normalizacyjna i zadaniowa w kontekście relacji „Szkoła – rynek pracy” Donata Andrzejczak Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli I Kształcenia.
Politechnika Krakowska Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej Kierunek Inżynieria Chemiczna i Procesowa Inżynieria chemiczna i procesowa jest dyscypliną.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Studia miejskie i regionalne
Studia miejskie i regionalne
KWALIFIKACJE ZAWODOWE NAUCZYCIELA RELIGII KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Dlaczego warto zostać uczniem Zespołu Szkół Spożywczych?
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2015
Dlaczego warto zostać uczniem Zespołu Szkół Spożywczych?
RACHUNKOWOŚĆ Katedra Rachunkowości.
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
STUDIA I PRAKTYKI ZA GRANICĄ
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
Zapis prezentacji:

NA KIERUNKACH I SPECJALNOŚCIACH NAUCZANIA: OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI STUDIA W PWSZ W SULECHOWIE

PYTANIA CZYLI, CO FRAPUJE ABSOLWENTA SZKOŁY ŚREDNIEJ? CO DALEJ – PRACA, KURS POMATURALNY, SZKOŁA WYŻSZA … ? JAKI KIERUNEK – ŁATWY, CIEKAWY, MODNY, ROZWOJOWY … ? JAKA UCZELNIA – UNIWERSYTET, POLITECHNIKA, AKADEMIA, PWSZ … ? GDZIE – DUŻE MIASTO W KRAJU, ZA GRANICĄ, W REGIONIE … ? CO MNIE TAM CZEKA – AKADEMIK, STANCJA, WYŻYWIENIE, DOJAZDY … ? CZEGO TAM UCZĄ – SZEROKO, SPECJALISTYCZNIE, CZY DAM RADĘ … ? KTO TAM UCZY – RENOMA, PRZYGOTOWANIE, NASTAWIENIE … ? CO PO STUDIACH – NASTĘPNY POZIOM KSZTAŁCENIA, RYNEK PRACY … ?

FUNDAMENTALNE ZASADY CZYLI – WYZNACZCIE SOBIE CELE, SPRAWDŹCIE MOŻLIWOŚCI? CO DA MI WYŻSZE WYKSZTAŁCENIE W PORÓWNANIU Z TYM, KTÓRE MAM ? ŁATWE, CZY TRUDNE STUDIA, TRWAJĄ TYLKO KILKA LAT – A POTEM ? ŻADNA UCZELNIA NIE REALIZUJE WSZYSTKICH KIERUNKÓW NA TAKIM SAMYM POZIOMIE – A WIĘC KTÓRE KIERUNKI, NA KTÓREJ UCZELNI ? AKREDYTACJA KIERUNKU TO KONIECZNOŚĆ, JEŚLI TWÓJ DYPLOM MA BYĆ COŚ WART; PRZY TYM STUDIA TO NIE TYLKO ZDOBYWANIE WIEDZY ALE TEŻ UMIEJĘTNOŚCI ZNALEZIENIA SIĘ NA RYNKU WIELKIE MIASTO URZEKA (CENTRA KULTURY, USŁUG, DUŻE RYNKI PRACY) – Z DRUGIEJ STRONY PRZYTŁACZA – TAM WSZYSCY SĄ SOBIE OBCY KAŻDY MUSI GDZIEŚ MIESZKAĆ I COŚ JEŚĆ (GDZIE? ZA ILE?), PORUSZAĆ SIĘ POMIĘDZY OBIEKTAMI UCZELNI, DO INNYCH MIEJSC, DO DOMU (JAK? ZA ILE? ILE CZASU MI TO ZAJMIE?) PRZYGOTOWANIE OGÓLNE – CO MNIE INTERESUJE, CZEGO UCZĘ SIĘ ŁATWIEJ, CZY PORADZĘ SOBIE NA PIERWSZYCH LATACH? KADRA – DOBRZE NASTAWIONA DO STUDENTÓW TO POŁOWA SUKCESU – CZY BĘDZIESZ NA UCZELNI PODMIOTEM, CZY PRZEDMIOTEM NAUCZANIA? CZY UCZELNIA DAJE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU – PRAKTYKI, WYJAZDY, KOŁA NAUKOWE, PUBLIKACJA TWOICH OSIĄGNIĘĆ, PREZENTACJA TWOJEJ OSOBY ?

NASZE PODEJŚCIE DO CIEBIE, CZYLI POZNAJ NASZE PRIORYTETY NASZA UCZELNIA EDUKUJE MŁODYCH LUDZI, ZAPEWNIAJĄC IM MOŻLIWOŚĆ LEPSZEGO STARTU W PRZYSZŁOŚĆ – MONITORUJEMY POTRZEBY REGIONU, RYNKU PRACY, REAGUJĄC SPRAWNIE NA NOWE WYZWANIA NASZA UCZELNIA ROZBUDZA I ROZWIJA ZAINTERESOWANIA MŁODYCH LUDZI – ROZTACZAMY OPIEKĘ NAD KOŁAMI NAUKOWYMI, WSPÓŁORGANIZUJEMY KONKURSY ZAWODOWE, W RAMACH KTÓRYCH BĘDZIESZ MÓGŁ SIĘ POKAZAĆ POTENCJALNYM PRACODAWCOM NASZA UCZELNIA ŻYJE ŻYCIEM STUDENTÓW, TWORZĄC JEDEN ORGANIZM STUDENCI ŻYJĄ ŻYCIEM SWOJEJ UCZELNI – AKTYWNOŚĆ STUDENTÓW ODCZYTUJEMY JAKO NASZ WSPÓLNY SUKCES NASZYM ABSOLWENTEM JEST INŻYNIER – NIE WCISKAMY KITU, SPEŁNIAJĄC WSZYSTKIE WYMOGI FEANI (FEDERACJA ZRZESZAJĄCA ZAWODOWE STOWARZYSZENIA INŻYNIERÓW, O STATUSIE KONSULTATYWNYM UNESCO, UNIDO I RADY EUROPY) ODNOŚNIE KSZTAŁCENIA CHCESZ STUDIOWAĆ DALEJ – UŁATWIAMY TO TOBIE – PODPISALIŚMY UMOWY O WSPÓŁPRACY Z UCZELNIAMI PROWADZĄCYMI STUDIA II STOPNIA (PO SKOŃCZENIU TEJ UCZELNI I OBRONIE PRACY INŻYNIERSKIEJ MASZ ZAPEWNIONĄ DROGĘ KONTYNUACJI NAUKI) W NASZYCH PUBLIKACJACH UCZELNIANYCH MASZ SZANSĘ UMIEŚCIĆ SWÓJ MATERIAŁ POD SWOIM NAZWISKIEM (!) BUDUJESZ SWÓJ WIZERUNEK !

ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ? PROSIMY KLIKNIJ NA ZAKŁADKI NASZYCH KIERUNKÓW OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI